Mitä olet joutunut kokemaan salin myötä? (Negatiiviset asiat)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja KSENA
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Naisille ei ole niin paljon aikaa, selkään ilmestyy ehkä hiukan enemmän epäpuhtauksia ja kulli näyttää pienemmältä isojen reiskojen rinnalla.. mut eipä kai muuta - jatkakaa.
Aaa, tosta se pieni koko johtuukin :wtf:

J.Jake

Kannattaa koittaa avata ikkunaa vähän, itse nukun läpi vuoden ikkuna raollaan. Muuten on kuuma, oli sitten peitto tai ei. Kun ikkuna on auki voit peitolla säädellä sitä "kehon lämpöö". Tosin, jos vieressä nukkuu joku muu vastakkaisen sukupuolen edeustaja, hän ei välttämättä pidä, kun ulkona on -30 pakkasta ja ikkuna auki läpi yön, huone "vähän" viileä aamulla nääs :D

Joxuz, pistä patteria/lämmitystä pienemmälle äläkä ikkunaa auki, eiköhä se lämpötila laske jos ulkona 30 pakkasta eikä lämmitystä sisällä ^^

No kaverit vähä välii möläyttää et mite pystyt syödä tommost (tonnikalaa tai maito rahkaa yleensä) ja kun mene salille niin ne sanovat että jätä jalat pois nii pääset nopeemmin sieltäki ja kuka jalkoja tartee kunhan on iso ylä-kroppa

Ja kaikki luulee että kun käy parin viikon aikana vähän ''pumppailemassa'' salilla tulee Iso-Arskan kokoseks =(

Ja just äske ku puhuin äidin kanssa mun harrastuksesta ja broidikin oli mukana keskustelussa kun molemmat käydään salilla jne. niin kun broidi alko selittää että talvella syödään TOOOOOOOOSI paljon safkaa että lihakset kasvaa ja sitten kesällä vedetään dietti... sanoin että mä aijon tehä sileen ja sitten äiti alkoi jotain selittää että se ei ole terveellistä dietata mun ikäsena (vähä päälle 4kk pääst 14)

Joxuz, pistä patteria/lämmitystä pienemmälle äläkä ikkunaa auki, eiköhä se lämpötila laske jos ulkona 30 pakkasta eikä lämmitystä sisällä ^^

Tärkeintä on se raikas ilma. Itse en pysty moneen kertaan hengitetyssä ilmassa nukkumaan. tarkemmin sanottuna nukahtamisen kanssa on vaikeuksia. Ikkuna auki ja 10min päästä näen jo unta low-fat bodysta ja komeista lihaksista.

että se ei ole terveellistä dietata mun ikäsena (vähä päälle 4kk pääst 14)

Ei siitä ole kovin paljoa hyötyä tuon ikäisenä. Tai tarkoitan, että pitkällä tähtäimellä olisi varmaan fiksumpaa vaan kerätä maltillisesti massaa kauan ja sitten kiristellä myöhemmin. Tietenkin kohtuu rasvoissa pysyminen on fiksua;)

Patteri on kyllä pois päältä omasta huoneesta. Ja se raikas ilma ei tosiaan tee yhtään pahaa nukkuessa. :)

Negatiivista on tosiaan sekin, että saat syödä koko ajan. Aina vaan se syöminenkään ei oo täysin mahdollista.

Asiat jotka ketuttaa:

-Ainainen lisäravinteiden parjaaminen ja vertaaminen dopingiin. Äiti esim. jauhaa koko ajan et lisäravinteissa on hormoneja ja kuolen sen takia syöpään:D.
-Voimailulajien ja salilla tosissaan reenaavien aliarvostaminen. Pari kynäniskaa kaveria on sitä mieltä että voima ja massa tulee helpolla. Kunhan käy aina sillon tällön vähä nysväämässä hauista.
-Esineet hajoilee käsiin;).

-Esineet hajoilee käsiin;).

:wtf: Minkäslaiset esineet hajoilee? Ihan lasitko paukahtelevat tassuihin, vai onko kyse hammastikuista tjsp?:hyper:

Siis lähinnä just noi lasit mutta myös ovenkahvoja tuppaa jäämään käteen. Pari kertaa olen myös avaimesta tarttunut vähän liian riuskasti sillä seurauksella että sehän litistyi eikä enää sopinut lukkoon. :(

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Aika perusjutut mitä jo mainittu.. Erityisesti ärsyttää et saa selitellä tekemisiään esim. Miks et jua vaan käyt salilla joka viikonloppu, Miks sä syöt tota rahkaa ym..
Täs yks päivä oli hyvä ku sellanen puoli tuttu tuli liikunta mestassa vastaan ja jotain moikkailtiin ja jäätii jutteleen, sit kysy yhtäkkiä: No paljos nousee? Olin vaan et mistä nousee?(tiesin jo seuraavan rinnalle tehtävän liikkeen jonka saisin kohta kuulla..jep jep)
NO PENKISTÄ TIETTY!!!:D

Appelsiinit kainalossa -efekti. Eli ilmeisesti selkälihas on senverran mittava, että käsien roikkuessa rentoina näyttää kuin kantaisi jotain kainaloissaan. Näyttää minusta hölmöltä ja on siitä joku joskus vitsiäkin vääntänyt, mutta en voi sille mitään ellen tietoisesti kokoajan paina käsiä vartaloa vasten jatkuvasti.

