Deleted member 20129
Oho, yhteiskunnan tukipilari hermostu. Ohjelmointiin tuli tietoa joka sinne ei pysty sopimaan, ylikuormitus?
Niin mutta onneks sää oot niin pilvessä, että et pysty hermostumaan :D :D (sorisori)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Oho, yhteiskunnan tukipilari hermostu. Ohjelmointiin tuli tietoa joka sinne ei pysty sopimaan, ylikuormitus?
Mut qu siis niinqu se ei o yhtää reiluu ja kivaa, ett siis niinqu joutuuki sitt siis niinqu ite poimiin kaikki marjat ja sienet elämistä varten. Niin siis niinqu. Mun pitää siis niinqu saada ne eteeni valmiina, daaaaa!Tuolla on metsää tyhjillään vaikka muille jakaa, siellä voit olla vapaa ja onnellinen itseksesi. Et ole aidosti vapaa niin kauan kuin olet riippuvainen muista.
Sittenhän onkin ihan hiton indie ja elämänsisältöä omaava, kun pelailee ja dokaa illat, nukkuu päivät, notkuu muiden joutilaiden kanssa steissillä lattialle räkien ja ramppaa kelassa/sossussa kerjuulla. Tätähän se on useimmille "vapaille lintusille", joita itse tietää.
Mikä on olevinaan joidenkin mielestä se elämääsuurempi vapaus, jota joutilas pummi saa mukamas kokea, mutta tavallinen työssäkäyvä ei? Miksi sellaista pitää edes keksiä voimatta myöntää todellista syytä valinnoilleen; että on vain patalaiska hedonisti, joka loisii, koska se on tässä sossulandiassa tehty niin helpoksi?
Tehköön kukin mitä tahtoo elämässään. Vituttaa vaan kaikki loiset jotka päättävät elää muiden verorahoilla. Mun mielestä se on suoraan verrattavissa varastamiseen.
Jos tahtoo olla vapaa ja "ulkona oravanpyörästä", niin järjestäköön asiansa niin ettei sillä kuormita muita.
Tehköön kukin mitä tahtoo elämässään. Vituttaa vaan kaikki loiset jotka päättävät elää muiden verorahoilla. Mun mielestä se on suoraan verrattavissa varastamiseen.
Jos tahtoo olla vapaa ja "ulkona oravanpyörästä", niin muuttakoon vaikka viidakkoon metsästämään ruokansa tai järjestäköön asiansa täällä niin ettei sillä loisimisella kuormita muita.
Jos ei siinä onnistu niin voi voi, oravanpyörä odottaa.
Työttömyyden poistaminen ei vaikuttaisi maan talouteen lainkaan? Mielenkiintoista, laitapa linkki tutkimukseen.Tämä asia on väärin ajateltu.
Googlaile aihetta ja löydät tutkimuksen mikä käsitteli sitä että kuka maksaa työttömän elämisen suomessa ja se ei ole muut työssäkävijät.
Se oli nimenomaan yhteiskunnan automatisoidut tekijät ja yleinen verotus (jota siis työtönkin maksaa hankkiessaan jotain).
Vaikka suomesta otettaisiin kaikki työttömät pois niin sun elämä ei yhtään halpenisi siitä.
Ja toisinpäin.
Omasta tahdosta? Mustakin saattaa tulla syksyllä sossupummi. Ja perkele teidän verorahoilla sen mun opiskelu ja opiskelijan päiväraha sitten maksettaisiin. :D Kolahtikohan pilkka omaan nilkkaan...Sain potkut joutuu oleen sossupummina.
Sain potkut joutuu oleen sossupummina.
Tämä asia on väärin ajateltu.
Googlaile aihetta ja löydät tutkimuksen mikä käsitteli sitä että kuka maksaa työttömän elämisen suomessa ja se ei ole muut työssäkävijät.
Se oli nimenomaan yhteiskunnan automatisoidut tekijät ja yleinen verotus (jota siis työtönkin maksaa hankkiessaan jotain).
Vaikka suomesta otettaisiin kaikki työttömät pois niin sun elämä ei yhtään halpenisi siitä.
Ja toisinpäin.
Nyt voisit taas vaikka haukkua mut laiskaksi ja mitä muuta keksit (jos vaan töiltäs ehdit), mä meen tästä maate kun tota vapaa-aikaa kerran on ja sitten voisin hyvin latautuneena lähteä treenaamaan
Tavallaan samoilla linjoilla, mutta en kuitenkaan. Enemmän vituttaa järjestelmä, joka mahdollistaa tuollaisen toiminnan.Vituttaa vaan kaikki loiset jotka päättävät elää muiden verorahoilla.
Pakko kommentoida tähän, sattuuko noin paljon sydämeen kun jotkut oikeasti nauttii elämästä ja tekee asioista mistä pitää? Aika hienosti päätelty, sattuuko tosiaan noin rintaan kun joku nauttii elämästä? "Jos mulla ei oo kivaa, EI kenelläkään saa olla kivaa!".
Sä oot varmaan niitä ihmisiä joista tulee katkeria vanhuksia jotka yrittää kaikin tavoin pahoittaa toisten mielen kun oma elämä meni hieman pieleen.
Meen taas töihin jos tulee tunne että haluan jotain eksoottisempaa mutta toistaiseksi tuet ja korvaukset mitä saan riittää mulle ja en halua töihin.
Vau.. niin paljon patoutunutta pahaa oloa.. Kannattais mennä psykologin juttusille, tuollainen viha kun purkautuu tekoina niin niistä luetaan lehdistä.Sinä se tässä pilaat perheesi ja lastesi elämän. Lapsesi kasvavat köyhyydessä ja heistä tulee kaikella todennäköisyydellä yhtä saamattomia kuin vanhemmistaan, koska nuo asenteet ja elämäntyyli periytyvät.
En mä mun mielestä kovin katkera ole enkä puolustaudu agressiivisesti jos verrataan tähän että väität mun olevan vässykkä ja muuta shittiä.taasuusiutunnus tuntuu kyllä olevan kovin katkera, huomaa tuosta agressiivisesta puolustautumisesta. Mua ei hirveesti haittaa jos joku katkeroituu ja syrjäytyy yhteiskunnasta, mutta niitä yhteiskunnasta syrjäytyneitä tuntuu katkeroittavan se ettei mua haittaa enkä halua samanlaista vässykkä-elämäntapaa
Toivottavasti mun asenne periytyy ja muksu ajois oppii että paskaduunia paskapalkalla ei kannata tehdä.
Mulla kuitenki on kaikki ja enemmän mitä normaaliin elämiseen vaaditaan niin hassua tuo raivo ja viha mitä tunnet mua kohtaan, ehkä sulla ei sitten kaikesta työnteosta huolimatta näin ole ja oot kateellinen?
Kannattaisko sun miettiä outside the box- ja funtsia olisko siinä työnkuva/palkka suhdanteessa ennemmin vikaa miksi sitä ei tehdä kuin tekijöissä?
Koitas tällasta.
Onko naisesi töissä?
Kyllä se pyörii ja tajuat sen sitten vanhempana:Tuntuu että sulle se vain on liian monimutkainen ajatus ymmärtää miten tää maailma ei pyöri rahan ympärillä.
Toivottavasti mun asenne periytyy ja muksu ajois oppii että paskaduunia paskapalkalla ei kannata tehdä.
Mulla kuitenki on kaikki ja enemmän mitä normaaliin elämiseen vaaditaan niin hassua tuo raivo ja viha mitä tunnet mua kohtaan, ehkä sulla ei sitten kaikesta työnteosta huolimatta näin ole ja oot kateellinen?
Kannattaisko sun miettiä outside the box- ja funtsia olisko siinä työnkuva/palkka suhdanteessa ennemmin vikaa miksi sitä ei tehdä kuin tekijöissä?
Koitas tällasta.
Mun mielestä mä oon enemmän yhteiskunnas kiinni kun sinä sillä tajuan että kaikkea duunia ei kannata paskalla palkalla tehdä, kuljen tuolla ihmisten seassa, vietän aikaa ystävien seurassa.
Tuntuu että sulle se vain on liian monimutkainen ajatus ymmärtää miten tää maailma ei pyöri rahan ympärillä.
Hmm, sulla on jotain luetun ymmärrykses.Siis toivot lapsesi kasvavan työttömäksi?
Jutteleksä ittes kans, missä mä näin oon sanonut?Vastauksiesi perusteella tuntuisi kuin sinulla ei olisi edes juolahtanut mieleen, että parempaa palkkaa ja mieluisampaa työtä saa koulutuksen avulla. Ei helvetti...
Jos joku on vieny sun fillarin niin soita poliisille, netissä itkeminen ei auta. tai soita äidilles.Joku varastaa sinulta pyörän ja kehuu kuinka hänellä on nyt fillarisi.
Näytäksä sen jonon missä jonotetaan kuorimaan sähköjohtoja 3e/h?Kyllä nuo työt näyttävät muille kelpaavan ja tänne jopa jonotetaan ulkomaita myöten työntekoon.
Jos ne ei miellytä niin miksei voi elellä rennosti kunnes tulee sellasia hommia vastaan mistä pitää?Jos palkka ja työnkuva eivät miellytä, niin onko joku estänyt kouluttautumasta toiseen, mieluisampaan ammattiin?
Hahahahah, mä en mielestäni oo vaatinu missään vaiheessa kuuta taivaalta, en laiskana myöskään itseäni pidä (päihteet on hyi hyi) ja onko sun mielestä kaikki työttömät rötöstelijöitä automaattisesti?Tämä on se tyypillinen laiskojen, rikollisten ja ongelmatapausten mentaliteetti: On yhteiskunnan vika, että olen laiska, käytän päihteitä tai tykkään rötöstellä.
Vikaa omaan saamattomuuteen ja elämänhallinnan puutteeseen ei koskaan löydy sieltä peilistä. Mitään vaivaahan ei ole koskaan oltu valmiita näkemään sen paremman työpaikan ja palkan eteen vaan ne pitäisi saada automaationa.
Voi sua ressukkaa kun et tunnu tajuavan... Jos sua noin suututtaa niin lopeta työnteko ja nosta sitä sossurahaa jos se on noin helppoa.Kun maailmasi ei kerran pyöri rahan ympärillä, niin voit kaiketi lopettaa sen hakemisen sosiaalitoimesta meidän muiden kustannuksella? Etvai? Eli maailmasi taitaa sittenkin pyöriä rahan ympärillä. Nimittäin muiden rahan.
Toivottavasti sä vitun ituhippi saat neliraajahalvauksen ja joku heittää sut metsään mätänemään. Siellähän sitten elät poissa oravanpyörästä. Vitun idiootti. Tommoset saatanan kusipäät pitäis tappaa kaikki.
Edit. Systeemissäkin on vikaa, mutta kyllä kaikki pitäisi yksilöstä lähteä. Jos eläkeläismummolta tipahtaa lompakko niin keikkaatko sä sen saman tien kun oli mummon vika?