Ana-digi-kellot oli kova juttu joskus 80-luvulla. :D Toi toinen kello on kuitenkin helvetin hieno!japa sanoi:kultainen Citizen Anadigi
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ana-digi-kellot oli kova juttu joskus 80-luvulla. :D Toi toinen kello on kuitenkin helvetin hieno!japa sanoi:kultainen Citizen Anadigi
Tomi sanoi:Ana-digi-kellot oli kova juttu joskus 80-luvulla. :D Toi toinen kello on kuitenkin helvetin hieno!
kas-vain sanoi:Itse olen Omega Seamaster chronon onnellinen omistaja.
Äijä sanoi:..sokeiden pajalla puhdetyönä tehtyyn aurinkokelloon verrattavalla tarkkuudella.
Tomi sanoi:Ana-digi-kellot oli kova juttu joskus 80-luvulla. :D Toi toinen kello on kuitenkin helvetin hieno!
keijo s sanoi:Voisko joku kellotteluexpertti nopeesti kertoa mikä on takometri? Mun kelloissa on aina ollut taulussa "tachymeter" ja levottomasti kiihtyviä numerosarjoja joilla ei tee hevon vittua normaalielämässä.
Pitää muuten kännykän kello paremmin kutinsa kuin tietsikan, jonka mukaan meikäläinen työpäivänsä hoitaa. Ei voi olla #%¤"! muutamasta sekunnista kiinni kenelläkään.Äijä sanoi:Ainakin nokialaisten kellot pitää kutinsa jotakuinkin vuotavaan tiimalasiin tai sokeiden pajalla puhdetyönä tehtyyn aurinkokelloon verrattavalla tarkkuudella.
Subotai sanoi:tossa ana-digissä on kyllä oma kitchi-vaikutelmansa - makee!
Äijä sanoi:Paljonko tuosta kärsit? Parituhatta euroa lienee aika lähellä?
Olen kuolannut jo ties kuinka kauan tuollaista, mutta ainakin toistaiseksi on järki voittanut.
Anadigit (pikkuisen särkyneellä lasilla luonnollisesti) menee melkolailla samalla tasolla vyölaukun ja salihousujen kanssa. Ja kännykän kelloon luottaville ei voi kuin esittää vilpittömät surunvalittelunsa lapsuuden tapaturmien johdosta. Ainakin nokialaisten kellot pitää kutinsa jotakuinkin vuotavaan tiimalasiin tai sokeiden pajalla puhdetyönä tehtyyn aurinkokelloon verrattavalla tarkkuudella.
Äijä sanoi:Paljonko tuosta kärsit? Parituhatta euroa lienee aika lähellä?
urkki sanoi:Tsekatkaapa Tag Heuerin Formula 1 Kirium. Siinä on ehkä tyylikkäin ana-digi-kello. Ai niin. Ite jäin siihen niin koukkuun, että täytyi ostaa...
riippuen baariillasta ja hukkaamsitaipumuksista.... :DTaha sanoi:Heti, kun kännykkä kestää 6 baaria, otan senkin mukaan.
D.Yates sanoi:Pitää muuten kännykän kello paremmin kutinsa kuin tietsikan, jonka mukaan meikäläinen työpäivänsä hoitaa. Ei voi olla #%¤"! muutamasta sekunnista kiinni kenelläkään.