- Ikä
- 39
Peking, Kiina näyttäs lukevan kaverin profiilissaMikä maa missä pitää lihaksista kuulla vittuilua? Eikä rahkaa myydä?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Peking, Kiina näyttäs lukevan kaverin profiilissaMikä maa missä pitää lihaksista kuulla vittuilua? Eikä rahkaa myydä?
Sit jos puhuu harrastuksestaan,lihaksista jne,tulee vieraille helposti asenne "mä tiedän kans tasan yhtä paljon ku sä ravinto-asioista,dietistä ja muusta".No ne voi jättää siihen uskoon.
KOulus risoo joka ikinen ruokkis ku opettajat päivittelee ku syön omia eväitä:on epäkohteliasta keittolaa kohtaan,oon muka jollain anorexia-dieetillä(!!!!?) tms.Aina jotain vikaa.KOhteliaana vaan myöntelen ja odotan sitä päivää ku mitta täyttyy.Kaverit ottaa rennommin,niille jo tuttu asia.Tulee vaan uteliaana tsekkaan mitäs mielenkiintosta mul tänään on.Yks kaveri päivitteli ku koulun alotin et ei sillä proteiinilla elä,sun pitäs syödä muutakin!Kuittailen sille edelleen et ei nuil karkeilla elä,mitä sä vedät.
Sit jos puhuu harrastuksestaan,lihaksista jne,tulee vieraille helposti asenne "mä tiedän kans tasan yhtä paljon ku sä ravinto-asioista,dietistä ja muusta".No ne voi jättää siihen uskoon.Mä oon huono vakuuttaan niitä ku oon vielä suht normaalikokoinen muija,jolla haba näkyy vaan pullistelemalla,kiitos pienen rasvakerroksen.
Mutsin on hankala ymmärtää miks raahaan tuhat purnukkaa mukaan aina ku meen käymään,vannottaa etten tartuta tuota kauheen kallista ja hirveää ja hankalaa elämäntapaa pikkusysteriini.
KOulus risoo joka ikinen ruokkis ku opettajat päivittelee ku syön omia eväitä:on epäkohteliasta keittolaa kohtaan,oon muka jollain anorexia-dieetillä(!!!!?) tms.Aina jotain vikaa.KOhteliaana vaan myöntelen ja odotan sitä päivää ku mitta täyttyy.Kaverit ottaa rennommin,niille jo tuttu asia.Tulee vaan uteliaana tsekkaan mitäs mielenkiintosta mul tänään on.Yks kaveri päivitteli ku koulun alotin et ei sillä proteiinilla elä,sun pitäs syödä muutakin!Kuittailen sille edelleen et ei nuil karkeilla elä,mitä sä vedät.
Sit jos puhuu harrastuksestaan,lihaksista jne,tulee vieraille helposti asenne "mä tiedän kans tasan yhtä paljon ku sä ravinto-asioista,dietistä ja muusta".No ne voi jättää siihen uskoon.Mä oon huono vakuuttaan niitä ku oon vielä suht normaalikokoinen muija,jolla haba näkyy vaan pullistelemalla,kiitos pienen rasvakerroksen.
Mutsin on hankala ymmärtää miks raahaan tuhat purnukkaa mukaan aina ku meen käymään,vannottaa etten tartuta tuota kauheen kallista ja hirveää ja hankalaa elämäntapaa pikkusysteriini.
No mikä vika siinä keittolan ruuassa sit on? Ihan perusruokaa pitää vetää ja sit noita mössöjä vaikka välipalaksi. :curs:
itse olen käynyt puntilla vasta vähän aikaa mutta sellaista tulee vähän väliä et ku mä siellä puntilla käyn ni pitäis penkistä noussa jo ainaki 100kg. Kyllähän se puolessa vuodessa penkkimaksimi kasvaa sen 50kg ilman kovin tarkkoja reenejäkään
KOulus risoo joka ikinen ruokkis ku opettajat päivittelee ku syön omia eväitä:on epäkohteliasta keittolaa kohtaan,oon muka jollain anorexia-dieetillä(!!!!?) tms.Aina jotain vikaa.
Millaisessa oppilaitoksessa opiskelet? Yleensä ainakin kolmannen asteen oppilaitoksissa on ihan hyvät sapuskat ja valinnanvaraa löytyy
Leimaus hormoonien käyttäjäksi...Alkoi kun sai hieman lihasta näkyviin.Mutta eipä ole iso ongelma kun itse tietää ettei ole ikinä moiseen paskaan koskenut.no,tietääpä ainakin että näkyy ainakin että treenattu on Jos haluaa syyttelystä jotain positiivista etsiä
teidän jutuista sais kyllä koottua testomanin uudet tarinat. kuulostatte juuri niin tyhmiltä kun muut odottaakin....
- Lompakko on joutunut kärsimään huomattavasti enemmän kuin minä :D Se raukka on joutunut venymään millon jonku jauhon takia ja millon jonkun muun. Ruoka on yllättävän kallista.
- Vaatteiden osto on ollut välillä lähes joulu ostosten tasoinen hermojen kesto koe. Housujen ja paitojen löytäminen on ollut ajoittain vaikeaa, etenkin kun tykkään kulkea löysemmissä vaatteissa.