Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
grimJester sanoi:Ne kinetic/automatic-kellot heittävät oikeasti useammalla sekunnilla per päivä. Olen joskus kattonut että yön aikana ei heitä sekuntiakaan netistä löytyvään atomikelloon verrattuna ja päivän aikana taas edistää 5-8 sekuntia. Kello on varmaan säädetty just liikkumattomana.
Muerte sanoi:Uusin hankintani ranteessa tällä hetkellä ...
Muutoin samanlainen kuin kuvan kello, mutta sinisellä taululla
SniffDaddy sanoi:Uskomattoman kaunis kello. Tohtiikohan tuota hintaa edes kysyä?
hankmo sanoi:http://www.christmashomeshopping.co.uk/shopping/lorus_gents__quartz_watch.htm
Tollanen mopo paitsi et kultaset osat on hopeisia. (heh hopeisia joo..) Ostettu 40€:lla ennen inttiä ettei vituta jos hajoaa.
Mun mielestä kello on solmioneulan ja kalvosinnappien lisäks ainoo "koru" joka sopii miehelle.
Paitsi liivin taskussa ja se on julli se :Dgotto sanoi:Jep, ja muistetaan sitten se että kelloahan ei puvun kanssa käytetä.
säm sanoi:Tilaatteko netistä kelloja? Näyttäis tulevan aikas paljon halvemmaksi..
luumu sanoi:Löytyykö vinkkiä kun tuntuu siltä, että kellossa on joko ziljoona ominaisuutta tai pelkät runkuttavat viisarit.
Haluan:
-kestävä
-kestää oikeasti kunnolla merivettä
-näyttää päivämäärän (eikä tarvitse joka kuukausi kuukauden päivien määrän mukaan säätää kohdalleen itse kuunvaihteessa)
-on yksinkertainen ajanottomahdollisuus
-tyylikkyys plussaa
-ei tarvitse olla halpa, en tosin ole halukas "maksamaan merkistä" suuremmin