Mitä olet joutunut kokemaan salin myötä? (Negatiiviset asiat)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja KSENA
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Mikä maa missä pitää lihaksista kuulla vittuilua? Eikä rahkaa myydä?
Peking, Kiina näyttäs lukevan kaverin profiilissa

KOulus risoo joka ikinen ruokkis ku opettajat päivittelee ku syön omia eväitä:on epäkohteliasta keittolaa kohtaan,oon muka jollain anorexia-dieetillä(!!!!?) tms.Aina jotain vikaa.KOhteliaana vaan myöntelen ja odotan sitä päivää ku mitta täyttyy.Kaverit ottaa rennommin,niille jo tuttu asia.Tulee vaan uteliaana tsekkaan mitäs mielenkiintosta mul tänään on.Yks kaveri päivitteli ku koulun alotin et ei sillä proteiinilla elä,sun pitäs syödä muutakin!Kuittailen sille edelleen et ei nuil karkeilla elä,mitä sä vedät.
Sit jos puhuu harrastuksestaan,lihaksista jne,tulee vieraille helposti asenne "mä tiedän kans tasan yhtä paljon ku sä ravinto-asioista,dietistä ja muusta".No ne voi jättää siihen uskoon.Mä oon huono vakuuttaan niitä ku oon vielä suht normaalikokoinen muija,jolla haba näkyy vaan pullistelemalla,kiitos pienen rasvakerroksen.
Mutsin on hankala ymmärtää miks raahaan tuhat purnukkaa mukaan aina ku meen käymään,vannottaa etten tartuta tuota kauheen kallista ja hirveää ja hankalaa elämäntapaa pikkusysteriini.

Sit jos puhuu harrastuksestaan,lihaksista jne,tulee vieraille helposti asenne "mä tiedän kans tasan yhtä paljon ku sä ravinto-asioista,dietistä ja muusta".No ne voi jättää siihen uskoon.

tuohon on parempi tottua/asennoitua. ei varmasti ole viimeinen kerta kun joku väittää tietävänsä asian x sua paremmin.

KOulus risoo joka ikinen ruokkis ku opettajat päivittelee ku syön omia eväitä:on epäkohteliasta keittolaa kohtaan,oon muka jollain anorexia-dieetillä(!!!!?) tms.Aina jotain vikaa.KOhteliaana vaan myöntelen ja odotan sitä päivää ku mitta täyttyy.Kaverit ottaa rennommin,niille jo tuttu asia.Tulee vaan uteliaana tsekkaan mitäs mielenkiintosta mul tänään on.Yks kaveri päivitteli ku koulun alotin et ei sillä proteiinilla elä,sun pitäs syödä muutakin!Kuittailen sille edelleen et ei nuil karkeilla elä,mitä sä vedät.
Sit jos puhuu harrastuksestaan,lihaksista jne,tulee vieraille helposti asenne "mä tiedän kans tasan yhtä paljon ku sä ravinto-asioista,dietistä ja muusta".No ne voi jättää siihen uskoon.Mä oon huono vakuuttaan niitä ku oon vielä suht normaalikokoinen muija,jolla haba näkyy vaan pullistelemalla,kiitos pienen rasvakerroksen.
Mutsin on hankala ymmärtää miks raahaan tuhat purnukkaa mukaan aina ku meen käymään,vannottaa etten tartuta tuota kauheen kallista ja hirveää ja hankalaa elämäntapaa pikkusysteriini.

Toi on kyllä niin nurinkurista kun vaan voi olla. Jos elät terveellisesti, syöt järkevästi ja salikeskeisesti sekä harrastat salia, niin sinut tuomitaan. Jos taas vuorostaan poltat tupakkaa, vedät kännit pari kolme kertaa kuukaudessa ja syöt mitä ikinä saat eteesi (karkkia, pullaa yms) niin olet kelpo kaveri.

Onko se kateus mikä tuon tekee? Itse veikkaisin näin. Harvalla on rohkeutta olla noin paljon "erilainen" muiden silmissä, varsinkaan tuollaisessa paikassa. Kieltämättä itsellänikin nousee verenpaine ja ihokarvat pystyyn kun arvostellaan tuota "mikset nyt ota" mentaliteettia.

ps. tein eilen viimeksi eri ruoat perheelleni ja itselleni :rock:

Juu noista lisäravinteista oon itekkin kuullu porukoilta kanssa ihan tarpeeks. Ne vaan jankkas että "lopeta jo noi hormoonien käyttäminen. Eihän niistä tiiä mitä niissä on. Ties vaikka lihotat ittes tai sydän pysähtyy, niinkun kaikilla muillakin bodareilla on käyny". Damn ne on LISÄRAVINTEITA!:wall: No onneks meidän äiti ei enää jankkaa niistä, ku se näki TV:stä jonkun fitness muijan, joka oli sanonu, et kun treenaa niin pitää syödä maitoproteiinii. Nykyään meiän muori vaan aattelee että kaikki mitä mun kaapista löytyy on maitoproteiinii, enkä jaksa selittää sille tarkalleen mitä niissä purkeissa on joten ihan sama. Kuhan on hiljaa koko aiheesta. Meijän isä vaan huokailee ja tuhisee kun näkee mun mättävän niitä "hormooneja" mun sheikkeriin. Meiän isäkin kun sattu joskus tunteen "Reikku" Reimannin (wohoo:hyper:), nii se jaksaa aina muistuttaan mua siit että kun vetää lisäravinteita nii kasvaa vaan jotain "ilmalla täytettyjä lihaksia".

No mikä vika siinä keittolan ruuassa sit on? Ihan perusruokaa pitää vetää ja sit noita mössöjä vaikka välipalaksi. :curs:

No mikä vika siinä keittolan ruuassa sit on? Ihan perusruokaa pitää vetää ja sit noita mössöjä vaikka välipalaksi. :curs:

Huonoja rasvoja, liikaa hiilareita omaan tarkkaan ruokavalioon... syitä voi olla monia. Tuo on syy miksi itse en käytä enää työpaikkani tarjoamaa (joskin ylihintaista) "ravintolaa" hyödyksi.

Pääsyy lienee kuitenkin se, että ei tiedä mitä syö ja jos tietää niin tietää syövänsä väärin :)

itse olen käynyt puntilla vasta vähän aikaa mutta sellaista tulee vähän väliä et ku mä siellä puntilla käyn ni pitäis penkistä noussa jo ainaki 100kg. Kyllähän se puolessa vuodessa penkkimaksimi kasvaa sen 50kg ilman kovin tarkkoja reenejäkään :rolleyes:

itse olen käynyt puntilla vasta vähän aikaa mutta sellaista tulee vähän väliä et ku mä siellä puntilla käyn ni pitäis penkistä noussa jo ainaki 100kg. Kyllähän se puolessa vuodessa penkkimaksimi kasvaa sen 50kg ilman kovin tarkkoja reenejäkään :rolleyes:

Tää on just vittumaista, jos käyt puntilla niin sun pitää ainaki 1kk päästä nostaa kavereitten mielestä 100kg penkistä ja jalat jne on muka ihan turhia :david:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Miksein siis kouluruokaa? Jupeha vastas jo munkin puolesta,kouluruoka on (anteeks vaan) tosi kökköä.:urjo:
Ja varsinkin kasvisruuat,joita mä joutusin vetään.
Valituksista huolimatta hyvä jos kerran viikos pari papua killuis jossain e-koodien täyttämässä keitossa.Normaalisafkaa vastaan ei o mitään,sitähän mä ruokkiksel vedänkin,mut omasta kiposta.Tiedän tarkkaan mitä siel on ja miten paljon,ja et siel on vain sitä mitä haluan siellä olevan.:kippis1:

KOulus risoo joka ikinen ruokkis ku opettajat päivittelee ku syön omia eväitä:on epäkohteliasta keittolaa kohtaan,oon muka jollain anorexia-dieetillä(!!!!?) tms.Aina jotain vikaa.

Millaisessa oppilaitoksessa opiskelet? Yleensä ainakin kolmannen asteen oppilaitoksissa on ihan hyvät sapuskat ja valinnanvaraa löytyy, ja ehkä monipuolisempaa ja ainakin vaivatonta verrattuna itsetehtyyn, eli ei muuta kun ääntä kohti vaan :). Itse en tosin ole vegaani.

Aina palkkaris on muka hormooneja. Tänää koulus oli sali kamat mukana ja sheikkeri paisto repust selvästi ni yks kaveri nappas sen ittellee ja sano "Nyt sinuu on kusetettu. Täs on varmasti VEHNÄJAUHOO"(:wtf:). Ja sit kuulu kans sitä perus hormooni juttuu.

Leimaus hormoonien käyttäjäksi...Alkoi kun sai hieman lihasta näkyviin.Mutta eipä ole iso ongelma kun itse tietää ettei ole ikinä moiseen paskaan koskenut.no,tietääpä ainakin että näkyy ainakin että treenattu on:) Jos haluaa syyttelystä jotain positiivista etsiä:)

Millaisessa oppilaitoksessa opiskelet? Yleensä ainakin kolmannen asteen oppilaitoksissa on ihan hyvät sapuskat ja valinnanvaraa löytyy

Toisen asteen koulun einesruokala,mitään ei tehdä siel ite vaan kaikki tulee valmiina eineksinä. Odotanpa innolla ylennystä kolmannelle asteelle:rolleyes:

Leimaus hormoonien käyttäjäksi...Alkoi kun sai hieman lihasta näkyviin.Mutta eipä ole iso ongelma kun itse tietää ettei ole ikinä moiseen paskaan koskenut.no,tietääpä ainakin että näkyy ainakin että treenattu on:) Jos haluaa syyttelystä jotain positiivista etsiä:)

sama vika ja lisäksi vielä, utelut ja wittuilut, että etkö IKINÄ syö mitään "hyvää/epäterveellistä"..??

teidän jutuista sais kyllä koottua testomanin uudet tarinat. kuulostatte juuri niin tyhmiltä kun muut odottaakin....

Joo, on osa näistä kyllä ihan älyttömiä. Yläasteella kommentoidaan jotain jauhoja? No way! Jokainen, joka salilla käy kuulee siitä joltain jossain vaiheessa. Vähän niinkuin mistä tahansa asiasta.

Pitäs varmaan vastatakin johonkin thrediin tämmösen no-life selailun
sijaan :D . Joo, porukalle näemmä sattuu ja tapahtuu, itse en ole saanut yhtään mitään negatiivista kommenttia, joka varmaan suurimmaksi osaksi johtuu siitä, etten käytä lisäravinteita.

Tai no, mitä nyt joskus kiusaantuu kun kaverit heittää juttua kasvusta ja tuloksista kovaan ääneen siten että varmasti koko lukio kuulee :jahas:.

- Lompakko on joutunut kärsimään huomattavasti enemmän kuin minä :D Se raukka on joutunut venymään millon jonku jauhon takia ja millon jonkun muun. Ruoka on yllättävän kallista.
- Vaatteiden osto on ollut välillä lähes joulu ostosten tasoinen hermojen kesto koe. Housujen ja paitojen löytäminen on ollut ajoittain vaikeaa, etenkin kun tykkään kulkea löysemmissä vaatteissa.

Sama juttu. Ennemmin pesen parvekelaseja kuin lähden farkkukauppaan... vittu...

Paitoja tosin löytyy vielä aika iisisti.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom