Minkäs takia jeppekoira sitten lukee näitä kun kuulostetaan niin tyhmiltä...
Hyvä että meitä on noinkin fiksuja täällä
Hyvä että meitä on noinkin fiksuja täällä
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
teidän jutuista sais kyllä koottua testomanin uudet tarinat. kuulostatte juuri niin tyhmiltä kun muut odottaakin....
Eräs pelle hermanni -runkkari 45- +50v jaksaa aina valittaa että noin nuoren pitää tehä pienemmil painoil ja hioo vaa tekniikkaa... melkeen joka kerta vittu vaikka toistot menee puhtaast kauniil tekniikal nii aina tää mulkku jaksaa inistä, liekö sit jotai identiteetin puutetta vai miks pitää mössöttää(mun tekniikat on hiottu voimanostajan toimesta)
Lisäks tää hermanni harrastaa vaan yläkropan treenausta johon kuuluu pomppupenkki jalat penkillä ja munat katossa(painoa ei ikinä yli 70), ylätalja niskantaakse ja jotai käsipainokikkailua. Tän puhetta ei jaksa kuunnella kun tää mölvii siel salil kaikille; joka toinen sana vittu perkele saatana. Joku kerta vedän leegot suolee tält ja kuristan levytangol.
Leimaus hormoonien käyttäjäksi...Alkoi kun sai hieman lihasta näkyviin.Mutta eipä ole iso ongelma kun itse tietää ettei ole ikinä moiseen paskaan koskenut.no,tietääpä ainakin että näkyy ainakin että treenattu on Jos haluaa syyttelystä jotain positiivista etsiä
Varohan räkänokka ettet itse saa käkättimeen sillon joku kerta..
Rahka pierettää niin maan perkeleesti, että hävettää välillä.
Murentajalla suuki ku hevosella! :D
Juu eikä laktoosivamma ainakaan helpota tätä asiaa:D
Vitut.Murentajalla suuki ku hevosella! :D