Mitä ranteessa?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
kuitula sanoi:
Mihinkä hintaan tollasen saa omaan ranteeseen? :kuola:

Lähtöhinta ikkunassa oli 590 €, mutta 470 € maksoin. Ohan toi saatanasti yhestä kellosta, mutta näähän kestää käytännössä ihmisiän...

Oon pitänyt tätä päivän ranteessa ja on pakko katsoa aina 5-minuutin välein kelloa, on se vaan hieno :D Varsinkin kun oli tottunut siihen vanhaan paskaseen rippilahjaks saatuun halppis Seikoon...

Ranteessa ei ole kuin ruista(hahaherhreah). Polar aina juostessa, kelloa en muuten ole oppinut ikinä pitämään. Johtuu siitä, että yleensä aina hajotin kellon alle viikossa, kun juniorina niitä yritin käyttää. Edit: Niin joo, yksi sormus löytyy sormista, ainoa koru ja sekin vasemman nimettömässä. Ei uskalla poiskaan ottaa tai tuloo turpasauna kotona.

Mä vihaan kelloja, koruja, sormuksia ja yleensäkin kaikkea mikä jotenkin kiristää, sitoo tai muuta vastaavaa. Hmm, miksköhän en ole vakiintunut... :hyper:

Jostain syystä mua ei häiritse Polarin A5 sykemittari ranteessa, se nauha tossa rintakehän ympärillä tosin aina välillä alkaa ahdistamaan. Ups... meni vähän offtopic. :nolo:

Noin 50 vuotta vanha vedettävä kultarunkoinen, nahkarannekkeinen Certina.

En tosin käytä, kun vähän juhlallisemmissa tilaisuuksissa. Muuten saa kännykkä hoitaa kellon virkaa.

Tämmönen mulla on pöytälaatikossa. Viimeeks ranteessa varmaan 3 vuotta sit? :)
B00028XRQE.01-A3N0HBHR81I3U1._SCMZZZZZZZ_.jpg

Citizenin titaaninen ecodrive aurinkokennoilla, laatikossa koska pidin sitä aina hihassa --> lataus loppu enkä ole saanu sitä takaisin kulkemaan. Vinkkejä?

Eiche sanoi:
Citizenin titaaninen ecodrive aurinkokennoilla, laatikossa koska pidin sitä aina hihassa --> lataus loppu enkä ole saanu sitä takaisin kulkemaan. Vinkkejä?
Viet sen aurinkoon.Mitä olen seurannut niin huollossakin tehdään sillä tavalla, että laittavat sen jonkun aurinkolampun alle.

Toinen vaihtoehto on, että viet sen huoltoon.

Eiche sanoi:

Varaat 3 viikon Thaimaan matkan, pistät kellon ranteeseen ja kävelet baarista baariin.
Pitäisi alkaa toimimaan ;)

Olis pitäny ostaa tosta samasta kellosta oleva toinen versio joka toimii kineettisellä energialla. Onkohan pelkoa että tollanen kello alkais edistämään? :D

Mites porukka pitää niitä kelloja ranteessaan? Vasen/oikea? Kellotaulu kämmenselän vai kämmenen puolella? Mistä toi tapa muuten tulee pitää kelloa väärinpäin ranteessa, eli kämmenen puolella?

ruista

Eiche sanoi:
Olis pitäny ostaa tosta samasta kellosta oleva toinen versio joka toimii kineettisellä energialla. Onkohan pelkoa että tollanen kello alkais edistämään? :D
Ne kinetic/automatic-kellot heittävät oikeasti useammalla sekunnilla per päivä. Olen joskus kattonut että yön aikana ei heitä sekuntiakaan netistä löytyvään atomikelloon verrattuna ja päivän aikana taas edistää 5-8 sekuntia. Kello on varmaan säädetty just liikkumattomana.

Polar m71 ti
casion g shock (jo paskana mutta kesti rieuhumista 10v.)
citizen perus crono

haaveena breitling B-1 ja suunnon x9 mil.

Leijonan joku perusteräsmalli.

Casion G-shock urheillessa ja töissä. On muuten todella kestävä vehje, jäänyt monasti mm. muuttohommissa senkin ja seinänkulman väliin eikä mitään :rock:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom