Mitä olet joutunut kokemaan salin myötä? (Negatiiviset asiat)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja KSENA
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Horkkaepäilyt vituttaa, enpä juur muuta negatiivista ole kokenut.
Kaikki muuttohommat ja pesukoneitten nostelut tuntuu lähinnä imartelulta...että jossain sentään on hyvä.

"Tää on hiano harrastus!"

-Timo Silakka

Rahaa aina tahtoo muutama euro niihin jauhoihin mennä, mutta eipä se paljoa haittaa, treenaus antaa taatusti koko rahan edestä takaisin!

Ärsyttää kun on treenannut jonkin verran ja sitten on pakko pitää pitkä tauko syystä tai toisesta, oikein tuntee kuinka ne lihat lähtee. Onneks luottamus lihasmuistiin estää mua vajoamasta epätoivoon.

Ihime hommaa..

Minä sain 350 hakemuksen joukosta ( ja niistä haastattelivat ~100) töitä 10 MINUUTIN haastettelulla :D Pitää kantaa järkyttävän kokoisia laatikoita (=mönkijöitä, autokatoksia, huvikatoksia) asiakkaiden autoihin jne.. :D

Minä sain 350 hakemuksen joukosta ( ja niistä haastattelivat ~100) töitä 10 MINUUTIN haastettelulla :D Pitää kantaa järkyttävän kokoisia laatikoita (=mönkijöitä, autokatoksia, huvikatoksia) asiakkaiden autoihin jne.. :D

Hei helvetin negatiivinen kokemus! :david:

Ärsyttää kun on treenannut jonkin verran ja sitten on pakko pitää pitkä tauko syystä tai toisesta, oikein tuntee kuinka ne lihat lähtee. Onneks luottamus lihasmuistiin estää mua vajoamasta epätoivoon.
sanos muuta..

Hei helvetin negatiivinen kokemus! :david:

totta kai, muuten ois voinu jäädä työkkärin listoille ja ois voinu reenata vaikka 10h/pvä!!!

Vaatteitten saanti,just kävin ittelleni t-paitaa etsimässä,puolen kymmentä XL:ää kokeilin,kaikki pieniä,kahta mallia oli XXL:nä,nekin puristi.
Yhden XXL:än olen sentään tänä kesänä löytänyt.:D.
prätkä takki on malliston isointa kokoa XXXXL,näillä helteillä kun vähän hikoo ei pystynyt kauas ajaa kun puristaa oikeeta habaa niin pirusti.

Vaatteitten saanti,just kävin ittelleni t-paitaa etsimässä,puolen kymmentä XL:ää kokeilin,kaikki pieniä,kahta mallia oli XXL:nä,nekin puristi.
Yhden XXL:än olen sentään tänä kesänä löytänyt.:D.
prätkä takki on malliston isointa kokoa XXXXL,näillä helteillä kun vähän hikoo ei pystynyt kauas ajaa kun puristaa oikeeta habaa niin pirusti.

Eh.. pientä itseironiaan ilmassa..

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Nuo ruokavaliot ja nukkumiset on koulussa muitten mielestä aivan idiootin touhua (yksikään niistä ei ite käy salilla) ja ne jaksaa kyllä niistä aukoa päätään, mutta eipä tuo loppujen lopuksi haittaa ollenkaan.:rolleyes: Kaikista negatiivisin on se justiin tuossa mainittu että kun tauon aikana tuntuu että kaikki vähätkin lihakset lähtee. :(

Isän suusta: "Älä sie kovin nuita mömmöjä syö, ettet tukehu sitten vanhana." :rolleyes:

Ja siis nämä "mömmöt" on heraa ja maltoa.

on ärsyttävää ku dietillä niitä lihoja lähtee ja sit näyttää taas luikulta no ei sinä sitte taaskaa muu auta ku bulkki, missä kunto huononee. täytyisi pitää tasapainossa nää asiat mutta kun aikaa ei ole niin minkäs teet.

Joudun kestämään kavereiden kommentteja siitä, että käyn pienellä miesvaltaisella salilla, jossa ei ole mitään yooga-tunteja tms. ja jolla oikeasti treenataan kovaa ja tosissaan. Ärsyttää, kun katsotaan lähes halveksuen kun en jaksa kiinnostua uusimmista balletoneista tai venyttelytunneista. Nämä kaverit ovat luokkaa "mennään kaupungin kalleimmalle trendisalille näyttäytymään ja kattoon poikii ja istuun rentoutumistuoleihin".:jahas:

En ymmärrä miten jengi pystyy ottamaan itseensä muiden ihmettelystä/vittuilusta elämäntavan/voimailun/bodauksen/whatever suhteen. Väliäkös tuolla jos joku asioista tietämätön kuittaa terveellisen ruokailun ja salilla juoksemisen älyttömänä touhuna.

Kohtalaisen useana viikonloppu iltana on vituttanut kun ei viitsi lähteä dokaamaan koska menee muka treenit/terveys vituiksi. Siksi sosiaalinen elämä on mitä on. Toisaalta seuraavan aamun erittäin hyvä olo päätöksestä ettei lähtenytkään on aina parempaa. Eikä kyllä ihan oikeasti kiinnosta se baarimeininki. Jos jotain kotibileitä tulee niin silloin olen kyllä menossa mukana.

Se on sitä perusjuttua, eli "paljon penkki?". Toinen on "näytä haba". Itseä ne kyllä huvittaa.

Aikoinaan kun tuli puntattua (nyt siis pitäisi uudestaan aloittaa jonkin näköistä liikunta harrastusta), niin tämmöistä tarttui liiveihin:

-laihdutettuani 25kg, eräs älykääpiö tulee salilla karjumaan, niin, että sali raikas, kuinka paljon olin laihtunut. Tämä siis samaan aikaan kun teki jalkaprässiä ja lastia about ~330kg, joka oli siis minulle silloin paljon (nyt vielä enemmän :D). Ujona ihmisenä ei ole kivaa kun koko sali tuijottaa. Kyllähän tuo osittain hiveli, mutta kun sälli ei enää muusta sen jälkeen puhunutkaan, aina sama jankkaus...

-Ainaki AC/DC:hen kyllästy ihan vitusti ja Rocky IV:n soundtrackiin. Tuntu, ettei salilla muuta musiikkia tunnettukaan. Omat AC/DC:n levyt lähti divariin ja Rocky IV soundtrackiä en ole onneksi omistanut.

-Penkkitulosten alituinen kysely ja vielä kun se ei ollut vahvin alue.

-pullistelijat

-Asiasta mistään tietämättömät sekoittivat protskun suunnilleen kasvuhorppaan

-Ehkä vähän vierestä: Serkkupojan leuhkiminen raitistuneella elämäntavalla, joka sitten johtuikin ainoastaa siitä, että on oikealla kasvuhormooni kuurilla, eikä uskalla kaljoitella jos päässä sattuu napsahtamaan.

Siinähän noita...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom