Koitas lukea ajatuksella näitä posteja taaksepäin, sie lukee että olin töissä, oon aina ollu töissä.Toivottavasti sun asenne ei periydy muksullesi, vaan hän oppii ajoissa, että elääkseen täytyy tehdä töitä. Itse en ainakaan haluaisi, että en pystyisi ostamaan lapselleni mitään, ja joutuisimme elämään jossain kaupungin paskaluukussa narkkareiden seassa, kun parempaan ei olisi varaa.
Jos joku tykkää olla esimerkiksi ainoastaan määräajan töissä, elää näillä saaduilla säästöillä jonkin aikaa tekemättä mitään, ja tehdä taas jonkin ajan kuluttua lisää rahaa, niin se on mielestäni ihan ok. Teetkö sinä näin? Maksatko nettilaskusi, vuokrasi, perheesi ruoat, lapsesi vaatteet, salikorttisi, ym. säästöilläsi? Epäilen.
Onko naisesi töissä?
Oon töitä tekemällä ostanu auton, viihdelaitteet ja kaiken mitä haluan. Sitten totesin että ei mitään järkeä hakata päätä seinään kun ei käteen jäänyt mitään ja heitin vapaalle.
Eli katsotaas:
- "Jos joku tykkää olla esimerkiksi ainoastaan määräajan töissä"
-Tää pätee, oon ollu pätkähommis
- "Maksatko nettilaskusi, vuokrasi, perheesi ruoat, lapsesi vaatteet, salikorttisi, ym. säästöilläsi? Epäilen"
- Nyt voisit soittaa paikalliseen sossuun ja kysyä mitkä nuosta kelpaa sossulle, ei kelpais ku vuokra.
Jotta niin, kyllä mä itse itseni elätä, vaatteet, salikortit, ei ne mee sun kassista.
Mutta luonnollisesti koska mä oon ajatusmaailmaltani erilainen kuin massat, ja ajattelen ennemmin omaa hyvinvointia ku tehtaan tulosta niin keksit pian uusia syitä vihata mua =).
- - - Updated - - -
Kuinka vanha olet taasuusitunnus? 20v ? Et ajattele nenääsi pitemmälle.
32.