Mitä ootte mieltä?! Kommenttia!!!

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Vispe
  • Aloitettu Aloitettu
Liittynyt
17.4.2002
Viestejä
127
Ikä
39
Nyt sain tästä väsäiltyä itelleni uudennäkösen reenijaon ja ohjelman joten mitäs ootte mieltä?

Ma Rinta/Hauis (joka toinen viikko Rinta/Ojentajat)
Ti Selkä
Ke Lepo
To Olkäpäät/Ojentajat (joka toinen viikko Olkäpäät/Hauis)
Pe Jalat
La Lepo
Su Lepo

Eli miltä tommonen jako vaikuttais? Oisin tietty voinu pistää silleen että joka toinen päivä treeniä mutta tykkäisin pitää viikonloput vapaata ja käydä vaikka vähän juoksemassa/pyöräilemässä ja vaikka vääntämässä vatsoja salilla! Vai oiskos kasipäivänen reeniviikko parempi vaihtoehto?

En nyt ruvennut mitään liikkeitä tohon laittamaan(ois menny ikä ja terveys) mutta silleen suurinpiirtein liikkeitä 2-4 (lihaksesta riippuen) ja sarjoja siinä 3-4. Ja ajattelin että vetäisin ton sillasella systeemillä että eka viikko kevyt. Sitten toka viikko lyhyillä sarjoilla, vähän voimahakuisesti. Kolmas ja neljäs pitemmillä sarjoilla (siis 8-12,tai sinneppäin) Loppua kohti kiristäen eli neljäs viikko olisi tosi kova ja ehkä sisältäisi jotain spesiaalitekniikoita(ehkä) ja sitten taas kevyt viikko jne...

Joten miltäs näyttää?! Jos on jotain korjattavaa(varmaan onkin), kommenttia, parannusehdotuksia niin kaikki otan vastaan ilomielin! Eli jos oot nyt jaksanu lukea tähän asti niin olis tosi kiva jos sais ohjelman toimivax ja sitten vaan treenimään!

Eli vastauksia pukkaamaan! Kiitos nyt jo etukäteen!
:D
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tuossa tulee mun mielestäni vähän päällekkäisyyksiä ym.

Suosittelen.

1.Jalat, vatsa
2.Rinta ja Hauis
3.Lepo
4.Selkä, vatsa
5.Olkapäät ja Ojentajat
6.Lepoo
7.Lepoo

Täs on sitä jotain!!! Kokeile ja ylläty.
 
Jeps, toi Wangerin jako olisi mielekkäämpi. Jos oikein muistelen, kirjoitit aiemmin älyttömästä forkkupumpista ja hauistreenin jälkeen ei ehkä kannattaisi vetää selkää, kuten ohjelmassasi on... Et ehkä saa kaikkea selästä irti noin.
 
Originally posted by meitsi
Maanantai nyt on huonoin päivä tehdä rintaa kun 9/10 jannusta päivä on omistettu penkille.
Heh, olen huomannut saman salista riippumatta. Olen joskus funtsinut, että mistä moinen mahtaa johtua? Olisko niin, että monet "panostavat" siiihen penkkiin eniten ja levätyn (?) viikonlopun jälkeen ollaan täynnä virtaa, mene ja tiedä...
 
Itse teen: vetävät - jalat - työntävät ja päivät ovat: ti, to, la
 
Originally posted by Ozzy

Heh, olen huomannut saman salista riippumatta. Olen joskus funtsinut, että mistä moinen mahtaa johtua? Olisko niin, että monet "panostavat" siiihen penkkiin eniten ja levätyn (?) viikonlopun jälkeen ollaan täynnä virtaa, mene ja tiedä...

Kai se johtuu vaan siitä että penkki on useimmille se pääliike, uudet jannut ei muuta teekään mutta onhan se yksi oikeistakin pääliikkeistä voimanostajille. Kaikkien perusjannujen kunto mitataan sitten penkissä, mutta esim kyykky ja maastaveto ovat sitten vasta seuraavana tärkeyslistalla, jos ollenkaan.. ;)
 
mikäs on kun aika monet tekee rinnan ja hauikset samana päivänä, eikö olis loogisempaa tehä rinta+ojentajat ja sitte selkä+hauikset
 
mikäs on kun aika monet tekee rinnan ja hauikset samana päivänä, eikö olis loogisempaa tehä rinta+ojentajat ja sitte selkä+hauikset

Itse teen juuri noin. Mutta vaihdan nyt tuohon rinta+haba-muotoon. Syykin on selvä: selän jälkeen on kyynärvarret niin älyttömäs pumpis, ettei pysy painot käsissä ku alkaa hauista reenaan.
 
Re: Re: Mitä ootte mieltä?! Kommenttia!!!

Originally posted by Wanger
Tuossa tulee mun mielestäni vähän päällekkäisyyksiä ym.

Suosittelen.

1.Jalat, vatsa
2.Rinta ja Hauis
3.Lepo
4.Selkä, vatsa
5.Olkapäät ja Ojentajat
6.Lepoo
7.Lepoo

Täs on sitä jotain!!! Kokeile ja ylläty.

Joup! Taitaapi olla parempi noin. Mutta senhän takia ton tohon pistinkin että saisi paranneltua sitä! Kiitoksia vaan:D
 
Tai sit suoraan md-update opein:

1. reeni: rinta,olkapää,ojentaja
2. reeni: jalat
3. reeni selkä, hauis, kyynärvarsi, epäkkäät, takaolkapäät

On muuten aikas hyvä opus...
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom