Mitä olet joutunut kokemaan salin myötä? (Negatiiviset asiat)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja KSENA
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Pari kertaa olen myös avaimesta tarttunut vähän liian riuskasti sillä seurauksella että sehän litistyi eikä enää sopinut lukkoon. :(

??? Mulla kans menee aina kaikkia kaukosäätimet rikki kun otan niistä kiinni, kännyköitä menee usea viikossa ja esim jakoavaimet suorastaan sulaa käsiin kun on vaan niin perkeleesti tota puristusvoimaa ettei sitä vaan pysty kontrolloimaan:wtf:

Kuten varmaan kaikilla, sekä vyötäröstä että perseestä/jaloista sopivia farkkuja ei löydä millään. Yksi haittapuoli on myös sosiaalisen elämän vähyys, jos jaksaa urheilun ottaa tosissaan

rahaa palaa homona. porukka luulee että olen riskissä kunnossa koska aloen pari vuotta käynyt salilla.. se johtaa siihen että en kehtaa ottaa kesälläkään t-paidalleni etteivät kaikki naureskele että mitä oot tehnyt viimeiset pari vuotta.. ja tiedoksi en ole leijaillut tai mainostellut että käyn salilla.. ja mahdotonta sitä on huomatakkaan !

Nyt on alkanu tosissaan olemaan vaikeuksia erityisesti t-paitojen löytämisen kanssa:curs:. Tykkään pitää tiukahkoja paitoja ja kun löytyy keskivartalon kohalta sopiva paita niin hiat on liian lyhyet. Jos taas löytyy hihoista sopiva paita niin sitten se roikkuu mahan kohdalta. Jos mullakin on jo ongelmia vaatteitten kanssa niin entäpä sitten jollain oikeasti lihaksikkaalla ja mahattomalla kaverilla:wtf:
Joo sama ongelma itelläki :S vaikka aika riuku oonki :D

-Rahaa menee
-Aina hirveä miettiminen että palautuuko, ja jatkuva syömisten tarkkailu. Tulee välillä neuroottinen olo, plus jää aina näitä klubi yms. reissuja väliin kun joko tarvii unta, pitää palautua tai sitten onkin treenit seuraavana aamuna... :whip:
-Muut ihmiset... Omilta kavereilta saa tahtomattaankin kuulla paria tarinaa pienillä muunnoksilla. Joko: "Juu mun ei katos tarvii käydä missään salilla, kun mä olin siellä thaiboxingissa sillon pari vuotta sitten/mulla on luonnostaan niin vahvat kädet"(tässä vaiheessa pullistaa läskihauista, jossa on erottuvuus samaa luokkaa kun suossa turvonneessa eläimenruhossa) tai: "Sä käyt salilla vaan kun sulla on huono itsetunto. Mä oon ihan tyytyväinen mun elämään ni mun ei tarvii harrasta tollasta paskaa" (tätä tulee siis tottakai näiltä kahvilla ja tupakalla eläviltä 24:7 sisätiloissa nyhvääviltä nerdmaztaheilta)
-Muut ihmiset v2: Känniääliöt. Silloin kun olin vielä pyöreä läskipallo, ei tarvinnut pahemmin miettiä että käykö joku kimppuun. Heti kun on edes marginaalisesti perus-keskiolutamista parempikuntoisen näköinen niin heti on sellainen uhka että näiden itsetunto-ongelmaisten pellejen on AIVAN pakko haastaa riitaa ihan typeristä asioista. :david:

Samoten koulussa ruokailutunnit, kun itse olen hyvin pitkälle kaikki ruokainen ja yritän sitten syödä terveellisemmin (sitä vihreää myös sinne lautaselle) niin eikö sieltä jo joku pääse kuittailemaan, että mitä niitä kanin rehuja ottamaan. Vittuako ne niille kuuluu mitä jokainen syö!?

Hahaa, arvatkaapas kun kerran erehdyin kesken koulupäivän ostamaan ison protskupöntön ja kreatiinipurkin, oli niitä kiva piilotella lopun päivää:D Syyn varmaan arvaattekin miksi piilottelin...

Todella tuttua...

Vaikka vasta 6kk käyty tosissaan salilla ,eikä kehitystä hirveänä ole tullut silti muutamat asiat ärsyttää:

-perse kasvaa,(näyttää typerältä ja farkkuja ei meinaa löytyä)
-vanhemmat epäilevät lisäravinteiden käyttöä.
-Tietyt kaverit kuittailevat aina ,jaa ladonovikin tuli.

- Välilevyt paukkuneet -> krooniset selkäkivut. Ei suoranaisesti johdu salitreenistä, mutta on varmasta vaikuttanut asiaan noputtavasti
- "Susta saa tosi pinnallisen vaikutelman" -kommentti parinkin puolitutun naisen suusta. Kysyttäessä tarkempaa analyysia, vastaus oli tyyliin "noku oot tommonen bodari, käyt vaan siellä salilla ja sulle kelpaa vaan semmonen nainen joka on tosi hyvässä kunnossa, ei saa olla yhtään selluliittiä ja aina pitää olla viimesen päälle laitettuna."
No, vastasin tohon ehkä hieman provoten että "joo ei mua rahtiperseet kiinnosta."

Todellisuudessa oon tosi kova potari: käyn salilla kolmesti viikossa tunnin verran kerrallaan. Lisäksi en oo koskaan dietannut enkä ainakaan lähitulevaisuudessa aiokkaan. Mutta mitäpä näitä kenellekään selittelemään, ovat muodostaneet mielipiteensä pitkälle jo etukäteen.

:jahas: Eli se on paha juttu jos ottaa vähän heraprotskuu tai maltoo?

Kuten varmaan kaikilla, sekä vyötäröstä että perseestä/jaloista sopivia farkkuja ei löydä millään. Yksi haittapuoli on myös sosiaalisen elämän vähyys, jos jaksaa urheilun ottaa tosissaan

Itsellä myös samoja negatiivisia asioita tulee mieleen. Kun löytää vyötäröltä sopivat farkut niin sitten ottaa reisistä kiinni ja sama toisinpäin. Sosiaalinen elämä on myös aika paljon rajoittunut enemmän ja enemmän kun olen alkanut treenaamaan tosissaan ja panostamaan enemmän siihen treenaamiseen. Nykyään tulee oltua aika paljon kotona koneen äärellä/pelaamassa, koulussa ja viikonloput ja lomat töissä.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Vaikka vasta 6kk käyty tosissaan salilla ,eikä kehitystä hirveänä ole tullut silti muutamat asiat ärsyttää:

-perse kasvaa,(näyttää typerältä ja farkkuja ei meinaa löytyä)
-Tietyt kaverit kuittailevat aina ,jaa ladonovikin tuli.

Siis vanhemmat epäilevät lisäravinteiden käyttöä...mitä vittua!Vaikka en käytäkkään mitää lisäravinteita niin ei niissä kyllä mitään väärääkään ole!!!Se on että ihan miten ite tykkää....

Surullista, että vielä nykypäivänä informaation ollessa näin hyvin jokaisen ulottuvilla, ns. normaalien konservatiivisten ihmisten keskuudessa lisäravinteet ovat tabu. Ne siis rinnastetaan dopingiin tai ainakin pidetään esiasteena kiellettyihin aineisiin kuten kannabis > heroiini jos näin nyt sopii verrata.

Pienempi haitta jonka olen kohdannut on se kun joutuu selittelemään tietämättömille ettei käytä kiellettyjä aineita.. Varsinkin kun on joskus vuosia sitten muutaman kuurin ottanut niin aika turha selitellä, että tämän hetken kunto on aikaansaatu ilman dopingia.

Palautumisesta ja reenistä stressaamista en ymmärrä??? Säännöllinen treeniohjelma ja ruokavalio kerralla kuntoon niin eihän siinä sen enempää tarviikaan miettiä. Ja unikin tulee iltaisin paremmin kun ei jännitä että "oonkohan mä nyt syöny niinku piti? ehdinköhän mä nukkua tarpeeks että palaudun? rääkkäsinköhän tänään lihakset tarpeeksi kovaa? mikäs lihasryhmä huomenna olikaan vuorossa?"...

sopivia "trendi" farkkui on lähes mahdoton löytää. Jos jostain hillottaa 30" pituuden farkut, niin 99%:sesti no on tarkoitettu tikkujalkakynisfruittari-reisille. Tälläiset farkut saa justjust vedetty hieman polvien yläpuolelle, kunnes reidet ottaa kiinni :itku:

Toi on kyllä tosi. Ite aina uskoin, että tuo ongelma kuuluu tosibodareille ja horkkaajille, mutta niinpä vain itelläkin oli viimeksi vaikeuksia löytää sopivia hyvännäköisiä pöksyjä.

Monet farkut otti kiinni nimenomaan reisistä ja perseestä, ja sitten kun löysi perseestä sopivat farkut, niin vyötäröllä oli 10cm ylimäärästä! :D Pahimmat teinipöksyt kuristi jopa kasseista.

Tai sitten on miesmalli muuttunu aina vaan kepimmäksi. :rolleyes:

Lisäravinteet kallistuu jatkuvasti, niihin menee euro poikineen vuodessa. Opiskelijabudjetis moinen tuntuu. Kaikista kovimpien jalkatreenien jäljiltä tikut saattaa olla parikin päivää aivan jumis, joka tietenkin vaikeuttaa normielämää jonkin verran. Esim. pyörällä polkeminen on joskus aivan tuskaa.

Haha... Mulleppa lääkäri oikeen määräsi steroideja! :hyvä:
Ilmeisesti en näyttänyt siltä, että kävisin salilla. :D

Spoiler:
Nenästeroideja eli lääkettä allergiseen nuhaan.

Löytyy pömppömaha (huono ryhti), makkarakädet (ruumiillisen työn vähyys), kamelinselkä (tietokoneryhti), läskiperse ja -reidet (jalkojen hyvin vähäinen rasitus kasvuiässä).

Samat :/

Suositut

Back
Ylös Bottom