Mitä olet joutunut kokemaan salin myötä? (Negatiiviset asiat)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja KSENA
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
teidän jutuista sais kyllä koottua testomanin uudet tarinat. kuulostatte juuri niin tyhmiltä kun muut odottaakin....

Tyhmää on myös joillain toisilla sivuilla keskustella siitä millanen krapulapaska oli maanantaina,montako naista kaatu vkl aikana tai halkesko rakennekynsi spinningissä.Tyhmähän sitä on valittaa joka tapauksessa.Jokaisella on ongelmansa,varmasti myös Jeppekoiralla,tosin ehkä vähän fiksummat....Tiiättekö,joskus risoo myös se et asialle vihkiytymättämät tulee kommentoimaan toisten elämää lifestyle-foorumille.

Eräs pelle hermanni -runkkari 45- +50v jaksaa aina valittaa että noin nuoren pitää tehä pienemmil painoil ja hioo vaa tekniikkaa... melkeen joka kerta vittu vaikka toistot menee puhtaast kauniil tekniikal nii aina tää mulkku jaksaa inistä, liekö sit jotai identiteetin puutetta vai miks pitää mössöttää(mun tekniikat on hiottu voimanostajan toimesta)
Lisäks tää hermanni harrastaa vaan yläkropan treenausta johon kuuluu pomppupenkki jalat penkillä ja munat katossa(painoa ei ikinä yli 70), ylätalja niskantaakse ja jotai käsipainokikkailua. Tän puhetta ei jaksa kuunnella kun tää mölvii siel salil kaikille; joka toinen sana vittu perkele saatana. Joku kerta vedän leegot suolee tält ja kuristan levytangol.

Eräs pelle hermanni -runkkari 45- +50v jaksaa aina valittaa että noin nuoren pitää tehä pienemmil painoil ja hioo vaa tekniikkaa... melkeen joka kerta vittu vaikka toistot menee puhtaast kauniil tekniikal nii aina tää mulkku jaksaa inistä, liekö sit jotai identiteetin puutetta vai miks pitää mössöttää(mun tekniikat on hiottu voimanostajan toimesta)
Lisäks tää hermanni harrastaa vaan yläkropan treenausta johon kuuluu pomppupenkki jalat penkillä ja munat katossa(painoa ei ikinä yli 70), ylätalja niskantaakse ja jotai käsipainokikkailua. Tän puhetta ei jaksa kuunnella kun tää mölvii siel salil kaikille; joka toinen sana vittu perkele saatana. Joku kerta vedän leegot suolee tält ja kuristan levytangol.

Varohan räkänokka ettet itse saa käkättimeen sillon joku kerta.:eek:.

Leimaus hormoonien käyttäjäksi...Alkoi kun sai hieman lihasta näkyviin.Mutta eipä ole iso ongelma kun itse tietää ettei ole ikinä moiseen paskaan koskenut.no,tietääpä ainakin että näkyy ainakin että treenattu on:) Jos haluaa syyttelystä jotain positiivista etsiä:)

Joo toi on aika tuttua touhua. Sillon ku aloin reenaa ja en saanu PENKISTÄ yhtä paljo ku rintahabahomot, mut mavessa oli kyl iha eri painot nii ne vaa aina naureskeli sit vierestä et turhaa saa sitä mavea reenaat ku penkki on se joka ratkasee...:david: lol. No sit ku tossa viime viikolla oltiin pitkästä aikaa samaan aikaa salilla ja nyt ku on kehitystä tullu aikalailla nii ku rinta-olkapää- päivä oli vuorossa oli sit penkki. Tein 2x7 sarjan sillä mitä ne veti ykkösen. No siitähän sit ne jätkät vasta innostu. Oli jääny reenikassi auki, jossa oli glukoosipastilleja, nii nehän sit tuumas et horkkaahan toi on.:hyper:..Alko siellä sivummalla sit hirvee keskustelu et kauankoha tuo on vetäny jne...Siihe loppu sit jätkien reenit ja ja meinas loppua omakin ku nauratti sen verran.:hyper:.

Sit toi ketuttaa kans ku joidenki mielestä lisäravinteet= hormooneja. Kerran veli kerto et joku WWE ukko oli tappanu perheensä ja ittesä ku oli syöny niitä lisäravinteita nii menny pää sekasi :hyper:. En sit viittiny ees vastata sille mitää.

Varohan räkänokka ettet itse saa käkättimeen sillon joku kerta.:eek:.

Enpä usko :)
Taitaa mulla noi voimatasot olla vähän kovemmat kun tolla sekä monen vuoden taistelulajikokemus usemmaasta lajista (lesoleso)

E. lisäks mun forkut on paksummat kun sen pohkeet

No pitäähän sitä faktaa latoa pöytään kun toinen luo väärää kuvaa.

Rahka pierettää niin maan perkeleesti, että hävettää välillä.

:offtopic: Murentajalla suuki ku hevosella! :D :offtopic:

Juu eikä laktoosivamma ainakaan helpota tätä asiaa:D

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Eilen tuli yks 3 luokkalainen (amis) pelle tökkäsee selkään ja kysy et paljonko nostat penkistä, kun mulla oli pakkotoiston huppari päällä ja vastasin siihen, sitten se kysy mun painoo joka on huomattavasti enemmän mitä itse nostan penkistä sit se vaan nauro siinä ja sano tyyliin et "vähä paskasti". Niin ja sit vaari pistää tekee kaikki painavat hommat ja sanoo et "siinä sulle tarpeeks salia"

Tässä topickissa olen tottunut lukemaan ensin Murentajan postit mitä hän on tehnyt ja kuinka hän tekee. Sen jälkeen dissaukset Murentajaa kohtaan. :lol2:

Itse kun tästä harrastuksesta innostunut niin saa kovasti dissausta siintä, kuinka en kasva tarpeaksi nopeasti kavereille? Pitäisikö puolessa vuodessa nyt Hulkiksi kasvaa.

Jotkut läheiset ihmiset eivät oikeen meinaa ymmärtää palkkarin (malto+hera) hyvyyttä, pitävät sitä siis douppaukseen verrattavana asiana.

Kotona menee nykyään jees. Emäntä mutisi aikoinaan protskujen käytöstä, mutta ei enää vuosiin. Työpaikalla taas kaikki muut (5 hölöä) ovat aika ruikkuja, ukot siinä 60-70 kg. Pomo on 59 kg ruipelo, aikoinaan todella plösö, mutta laihduttii painonvartijoiden setillä tuohon kuntoon. Käy jossain spinningeissä ja peppu-pace-jumpissa ja sanoo että se on sitä oikeaa kuntoilua. Samoin kaikki firman liikuntapäivät ovat jotain saatanan coopereita ja juoksutestejä. Lopetti niistä puhumisen kun sanoin että voin lähteä mukaan jos otetaan kaikilta yköset mavesta/kyykystä/penasta. Ja lisäys vielä että pomo syö todellakin kuin hiirulainen, ensimmäinen ateria vasta klo 15!!!!!! Itse olen vetänyt aamupalan, välipalan, lounaan ja toisen välipalan!

Eli lyhyesti...töissä eivät ymmärrä mun ruokailuja ja vertaavat tosiaankin heraa roinaksi..."se on sitä jauhomömmöä", sano pomo.

Itse yleensä vastaan takas että "oot terve mies, ei patin pattia" tai "viittii valittaa kun kädet on kuin pulkan narut".

Naisille ei ole niin paljon aikaa, selkään ilmestyy ehkä hiukan enemmän epäpuhtauksia ja kulli näyttää pienemmältä isojen reiskojen rinnalla.. mut eipä kai muuta - jatkakaa.

Yö hikoilu, sanoisinko runsas.
Ainakin toivon sen johtuvan salitreenistä eikä mistään oikeasti vakavasta.
Ikävää jokatapauksessa...

JÄÄTÄVÄ NÄLÄKÄ kokoAJAN. Jep.

Suositut

Back
Ylös Bottom