Mitä ranteessa?

pr_01_466_min.jpg

Omassani on kapeat viisarit, muuten samanlainen. Rakkautta ensi silmäyksellä. En ollut aikeissa ostaa kelloa, mutta kun tämän näin, ostin samantien omakseni. Toimii valolla.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
sori offtopic mutta kysyn täällä, kun osa varmasti tuntee kellot jo niihin liittyvää muutenkin.

ajatelin päivittää kellon. kiikarissa ois seikon arctura kinetic joka maksaa Suomessa n.750e. kattelin ebaytä ja sieltä irtoo esim Australiasta uusi sama kello n.250:iin. Mukana laatikot ja muut härpäkkeet, takuuksi lupaavat vuoden mittaisen Seikon oman maailmanlaajuisen takuun todistuksella? Onko luottamista? Houkuttaa vaan tuo melkein 500e ero.

kello maksaa lähetyskuluineen 270e. soitin tulliin, sanoivat ettei tartte tullata, kun kellosta kyse. alvit 22% päälle eli jäädään silti alle 350e. ei paha minusta.

seikon arctura kinetic joka maksaa Suomessa n.750e.
Mistä ihmeestä sulle on tohon hintaan Seiko Arctura Kineticiä tarjottu? :confused: Tsekkaa: http://www.laatukellot.fi/seiko-arctura-c-12_21.html

Tuolla saitillakaan Seikon Arctura malliston kelloista mikään ei ole lähellekään 750€ ja ko kauppaa on täälläkin haukuttu kivijalkakauppoja kalliimmaksi. Kivijalkakaupassahan saa noin -20% alennusta kysymättäkin, vissiin on niin korkeat katteet.

Nojuu ovh, mutta ei noita niillä hinnoilla käytännössä ikinä myydä. Ja toki jos saat jostain saman halvemmalla, niin osta sieltä.

juu. arveluttaa vaan ettei tule kusetetuksi, kellon aitous jne.

Minulta löytyy tällainen:

EFA-113D-1AVEF.jpg

Casion Edifice. Tykkään itse aivan pirusti! Omaan silmään tyylikkään näköinen ja muutenkin olen kellon orja, joten ilmankaan ei voi elää :)

Treenatessa sitte vaihdan käteen Polarin F6:n. Siitä näkee sykkeen ja kulutuksen, joten riittää meikäläiselle hyvin.

mineraalilasi vai safiirilasi?
Arkiseen käyttöön safiirilasi. Mutta ei tuolla asialla ole hirveästi väliä, jos kello on yleensäkin laatukamaa. Emännän kellossa on mineraali, mulla safiiri, kummallakaan ei ole tullut parin vuoden aktiivisen käytön seurauksena (on kolahdellut, ei ole varottu kummoisesti) naarmun naarmua lasiin. Muistaakseni sukelluskelloissa on mineraalilasi siksi, että jos se hajoaa, niin ei mene teräviksi sirpaleiksi, vaan aika lailla harmittomiksi murusiksi. Tosin tuollakaan ei ole arkikäytössä kummoista merkitystä, koska molemmat lasit ovat niin vahvaa laatua, että tuskin hajoavat. Safiirilasi vaan on vähän kirkkaamman näköinen ja ehkä vielä vähän kestävämpi naarmuuntumisen suhteen.

iivili, joo niinhän se taitaa olla. ei mulla oo tässä nykysessä seikossakaan safiirilasia, kello palvellut 12v. ja ollut aikamoisissa tyrskyissä mukana, en oo käytännössä riisunu koskaan ranteesta. muutama naarmu on ilmaantunu lasiin mutta ei häiritsevästi.

hylkäsin seikon ja päädyin festinaan, tilasin paikallisesta kivijalkakaupasta tälläsen. tyylikäs imo.

Liitteet

• festina.jpg
    festina.jpg
    25,3 KB · Katsottu: 983

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom