Mitä olet joutunut kokemaan salin myötä? (Negatiiviset asiat)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja KSENA
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
No onhan tota listaa, mitä kuulee aina niiltä frendeiltä jotka painaa sen perus 70 kg ja ainoa käsitys urheilusta on kännissä painiminen (Ja sekin helvetin huonolla menestyksellä):

- Mitä sä enää siellä puntilla käyt alkaisit vaan käymään lenkillä et saisit ton mahan pois
- vaikka ootkin iso niin ei se tarkota, et sä mut tappelussa voittaisit (ei tarkotakkaan, mutta en ikinä tajua mikä pointti tossa keskustelussa on)
Ja sitten paljon jo mainittuja kommentteja.

Mihin mun vastaus yleensä on, jos ollaan vaikka ottamassa kuppia: No niin ripuli pullo huulille en jaksa kuunnella enää :)

- vaikka ootkin iso niin ei se tarkota, et sä mut tappelussa voittaisit (ei tarkotakkaan, mutta en ikinä tajua mikä pointti tossa keskustelussa on)

Aika monet heittää tollasia idioottimaisia kommentteja, netissä monesti näkee kuinka monet mussuttaa jostai kehonrakentajasta "FEDOR KYL VOITTAIS TON TAPPELUSSA"...

Taitaa vaan ihmiset olla kateellisia nii pitää keksiä jtn itsetunnon kohottajaa.

Tai toinen: "Paljon nostat penkistä?" . Sitten vastauksen kuultuaan hän joko sanoo tai voi jo lukea ajatukset, "kyllä mä sit sinut tappelussa hakkaan." Siis mitä vitun väliä?

Koolla ei mitään merkitystä tappelun suhteen. Miten kävi vapaaottelun alkuaikoina?

Ei se lihaksen määrä, vaan se miten sitä käyttää.

Edit. On sillä tietenkin jonkin verran vaikutusta. 220cm 150kg vs 150cm 50kg.

Aika monet heittää tollasia idioottimaisia kommentteja, netissä monesti näkee kuinka monet mussuttaa jostai kehonrakentajasta "FEDOR KYL VOITTAIS TON TAPPELUSSA"...

Taitaa vaan ihmiset olla kateellisia nii pitää keksiä jtn itsetunnon kohottajaa.

Heheh seurustelin kerran yhen pojan kans ja sit mun lukioluokal oli yks poika, jonka kans olin alkanu kaveeraa. No sit oltii aika pitkää oltu jo kavereit ja näin ja se ties et toi poikkis kävi semiahkeraa puntil ja sit se ei ollu päässy käymään vähään aikaan se kaveri. Sit siltä kerran vaan tuli viesti et "paljon sun poikaystävä nostaa penkistä?" ja sit vastasin jotain et mitenniin ja sen arvauksen et mikä se kai nyt ainakin on. Ja sit tuli et "Ihan vitun sama paljon se nostaa, et saisin sen maihin kuitenkin vaikka penkkimaksimi oliski vähempi"..................... Oon kyl kerran jo laittanu tän jonneki kait, mut aika hauska oli musta :)

Negatiivisinta mitä ite oon joutunu kokeen on ehk just nää perusäijät jotka on sillai et ei tytön pidä käydä puntil et hyi, en jaksa niitä kuunnella ja en kyl oikein hirveen uskottavan näköinen punttimimmi ole kun oon aika perustylsässä biitsikunnossa koko ajan, eikä tarvikaan olla isompi.... Mut mut niii. Sit tietty nää iskuyritykset salilla on ahistavia. Mut käynkin satsil ja ei kai ne miehet siel muute reenais ellei kokeilis onneaa naisten suhteen. Tai siltä ainakin vaikuttaa, ku joka toinen mies sielt jotai yrittäny. :rolleyes:

Onhan se penkkimaksimi aika iso juttu kuitenkin... :kuola:

Turhauttavaa kun joutuu aina/hyvin usein kieltäytymään kaikenmaailman iltariennoista jotka tiettävästi verottaisivat syömistä ja nukkumista liiaksi asti :( Tiedän, valinnat ovat omia ja en kadu niitä, mutta auttamattakkin joskus ajattelee että sitä jää suht yksin pidemmän päälle, tai ainakin kaveripiiri kavenee huomattavasti. Onneksi vähän järkeä saanut hommaan ja sallinut itselle "normaalin nuoren" illanvieton kerran kuussa. :kippis1: Niitä kavereitakin löytyy silloin aina kun on ihan pakko tulla ihmettelemään että onko jätkä oikeasti dokaamassa:eek:

Tai toinen: "Paljon nostat penkistä?" . Sitten vastauksen kuultuaan hän joko sanoo tai voi jo lukea ajatukset, "kyllä mä sit sinut tappelussa hakkaan." Siis mitä vitun väliä?

Hyvä vastaus noihin on "150kg, maksimit vähän pudonnu kun viimeaikoina oon keskittyny enempi nyrkkeilyyn" ..ja keskustelu jää yleensä siihen :)

Anoppi ja appiukko nykyään, kun ollaan niillä syömässä, kehottaa aina että "syöppä elopaino nuo loput perunat pois kun käyt siellä punttisalilla ja tarviit paljon ruokaa" AARGH!

Vaimo oli menny sanomaan niille että mulla salilla käynnin aloitettua on kasvanu ruokahalu ja energiantarve hirveesti... mutta perkele PERUNAA!! Olis ees santsattavaksi piffiä tai kananfileetä. Ei jaksa alkaa suomentamaan niille etteivät alkaisi nirsona pitämään, eli sanon kiitos maha on täynnä.

Vastaus threadiin: En mitään.

Tää on semmonen paikka et kaikki osaa jollain tavalla arvostaa urheilullisuutta missä mielessa tahansa. Jos joku apina aukoo päätään punttisalin muka-negatiivisuudesta, kyseinen henkilö saa paskat niskaansa. Näin siis enemmistö. Kai noita poikkeusryhmiäki on, mutten oo vielä ainakaan törmänny.

Toisaalta, jos ottaa tollaset "paljo penkki?" -puheet tosissaan, niin noitahan nyt saa kuunnella kaikilta ei-salilla-käyviltä kavereilta, mut itse en noista välitä. Enemmänki osoittaa sen et ihmiset tietää sut urheilijaks.

Hyvä vastaus noihin on "150kg, maksimit vähän pudonnu kun viimeaikoina oon keskittyny enempi nyrkkeilyyn" ..ja keskustelu jää yleensä siihen :)
Ai joo empä ole ennen tajunnut. Pitääpä kokeilla ens kerralla:hyvä: Uskottavuus on eri juttu...

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Sen jälkee ku alotin puntin ei oo kovin moni tullu aukomaa. Ite en ikinä vittuile muille enkä sitä joudu kyllä kestämäänkään..

Vituttaa nykyään kun kaverit sanoo et ne menee puntille.(Koska tiiän et siellä tehdään kummiskin vaan peckdeckkiä ja haukkaa)

Yksi asia ärsyttää kaikkein eniten,kun kaveri yrittää vittuilla aina malliin:

-Katos sähän voit tulla meille kantaa noita laatikoita ku kerra salilla käyt :anssi:
-Sekoitin palkkaria, nii toine huutaa mitä v*tun hormooneja oot alkanu käyttää :curs:
-Ethän sä voi alkomahooliin koskee ku jätkä on dietillä, wtf tarkottaako nykyää salilla käynti et olis automaattisesti dietillä :kippis1:

wtf tarkottaako nykyää salilla käynti et olis automaattisesti dietillä :kippis1:

Tämä se on mikä aina on eniten ärsyttänyt. Salilla käydään muka VAIN laihduttamista varten. Varmaan lähes kaikki naiset meneekin, mutta en kyllä normi tallaajana salille lähtis jos halusin rasvat pois, vaan jotain aerbista mikä lisäisi sitä kulutusta kunnolla.

Btw, yli 90% ihmisistä ei taatusti tiedä että pitäisi syödä yli kulutuksen saadakseen lihasta... En ole ainakaan törmännyt moneen kuka tiedostaisi asian...

Eilen taas sai putoilla totaalisesti töissä. Istuskelin taukohuoneessa ja vetelin sheikkeristä prodee, paikalle tuli tollanen noin 40wee mimmi ja kysy mitä sä juot? Mä vastasin et proteiini juomaa johohka nainen vastasi että eikös niistä mee pää sekaisin :D Vastasin sille et meneekö sulla pää sekaisin ku syöt tota kaupan eines lihamakaroonilaatikkoa :dance: Se jakso asiaa jankuttaa niin kauan ku palasin töihin... nää vituttaa!

Duunissa kaikki raskaat hommat. "Kai se Jepu voi ne tehdä kun urheilee muutenkin."
Doh, jos mä urheilen muutenkin niin en kai mä nyt enää lisää äksöniä siihen kaipaa kulutusta kasvattamaan :D

Suositut

Back
Ylös Bottom