Mitä olet joutunut kokemaan salin myötä? (Negatiiviset asiat)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja KSENA
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
-Joka kerta ku on käyny lääkäris ja joutunut käyttään paittaa pois niin AINA ensimmäinen kysymys MITÄ SIE OLET OTTANUT?:wall: ja sit kauhee saarna vielä päälle et siks olet kipee jäkäkä....

18 ikäsenä ensimmäisen kerran sotaväes uhkasivat laittaa kauheisiin tutkimuksiin:arvi: Et jos on muskelia niin on kauheitten aineitten käyttäjän leima heti ottassa sen olen huomannut. Tieten jumala luonu mulle liian pienen haalarin niin se on aika lailla revenny olka/rinta alueelta:(

Ja tähän asti natuna menny jos ei kaiken mailman hyper turbo super 5000 buustereita lasketa:hyper:

-Joka kerta ku on käyny lääkäris ja joutunut käyttään paittaa pois niin AINA ensimmäinen kysymys MITÄ SIE OLET OTTANUT?:wall: ja sit kauhee saarna vielä päälle et siks olet kipee jäkäkä....

18 ikäsenä ensimmäisen kerran sotaväes uhkasivat laittaa kauheisiin tutkimuksiin:arvi: Et jos on muskelia niin on kauheitten aineitten käyttäjän leima heti ottassa sen olen huomannut. Tieten jumala luonu mulle liian pienen haalarin niin se on aika lailla revenny olka/rinta alueelta:(

Ja tähän asti natuna menny jos ei kaiken mailman hyper turbo super 5000 buustereita lasketa:hyper:

:kuvia: :kuvia:

joo kuvia kehiin. siellä taas joku luonnoton luonnonoikku lapista kirjottelee

joo kuvia kehiin. siellä taas joku luonnoton luonnonoikku lapista kirjottelee

Normi bodibilderi se varmaan on muttei niillä lapissa oo ku 1-2 semmosta ni ei lääkärikkää tiijä mistään mitään :rolleyes:

No nyt välähti, siinä on teille jotain minkä tähän hätään sain,:eek: naamasta päätellen tuskanen päivä...

64690855.jpg

No nyt välähti, siinä on teille jotain minkä tähän hätään sain,:eek: naamasta päätellen tuskanen päivä...

64690855.jpg

hmm.. mun mielestä näyttää niinku rasvaa olis aika kivasti sulla tossa vatsan ja rinnan alueella ainaki?
e. paita toki voi hämätä, tiiä sitte =) mutta nii.. turha kommentti =D

Viime kesän kuva.Joo kyl se paita vähän tos hämää, mut se rasva kyl kertyy mulla noille alueille:curs: Täl hetkellä ei aivan päkki näy mut hoidos... rinta alueen ku sais vielä aivan kiinteäksi, penkki hommia ilmeisesti lisää vain... hyviä ehdotuksia?

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%

Ei saakeli!
Luulin tarkottvan tota hymiöö ja sen ilmettä. Nolottaa...
ihmettelin teidän juttuja.
Selvis vähä enenmän, kun tuli toi kuvakin näkyviin.

Pari vuotta sitte tuli salille pari vähemmistöryhmää edustavaa hemmoa. Molemmilla oli villatakit päällä ja suorat housut jalassa. Ottivat siinä penkissä pari ykköstä. Minä vetelin vieressä ylätaljaa. Kävelin siitä ohi, niin toinen huusi isoon ääneen
"Heii, paljo nostat penkistä."
Vastasin siihen, että "vähempi ku sinä sossusta." Lähin kiireen vilkkaa siitä sitte pukuhuoneeseen ja kotiin.

Meikäläisellä tuo ojentajapuoli on heikoimmassa jamassa -> kakka penkkitulos.

-nyppii porukka joka kyselee paljon saat penkistä, hauismitta ja kaikkea tällästä perus sontaa..
-minusta on mulkku maine vähän joka kulmalla joten porukka sitten ajattelee että leijailen jollais salilla käymiselläni vaikka en todellakaan tee niin. enintään lähetän viestin treeni kaverille että klo se ja se treenaamaan ja jos sen joku lukee siinä sivussa niin se ei minusta leijaa tee.
-porukka kyrpii joka on niin helvetin mieheltä jos on käynyt vuoden salilla ja paino noussut pari kiloa.. JA SEN JÄLKEEN KYSELEE PALJON SAAT VIELÄ PENKISTÄ !

Eniten kyrsii kysymykset
A) Paljonko nostat penkistä?
B) Paljonko nostat penkistä?
C) Paljonko nostat penkistä?
D) Paljonko nostat penkistä?

Miksi ihmiset eivät ikinä muista että on niitä muitakin liikkeitä?

joo no pakkokai se on itekki nyt tänne kirjottaa nimittäin samaistun... mikä ihme on että penkkitulos on maailman tärkein? tai siis ihmiset jotka ei käy salilla niin kysyy AINA että paljon nostat penkistä... sanon aina että kai se tanko jotenki nousee.. vituttaa.. koska jos sanois että "no päälle sata" niin alkas kauhee" NO OHO OHO, VIIIIITTU MIKÄ LEIJAAAA ;))))))))".... ja ite taas ku kyselen joiltaki jotka käy salilla nii kyselen vaan ohjelmaa millä tekee ja miten reenaa ja sillee.. kiinnosta ne painojen määrät niinku paskanvertaa.. penkki varsinkaa :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom