Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tällänen dietti ruokavalio Miehellä mittaa 188 ja painoa 87. Päiväkulutus siinä 3000kcal hujakoilla.
Aamupala:
250g maitorahkaa
Mehukeittoa, sokeroimaton
45g neljän viljan hiutale
15g kylmäpuristettua rypsiöljyä
Välipala:
2 kananmunaa
Lounas:
200g paistijauhelihaa
150g wok-vihanneksia
50g spaghetti
töräys ketsuppia
150g raejuustoa
Välipala treenipäivinä:
Mass recovery
Omena
Päivällinen:
150g kanaa
50g spaghettia
150g raejuustoa
salaattia
Iltapala:
250g rahkaa
mehukeittoa
Oon ottanutkin 100g spaghettia päivällisellä, mutta nyt ajattelin jakaa sen kahdelle aterialle ettei ois niin tylsää safkaa.Miksi et ottaisi hiilareita pelkästään aamulla ja treenin jälkeen? Onko toi välipala treenipäiviniä niin kun palkkari?
Itse vaihtasin kanan lounaalle ja jauhelihan reenin jälkeen.
Oon ottanutkin 100g spaghettia päivällisellä, mutta nyt ajattelin jakaa sen kahdelle aterialle ettei ois niin tylsää safkaa.
Toi välipala/palkkari setin vedän kun on treeni tai välipäivinä jos oon keräämässä, raskas fyysinen kuormitus.
Meinaatko että rasvat imeytyy paremmin vai? Usein on vaan toista ruokana koko päivänä, useimmiten kanaa
Mielestäni päivällä on aika turha vetää mitään hiilaria, dietillä ainakaan. Aamulla (lihasten glykogeenivarastot täyteen) ja reenin jälkeen vaan (palautumiseen). Palkkarista tulee vaan turhia kaloreita jos niitä vetää välipäivinä.
No dietillä tulee olemaan tylsää joka tapauksessa eli jättäsin päivältä tosiaan ne hiilarit pois (jä päivällä ennemmin kanaa kun jauhelihaa). Jauhelihaa sit reeni jälkeen...
Ja päivälliselle lisää rehuja, mielestäni niitä ei syö koskaan liikaa.
Toimitaan näin
Harvemmiten tulee sitä palkkaria juotua duunin päälle, mutta joskus on todella raskaita päiviä eikä kroppa tahdo olla iskussa seuraavana päivänä niin olen katsonut hyväksi juoda palkkarin välipalana. Pitäähän se vähän nälkääkin ;), mutta todellakin harvemmin, ehkä noin joka 5:s välipäivä.
Joo ja niitä kasviksia ei tule syötyä liikaa ikinä.
Kiitos näistä vinkeistä.
^ Mittasitko pastan/riisin kuivana vai keitettynä?
Jos kuivana, ihan oikein laskit kalorimäärän. 100g pastaa tai riisiä on noin 350 kcal. Vaikka en itsekään ole ihan pieniruokainen, aika tuhdilta satsilta tuntuu tämän päiväiset ateriasi. Pikkuisen yksipuolista myös, kannattaisi ehkä korvata osa makaronista kasviksilla tms?