Mitä pelkäsit pienenä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tombster
  • Aloitettu Aloitettu
Pelkäsin kaloja. Että jos menen uimaan, hauki tulee ja syö multa varpaat. Myös ahvenet pelottivat. Ja merellä luulin näkeväni hain/valaan ja itkin kauhuissani, että se hyökkää veneeseen. Kerran järvessä kahlatessa olin yhtäkkiä keskellä jotain kalaparvea, sain aivan mielettömän kohtauksen, kiljuin ja potkin ja juoksin vedestä pois tukka hulmuten. Muistan vieläkin sen ahdistuksen, kun näin verenhimoiset pikkukalat jalkojeni juuressa.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ei jumalauta, mikä toi Morso on? Never heard :D Itte pelkäsin kans sitä muumipeikkoa, kun se muuttu taikurin hatussa ryppyseks. Toinen oli Rölli. Keskiviikkoisin ei saanu kuulemma avata telkkaria ennen viittä, koska sen jälkeen Rölli on varmasti loppu. Tai jos se sattu tulemaan, niin sohvan taakse piiloon.

Tuskin tuo Morso kauan pyöri telkkarissa, niin sairaan oloinen hahmo.

Mä pelkäsin pienenä muurahaisia :)

Muurahaisista tuli mieleeni...Pelkäsin pienenä amppareita ja käärmeitä...
Ai nii, pelkään niitä kumpiakin tavallaan edelleen....En vaan tunnusta :D

403558_361242057262223_240556522664111_949568_1410264197_n.jpg

vieläkin on tämä.

Pelkäsin maailmanloppua, kun Jehovan todistajat kävivät kertomassa sen olevan ihan lähellä. Käsitin, että se tulee ainakin ennen seuraavaa kesää... tämä oli muistaakseni vuonna -73.

Pimeitä metsiä. En pimeää huonetta ihan pienenäkään pelännyt tai katuja, mutta jos oli pimeä metsä, paskat valu punteista

Katoin isosiskon kanssa Hohtoa kun olin joku 8 vuotias. Se nainen kylpyammeessa... Vittu sen koomin en oo sitä kohtaa kattonut. Ei jumalauta se on pelottava.

Ydinsota oli aika pelottava asia penskana, silloin kuiten elettiin vielä kylmän sodan aikoja. Lastenohjelmista pelottavia oli Rosvo Rudolf ja etenkin Katto-Kassinen. Harvinaisen hyytävä hahmo.

No oo onnellinen vaan, et pelkäsit sitä. On nimittäin ihan terveellistä pelätä jotain katolla asuvaa ukkelia, jolla on propelli perseessä ja lentelee pikkupoikien ikkunoista sisään.

Tää on kaiketi jo moneen kertaan tullut, mutta pelkäsin Pikku kakkosen "Varokaa heikkoja jäitä" -klippiä. Etenkin se musiikki siinä kohtaa, kun porukka on siellä tv:n tjsp. sisällä lämmittelemässä ja siihen päälle vielä sen kuun ilme. Viimeisenä pisarana karhun lausuma: "varokaa heikkoja jäitä". Hrrrr... :D

Kyllä mä vieläkin tunnistan samasta pätkästä jotain kammottavaa. Tuon tyylinen animaatio ja ne paperipala -henkilöt on jotenkin vaan luonnottomia.

Pelkäsin, että mun huoneen ikkunan läpi hyökkää karhu vieresestä metsästä ja ehkä vielä enemmän pelkäsin tulipaloo. Äiti sitten lohdutti, että karhu ei voi tulla, mutta tulipalo on mahdollinen. Sitten pelkäsin tulipaloo vaan kahta kauheemmin.

Avaruusolentoja ja kaikenalaisia henkiä.
Isovanhemmilla oli ulkosauna, talvi-iltoina oli pakko juosta se lyhyt matka saunalta talolle ihan täysiä. Oli hirveän pelottavaa, paikka oli ihan korvessa, ei naapureita lähellä. Olin ihan varma, että joku ufo imaisee mukaansa, jos jää katselemaan siellä taivaalle liian pitkäksi aikaa.

Isot (pohjalaiset) miehet olivat ja ovat edelleen pelottavia.

Nykyään kyllä tunnun pelkäävän useampia asioita kuin lapsena :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom