Mitä olet joutunut kokemaan salin myötä? (Negatiiviset asiat)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja KSENA
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
-Koulussa kuulee ihan vitusti (<-- huomaa, "vittu") niitä "haluuks hakkaa sen mun puolest" juttuja vaikka oon ihan kynis (180/70). Sit ku sanoo et en, ni tulee "etkö uskalla vai?"

^huohhhh.....

-Niin ja proteiinit ja hiilarit on douppinkia.

Ei jumalauta repesin ku käskin mutsin ostaa kreatiinii, e sit luki siitä et se sitoo vettä lihaksee ja sano: "sä et rupee mitään ihme nesteitä ittees tunkee, sä et tarvi mitään ihme kehonrakentajien jauhoja!!!"
-Ei kyllä pokka pitäny:D

Kaikki uus ja tuntematon katsos pelottaa. Kun poiketaan hiukankin siitä pottulinjasta, niin liikutaan jo harmaalla alueella :D

Kaverit sanoo että mun pitää työntää autoa jos hajoaa oon olevinaa vahvin. Ja yhesti piti kantaa yhen mopo metästä^^

Ja kaverit sanoo jos meinaa tulla tappelu niin sinä meet ekana kun oot vahvin ja osaat tapella plaa plaa.. Enkä ole etes vahva:(

Kotona pitää tehä kaikki raskaat työt koska käyn salilla. onhan niitä vaikka mitä...

Miksi juuri sen pitää tehä kaikki raskaat työt, joka on jo vahvassa kunnossa. Sehän olisi juuri passeli henkilö aina noihin hommiin kellä sitä voimaa on vähiten, niin siunaantuis sitä muillekin.;)

Penkin kysymisestä vielä lähinnä se, että jollei se vastaus oo luokkaa 200 kiloa, niin vastaus on "aha" ja that's it. Ainakin hyvin usein. Miks kysytään, kun ei sitten edes kiinnosta?

Mitä olet joutunut kokemaan salin myötä? (Negatiiviset asiat)
  • Vaikea löytää sopivan mallisia paitoja; hartiat liian leveät vyötäröön nähden.
  • 95% farkkumalleista voi automaattisesti sulkea pois kun etureidet ovat turvonneet niin että pillihousu-mallit eivät mahdu. Myös pylly meinaa ottaa ikävästi kiinni kun farkkuja yrittää saada ylös asti.
  • Ennakkoluuloisia katseita ihmisiltä -- olen aika kiltin näköinen ihminen, mutta siitä huolimatta lihakset meinaavat herättää ennakkoluuloja ihmisissä ketkä eivät käy salilla. Parhaiten tämän huomaa kun käy kaupassa.
Sellaista tällä erää... Yllätys yllätys olin juuri vaateostoksilla.

Kauppakäynti on kyllä 2 kertaa viikossa aina kohokohta: lyöt siihen tiskille kananmunat, 10 purkkia rahkaa, 4 raejuustoa, tonnikalaa, pirusti hyvää lihaa eikä yhtään ns. "normaalia" ruokaa pl. pastat ja riisit, niin kyllä siinä menee monella puurot ja jauhot sekasin. Sitten kun käytän vielä yleensä sen verran tiukkoja paitoja, että meinaa selästä revetä, niin jengi kyllä jaksaa kyylätä. Sitten kun vielä tulee asuttua sellaisella seudulla, jossa joutuu kantamaan ne 100 kilon kassit kahden pubin ohi, niin voi aina odottaa kommentteja (käyn siis 200 m päässä olevassa lähikaupassa kävellen). Kaupassakin puolet spugeja.

• Ennakkoluuloisia katseita ihmisiltä -- olen aika kiltin näköinen ihminen, mutta siitä huolimatta lihakset meinaavat herättää ennakkoluuloja ihmisissä ketkä eivät käy salilla. Parhaiten tämän huomaa kun käy kaupassa.

Toi on kyl totta ja NIIN typerää..

