Mitä ranteessa?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tällä hetkellä ranteesta löytyy ihka aito Clas Ohlsonin 9,95€ maksava inttirolexi. ''Pukukellon'' virkaa minulla hoitaa joku Tommy Hilfigerin kohtuuhintainen malli. Muutaman kuukauden sisällä olisi kuitenkin tarkoitus ostaa jotain vähän kalliimpaa ja hienompaa kelloa mm. tämän ketjun innoittamana. Täytyy kuitenkin vielä selailla nettiä ja miettiä budjettia.

Kellofani täälläkin. Lapsesta asti pitänyt kelloa ja viimevuosina alkanut kiinnostamaan laadukkaammat kellot. Himottaisi saada Omegan Seamaster arkikäyttöön ja De Ville Ladymatic pukukelloksi mutta hinta on sitä luokkaa ettei ihan vielä osteta:D
Hopea väri on mun makuun.

Tällä hetkellä mennään Seiko Premierillä
Seiko Premier.jpg

Urheillessa Suunto Ambitilla
Suunto Ambit.jpg

Kellofani täälläkin.

Nätti Seiko! Toi Suunto on sulle ehkä vähän iso :p. Mulla on ollut aikojen saatossa pari Omegaa, mutta nyt on enää yksi jäljellä. Uusien hinnat on tässä viimeaikoina nousseet, mutta käytettynä voi löytää todella hyvän hinta-laatusuhteen.

Tällä
12338797_1840244486202119_1708946268_n.jpg

Tai tällä

12317516_933859490016052_1665521647_n.jpg

katotaan koska vuosi vaihtuu.

Toi Rolex on yksinkertaisuudessaan helvetin hieno! Jossain vaiheessa tavoitteena. Noita ei tahdo saada käytettynä juuri yhtään halvemmalla, niin sama ostaa uusi.

R.I.P Calle Åberg:lle. Van Hennen ylläpitäjä, jolta ostin mm. ensimmäiset Zenithit on nukkunut pois. Siinä oli kellomies vailla vertaa :( Juuri tänään piti soitella Callelle koskien yhtä kelloani, mutta eipä voi enään kilauttaa.

Heräteostoksena tuli hankittua Certinan DS-1 Small Second. Mielestäni ihan nätinnäköinen, kohtuuhintainen automaatti. Uhkasi jäädä liikkeessä hyllyyn, mutta onneksi poimin talteen. Parin päivän tutustumisen jälkeen olen tykästynyt tähän tosissaan. :-)

20160114_201411_resized.jpg

Hanowa rautaa vai roskaa... ?
Olisi vaan pari mallia jotka sattui silmään.
Viimeisin hankinta Omega Speedmaster professional tai oikeastaan jäi perinnöksi... hieno kello ja paljon arvoa ainakin tunteen puolella.

Pitää katsoa mitä Kellomies -kirja kertoo Hanowasta. Ei itse muista, vaikka tutulta kuulostanee kyllä.

Tänään oli Callelta ostettu vuoden 1962 Zenith 3600 c. 2532pc automaatti ranteessa. Hienosti pitää aikaa chronometrin tapaan vaikka ikää on yli 50 vuotta. Siinä on nykykelloille ihmeteltävää :worship:

Tollasta on pidetty ranteessa nyt puolisen vuotta. Uutta tekis kovasti mieli ostaa, mutta opiskelijan budjetti ei anna periks kovin helposti :D

Liitteet

• 1453974276986-1655470669.jpg
    1453974276986-1655470669.jpg
    4,4 MB · Katsottu: 380

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom