Mitä olet joutunut kokemaan salin myötä? (Negatiiviset asiat)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja KSENA
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Elikkä ajattelin pistää tälläsen " Parhaat huomautukset " threadin vastakohdan, eli mitä ootte joutunut kestämään sietämään bodauksen/voimailun takia? Esim. itse juttelin parin tutun kanssa tunnin alussa diettaamisesta, ja sitten siinä lähellä oli pari sellasta aivan luikkua ihmistä ( toinen pitkä ja todella laiha ja toinen tyttö, joka oli pieni ja normaalin kokonen, mutta kumpikaan ainakaan harrastanu salia ja bodausta tosi mielessä ), jotka naureskeli kun puhuin, että proteiinia pitkää syödä dietillä paljon, ja kalorit tietenkin miinuksella, puhuin jotain myös massakaudesta. Niin nää yhdet sielä naureskeli koko ajan ja katteli mua kun puhuin. En siis egonnu, vaan kerroin ihan miten itse toimin kun harrastan tätä lajia. Entäs teillä? Joutunu tappeluihin kun joku tullu sanoo " oot iso jätkä, tuu tappelee " tai jotain muuta?

Tuo nyt on ihan normaalia, että kun juttelet joidenki asioista tietävien kanssa ravintojutuista nii siihen syöksyy joku maha pitkällä kertomaan miten pizzalla ja kokiksella pärjää ihan yhtä hyvin. :rolleyes:

Joo, naureskeleehan nuo. En nykyisin kyllä enää pahemmin välitä ja otan rahkatkin repusta kesken oppitunnin melkein showmeiningillä (koska toiset alkaa yleensä virnuilla). Kyllä se kun tuota tarpeeks kauan tekee niin ne alkaa jo tottua, että vetelen tommosia välipalaks.

töissä kysellään koko ajan paljonko penkki :wall:
oon koittanu opettaa että kysyvät ennemmin paljonko mave :)

ruoasta ei mulle oo koskaan sanottu mitään, aika ihme kuitenkin kun joka päivä se on sitä samaa maitorahka kana riisi-linjaa

niin ja varsinkin vanhemmat sukulaiset jne jaksaa koko ajan jauhaa niistä proteiinihormoneista

Kyllä sitä on kuullut sekä eräältä kaverilta että lisäravinteissa kuten proteiinissa on seassa hormoneja :wall: No molemmilla kerralla vastasin tylysti jotain tyyliin että no sehän on hyvä täytyy käyttää niitä sitten enemmän :hyper:

Töissä kertoivat myöskin että proteiinista ja kreatiinista menee sisuskalut sekä haima. No nämä nyt on näitä juttuja, oon todennut jo että on parempi vaan olla hiljaa tai myötäillä että näinhän se on, vaikka välillä palaakin käämi ja koittaa niille selittää jotain, harvemmin se vaan mihinkään johtaa.

- Lompakko on joutunut kärsimään huomattavasti enemmän kuin minä :D Se raukka on joutunut venymään millon jonku jauhon takia ja millon jonkun muun. Ruoka on yllättävän kallista.
- Vaatteiden osto on ollut välillä lähes joulu ostosten tasoinen hermojen kesto koe. Housujen ja paitojen löytäminen on ollut ajoittain vaikeaa, etenkin kun tykkään kulkea löysemmissä vaatteissa.

"Hullu tuo meidän kummipoika ku lihottaa itteesä, se painaaki jo varmaan 90kg" Noh paino oli sillon massalla 125kg :evil:

Kyl sitä aina jotain kavereilta kulee kun joutuu feidaa myöhään valvomisia ja dokauksia sun muita salin takia. Ja sit se että kaikkee en syö. Mut ne on jo aika tottunu siihen.
Tyttöystävän vanhemmatkin välillä kyselee et "pystynkö" syömään jotakin. :D

No itellä sitä perinteistä kateellisten vittuilua+ aina baarissa joku taliaivo luulee, että koska mä olen iso (tai no iso tavalliseen ihmiseen verrattuna) niin se tarkoittaa automaattisesti sitä, että en mitään muuta elämältä halua kun tapella pienempieni kanssa ja tulee haastamaan riitaa ja tämä tapahtuu melkein jokaikinen kerta kun olen ryyppäämässä :)

No tosin nyt uuden vuoden jälkeen olen juonut vain kerran ja näin ei ole tuotakaan joutunut niin useasti katselemaan.

:D hauskoja kommentteja. itellä tuli just äsken todella nolo tilanne. matikan tunnilla taas, kun vieressä istuu kaveri, joka harrastaa salia kanssa. niin sitten tuli vahingossa sanottua liiankin suureen ääneen " Ai hitto kun on nää sisäreidet... " sitten huomasin, että ups! piti sanoo, että koventunu, mutta jätin sanomatta :D

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Olen joutunut kokemaan kroonista vatsan kasvamista ja loputtomia "tartteeko sitä nyt enää tosta vielä..." kommentteja.

Joudun aina muuttoon kantaan pesukoneita ym. :itku:

Lostedt 61# sanoi:
No itellä sitä perinteistä kateellisten vittuilua+ aina baarissa joku taliaivo luulee, että koska mä olen iso (tai no iso tavalliseen ihmiseen verrattuna) niin se tarkoittaa automaattisesti sitä, että en mitään muuta elämältä halua kun tapella pienempieni kanssa ja tulee haastamaan riitaa ja tämä tapahtuu melkein jokaikinen kerta kun olen ryyppäämässä :)

Tää onkin ainakin mulla oikeestaan ainut negatiivinen asia, ja onneksi tätäkin tapahtuu kohtalaisen harvoin koska niissä ravintoloissa joissa käyn käy kohtalaisen vähän kusipäitä..

Oon monesti miettinyt että mitähän OIKEESTI isot kaverit joutuu kuuntelemaan kun itellekkin riittää näitä päänaukojia :lol2:

Kyllähän nuo kaverit on välillä ihmeissään, kun esim. olen sanonut että syön n. 3 tunnin välein niin on sanottu takaisin, että eikä tarvitse. Sen jälkeen se keskustelu minun osalta loppuu siihen. Salilla on yksi kaveri, joka tietää ravinto-/treeniasioista tai jonka kanssa tulee niistä puhuttua. Näistä kun alkaa puhumaan niin tuntuuhan se paljon mukavammalta, kun toinen sanoo jo itse, että esim. otetaanko pakkotoistoja perään vai miten.

Töissä kysellään joka viikko että paljonko penkki ja paljonko jo painat.
Jotkut kyselee että, et kai käytä mitään lisäravinteita :D en en......pä.
Kaverit kyselee että millanen sä oikein halut olla, kuinka iso susta tulee... :)
Et kai vaan halu olla joku hirvee möykkybodari.
Mitä näihin nyt vastaa...koitan sivuuttaa aiheen, tai olla hiljaa.
Niin ja mä en todellakaan ole mikään iso. Mutta ehkä sitäkin innokkaampi.

Tässä yleisimmät:

1.) Kuin vitusti sulla menee tuota rahkaa viikossa?
2.) Taasko sinä syöt?
3.) Lähtisit nyt baariin, mikset lähe?(eipä ole tosin punteista kiinni, vaan kiinnostuksesta yleensä baarielämään)
4.)Mikset juo?

Tässä puolestaan ylivoimaisesti ärsyttävin kommentti(kesällä):
"älä vouhota", kun käyttää hihatonta paitaa helteellä, tai on rannalla ilman paitaa. Yleensä nämä on näitä mätisäkkejä, jotka ei treenaa muuta ku hampparin syömistä ja kaljan juomista.
Suomessa ei saa käyttää hihatonta paitaa kun pultsarit ja naiset, näinhän se Halmekin totesi kirjassaan.

Olipa tuossa toissa kesänä tämmönenki tilanne: Käveltiin kaverin kans rannalla(kaveri ei treenaa) ja joku pultsari huusi mulle että:"ootsä niinku teistä se nainen ku sulla on isommat tissit, heehehehehe". Vitutti niin paljon semmonen luuseripaska, että tokaisin kovaan ääneen: "tee sinäkin vaan saatana sossulle palvelus ja ammu ittes".
Jälkeen päin kadutti, ehkä vain mitta oli tullu täyteen...

:D:D:D:D:D:D joo, itte en oo baarielämään vielä tutustunut, oon vaan treenannu, mutta 2 viikon päästä olis varmaan aika. no ehkä kesällä pääsee nää kommentit tuuppaamaan liiallisuuksiin, kun sillon on kuuma ---> hihaton paita, ellei jopa jossain piilopaikoissa ilman :)

Jos erehdyn jollekin naispuoliselle kertomaan, että käyn kuntosalilla treenaamassa, hän alkaa heti selittämään tyyliin "Joo, mäkin kävin yhteen aikaan tosi paljon salilla, ihan silleen tosissani. NiinQ joka päivä kävin kolme tuntii treenaamassa ihan sikaisoilla painoilla semmoset sata toistoo, mut sit se alkoi maistuu ihan puulta enkä mä enää sitten jaksanut. Ja sit ku mulle kasvaa niin helposti tosi isot lihakset, etten mä viitti treenata." Tai vaikkapa "Joo mäkin aina kotona teen sellaiset 50 punnerrusta ja vedän 20 leukaa, en mä koskaan ole missään salilla kyllä käynyt, mutta kotona on hyvä treenata". Sitten ne ravintojutut on kans yksi millä pitää päästä "pätemään" Eli jos sanon olevani hieman plussalla tai miinuksella, niin ruetaan selittämään jostain kahden salaatinlehden himodietistä, jolla tippui paino 2 kiloo viikossa ja blaablaa. En enää ikinä kerro kenellekään että treenaan. :jahas:

Suurin ongelma on varmaankin ollut housut. Vyötäröstä liian isot, reisistä liian pienet. Ja jalkatreeniä välttelin loukkaantumisen johdosta vieläpä aika pitkään, tein ihan kevyttä, eikä reidet vieläkään ole samassa kunnossa, kuin aiemmin. Mutta housujen hankkiminen on silti aina työteliästä, joutuu tinkimään tavalla tai toisella mukavuudesta.

Toinen vakio on se, että kysytään penkkitulosta. Pikkuskidit pyytää näyttämään habaa.

Ja kyse on nyt siis kuitenkin sellaisesta pitkästä ja laihasta kaverista, joka on vähän käynyt salilla, ei todellakaan mistään edes leikillään isosta miehestä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom