Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Olis tuloillaan 200€ lahjakortti joululahjaksi haluamaani liikkeeseen. Kellon aattelin osta, hopee koruja käytän niin vissiin metalliranneke, kellossa saa olla jonkin verran väriä, joku mucho macho ja hyvä jos painaa. Millaisen itse ostaisit? budjettia pystyy tarvittaessa venyttään 50e, otan sitten vähän pienemmän vaatekortin.
http://www.laatukellot.fi/seiko-divers-oranssi-teras-o4200-mm-p-32802.htmlOlis tuloillaan 200€ lahjakortti joululahjaksi haluamaani liikkeeseen. Kellon aattelin osta, hopee koruja käytän niin vissiin metalliranneke, kellossa saa olla jonkin verran väriä, joku mucho macho ja hyvä jos painaa. Millaisen itse ostaisit? budjettia pystyy tarvittaessa venyttään 50e, otan sitten vähän pienemmän vaatekortin.
Osaisiko joku suositella ensimmäistä kelloa? ...Olen ajatellut käyttäväni n. 400€ kelloon...
Olis tuloillaan 200€ lahjakortti joululahjaksi haluamaani liikkeeseen. Kellon aattelin osta...
Tuommoinen tuli kesällä laitettua mutta haaveena panerai.![]()
Olis tuloillaan 200€ lahjakortti joululahjaksi haluamaani liikkeeseen. Kellon aattelin osta, hopee koruja käytän niin vissiin metalliranneke, kellossa saa olla jonkin verran väriä, joku mucho macho ja hyvä jos painaa. Millaisen itse ostaisit?
Pari tarkentavaa kysymystä lienee paikallaan.
- Mekaaninen vai kvartsi
- Kolmen viisarin malli vai kronographi
Noiden jälkeen voisi haarukoida vaikka tuolta laatukellosta niiden watchfinderilla valitsemalla yo. jutut ja hintalimiitin, niin näkee vähän minkälaista olisi tarjolla.
Laadukkaanpuoleista tiukua noihin budjetteihin etsiessä ruksisin mukaan merkit Certina, Tissot ja Seiko.
Seiko voi tietysti särähtää alempitasoiselta brändiltä, koska Japani vs. Sveitsi. Mutta "kellopiireissä" Seiko on kyllä melko pidetty merkki ja rahalle saa paljon vastinetta. Erityisesti halvempia mekaanisia löytyy sieltä budjettiin, jossa kaikki sveitsiläiset ovat patterimalleja.

Joulun jälkeen tinkataan prosentteja prosenteista. Just joku tuollainen vaikka oranssi olisi mun makuuni.http://www.laatukellot.fi/seiko-divers-oranssi-teras-o4200-mm-p-32802.html
Valitettavasti hieman kyllä ylittää budjetin -ainakin tuolta ostettaessa. Tinkaamalla kivijalkaliikkeestä saattaisi ehkä jopa saada lähelle 250 euroa?