Nyt on alkanu tosissaan olemaan vaikeuksia erityisesti t-paitojen löytämisen kanssa:curs:. Tykkään pitää tiukahkoja paitoja ja kun löytyy keskivartalon kohalta sopiva paita niin hiat on liian lyhyet. Jos taas löytyy hihoista sopiva paita niin sitten se roikkuu mahan kohdalta. Jos mullakin on jo ongelmia vaatteitten kanssa niin entäpä sitten jollain oikeasti lihaksikkaalla ja mahattomalla kaverilla:wtf:

Ihmisten kateellisuus koulussa. Heti kun pärjää kisoissa ja nostaa vähän enemmän kuin muut, saa kuulla vittuilua.
Ja sitten vielä syytetään hormooneiden käytöstä.:curs: Myös kun yrittää syödä terveellisesti vittuillaan.
Kaikki tämä tapahtuu kuitenkin koulussa, muualla kaikki ovat todella kannustavia.

Hahaa, arvatkaapas kun kerran erehdyin kesken koulupäivän ostamaan ison protskupöntön ja kreatiinipurkin, oli niitä kiva piilotella lopun päivää:D Syyn varmaan arvaattekin miksi piilottelin...

Välilevymurheita, kangistumisen, vaateongelmat, tuhannen roinavihjailua ja ajoittaisen aika askeettisen elämän. Enemmän se on tosin antanut. :)

Hahaa, arvatkaapas kun kerran erehdyin kesken koulupäivän ostamaan ison protskupöntön ja kreatiinipurkin, oli niitä kiva piilotella lopun päivää Syyn varmaan arvaattekin miksi piilottelin...

enemmän kun tuttu tunne..

Tosiaan nuo aina niin ihanat:

"Mitäs aineita sulla on tossa pussissa?"
"Ihan kuule proteiinijauhoa."
"Jaa.. että semmosia mömmöjä oot menny ostamaan"

Farkkuja ostaessa on myös tullut huomattua pientä ongelmaa, kun kaikki tehdään nykyään niin nuorison trendin mukaan ja ei puhettakaan, että reisistä mahtuisi. Eikä viitsisi lähteä ajelemaan aina 50km (Jyväskylään), kun tarvitsee housut.

Samoten koulussa ruokailutunnit, kun itse olen hyvin pitkälle kaikki ruokainen ja yritän sitten syödä terveellisemmin (sitä vihreää myös sinne lautaselle) niin eikö sieltä jo joku pääse kuittailemaan, että mitä niitä kanin rehuja ottamaan. Vittuako ne niille kuuluu mitä jokainen syö!?

Sitten tietyt vanhan kansan kaverit jonka pitää aina soittaa suuta, kun edes otat esille polvisiteet, trikoon tai penkkipaidan. "Kyllähän tommosilla varusteilla helposti nousee.". Sitten kun vihjaisee, että sopii tulla kokeilemaan, vaikka heti niin ollaankin hiljasta poikaa. :lol2: Eiköhän ole jokaisen oma asia nostaako rytkyjen kera vai ilman. Menköön RAW kisoihin nostamaan, jos ei kerran "pelleily" kelpaa. :kippis1:

Löysin paljonkin samaa kuin Billmaierilla tuosta tekstistä.

Nyt on alkanu tosissaan olemaan vaikeuksia erityisesti t-paitojen löytämisen kanssa:curs:. Tykkään pitää tiukahkoja paitoja ja kun löytyy keskivartalon kohalta sopiva paita niin hiat on liian lyhyet. Jos taas löytyy hihoista sopiva paita niin sitten se roikkuu mahan kohdalta. Jos mullakin on jo ongelmia vaatteitten kanssa niin entäpä sitten jollain oikeasti lihaksikkaalla ja mahattomalla kaverilla:wtf:

Juu sama ongelma kun eilen kävin kaupoissa, vaikken nyt niin tiukkoja paitoja käytäkkään. Paita on suht tiukka yläkropasta ja vatsan kohdalta säkki. Varmaan vähän sama juttu kuin noiden farkkujen kanssa, heroiinilook on muotia. Ei tartte olla edes lihaksikas, riittää ettei hepo ole maistunut pariin viikkoon :D

Suositut

Back
Ylös Bottom