Vaikka olis kuinka iso ja lihaksia riittäis nii eikai se sitä tarkota et vedän jokasta turpaan ja ryöstän mummoilta laukut jne o.o

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Mulla on monesti tapana salilla, jos siellä on edes joku vähänki puoltuttu, niin heittää joku kommentti, jossa tulee ilmi, että puhtailla jauhoilla - tai itse asiassa kokonaan ilman herajauhojakin - tässä pelataan. 99 % luulee muuten, että vedän horkkaa ainakin silloin, kun oon vetäny itteni kireään kuntoon.

Mulla on monesti tapana salilla, jos siellä on edes joku vähänki puoltuttu, niin heittää joku kommentti, jossa tulee ilmi, että puhtailla jauhoilla - tai itse asiassa kokonaan ilman herajauhojakin - tässä pelataan. 99 % luulee muuten, että vedän horkkaa ainakin silloin, kun oon vetäny itteni kireään kuntoon.
Kuvia kehiin?! :evil:

Not yet V.I.P, kun onhan se 6 euroa kuitenkin aina veks ruokabudjetista..Harkinnan alla.

No, jotta nyt ei jouduta täysin paskanpuhujien kerhon pääjehuksi niin kai sitä nyt sitten tuo pikkuraha maksetaan. Saatte sitten avatarista nähdä pientä tynkää kunnosta. Enkä siis ole mikään supermies jos joku sen käsityksen mun kommentista sai, tuppaan vaan käymään sellasella salilla, jossa ei kovin moni vakavasti punttaava ehkä käy. Sen takia katsotaan kieroon.

Kauppakäynti on kyllä 2 kertaa viikossa aina kohokohta: lyöt siihen tiskille kananmunat, 10 purkkia rahkaa, 4 raejuustoa, tonnikalaa, pirusti hyvää lihaa eikä yhtään ns. "normaalia" ruokaa pl. pastat ja riisit, niin kyllä siinä menee monella puurot ja jauhot sekasin. Sitten kun käytän vielä yleensä sen verran tiukkoja paitoja, että meinaa selästä revetä, niin jengi kyllä jaksaa kyylätä. Sitten kun vielä tulee asuttua sellaisella seudulla, jossa joutuu kantamaan ne 100 kilon kassit kahden pubin ohi, niin voi aina odottaa kommentteja (käyn siis 200 m päässä olevassa lähikaupassa kävellen). Kaupassakin puolet spugeja.
Noita makkarankuoripaitojahan kannattaa käyttää jos siis haluaa,että kyylätään...

Ainakin jalkapallossa jalat eivät ole enää niin nopeat kuin ennen, mutta eipä se topparilla ole niin justiinsa. Pääasia, että kolmosessa pärjää. :)

Ei se niin justiisa oo, itekki topparina pelaan ja sen ohjeen oon antanu itelle, että jos ei nopeudella nii pysytä perässä nii sitten jyrätään massalla ;) Pelaan vitosessa ja taktiikkaana on ollut esim puolittaisissa läpiajoissa missä pallo pomppii urakalla rynniä siihen palloon ja ottaa henkinen yliote, seuraavalla kerralla ei vastustaja tuukkaan niin rohkeasti, kun tietää jyrän tulevan =)

Nyt niitä kuvia

Lupaan, että multa tulee avatar heti, kun saan ne VIP-oikeudet. Maksu on jo suoritettu. Saas nähdä kuin kauan odottelu kestää ja miten äijän käy "giljotiinissa". Kuvassakin sitten naama leikattu veks, niin ihan kirjaimellisesti siis :D

No, ehdin jo tuon VIPIN siis ottaa, mutta tässä nyt suoraa linkkia sillä mainostamallasi imageshackilla:

http://img200.imageshack.us/img200/9392/ok2n.jpg

http://img30.imageshack.us/img30/2438/ok3.jpg

Toivottavasti toimii, ensimmäinen kuva ei ole mikään varsinainen posetus, mutta siinä paljastuu etupuoli jalkoja lukuun ottamatta. Rinnassa on suurimmat kehityskohteet, sen tiedän.

Toinen kuva on tuplat takaa ja sen oon ottanut tuossa keväämmällä, kun painoa hiukan enemmän - eli ei kovin kireänä vielä.

Edit: ei muuten näykään ainakaan meikäläisellä. Sanokaa jos jollain linkit näyttää.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom