Mitä ranteessa?

iteltä löytyypi tommy hilfigerin kello....mallista ei ole tietoakaan, mutta mielestäni ihan siisti peli, semmonen suht leveä rannekkeinen ja muuten kello yksinkertanen, eli ei mittään turhia vipstaakeja vaan viisari näyttö ja päivämäärän ilmoitus.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Uusin hankintani ranteessa tällä hetkellä :kuola: ...

1996aerospaceb65movt5iv.jpg

Muutoin samanlainen kuin kuvan kello, mutta sinisellä taululla

grimJester sanoi:
Ne kinetic/automatic-kellot heittävät oikeasti useammalla sekunnilla per päivä. Olen joskus kattonut että yön aikana ei heitä sekuntiakaan netistä löytyvään atomikelloon verrattuna ja päivän aikana taas edistää 5-8 sekuntia. Kello on varmaan säädetty just liikkumattomana.

Automatic kelloista on sitten ne chronometer versiotkin, joiden pitäs olla tarkkoja, kuten tämä märkien päiväunieni kohde (tai yksi niistä)..

Onko tietoa kellojen hinnoista lentokentillä? Ja mitä nuo Omegan kellot maksaa esim Speedmaster? Ittellä Citizen titanium chronograph, joka oli verovapaana joskus muistaakseni huomattavasti halvempi kuin Suomessa

SniffDaddy sanoi:
Uskomattoman kaunis kello. Tohtiikohan tuota hintaa edes kysyä?

Käytettynä ostin, eli satasissa vielä pysyttiin (niukasti...)

Nyt liitteenä kuva omasta kappaleesta :kippis1:

Liitteet

• 50%.JPG
    50%.JPG
    110 KB · Katsottu: 908
Perusperus analoginen seiko josta näkee myös päivämäärän. Ranneke rst. Ostin inttikelloksi, kesti koko intin niin kestää varmaan aika paljon muutakin.

säm sanoi:
Tilaatteko netistä kelloja? Näyttäis tulevan aikas paljon halvemmaksi..

On vähän riskialtista jos kalliimpaa tavaraa tilaa. Ei voi olla varma onko aito jne. Sitten pitää muistaa, että alv tulee hintaan lisäksi jos vaikka jenkeistä tilaa ja tulli kiinnostuu.

No niin, pitihän se valkearannekkeinen kellokin viikonloppuna ostaa, eli uusin hankintani on tässä:

http://www.axcent.se/php/designers/v176.gif

Timantteja ja kaikkee :haart:

Hintakaan ei päätä huimaa, 30% alennuksen jälkeen 48 euroa :D

Löytyykö vinkkiä kun tuntuu siltä, että kellossa on joko ziljoona ominaisuutta tai pelkät runkuttavat viisarit.

Haluan:
-kestävä
-kestää oikeasti kunnolla merivettä
-näyttää päivämäärän (eikä tarvitse joka kuukausi kuukauden päivien määrän mukaan säätää kohdalleen itse kuunvaihteessa)
-on yksinkertainen ajanottomahdollisuus
-tyylikkyys plussaa
-ei tarvitse olla halpa, en tosin ole halukas "maksamaan merkistä" suuremmin

luumu sanoi:
Löytyykö vinkkiä kun tuntuu siltä, että kellossa on joko ziljoona ominaisuutta tai pelkät runkuttavat viisarit.

Haluan:
-kestävä
-kestää oikeasti kunnolla merivettä
-näyttää päivämäärän (eikä tarvitse joka kuukausi kuukauden päivien määrän mukaan säätää kohdalleen itse kuunvaihteessa)
-on yksinkertainen ajanottomahdollisuus
-tyylikkyys plussaa
-ei tarvitse olla halpa, en tosin ole halukas "maksamaan merkistä" suuremmin

Kuin minun suusta. Ostin veronpalautusrahoilla Omega Seamasterin, kestaa merivetta 300m asti. Kestava rauta varmasti. Ajanottomahdollisuutta ei tosin ole, mutta todella selkea ja tyylikas kello.

Mitenkäs tuon päivämääräasian kanssa? Vai pitääkö noita aina itse rukata?

edit: ja paskat mä noin paljoa yhdestä kellosta maksa.

Luumu! Mites olisi joku Polarin kelloista? Niitä kun on nykyisin saatavilla ihan inhimillisen näköisiäkin.

Akki... sulla on loistava maku kellojen suhteen. Mulla on sama ilman bling blingejä.

Suositut

Back
Ylös Bottom