Mitä merkkejä haluaisit Suomeen ?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja lazki
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mä tahtoisin vaan sen Starbucksin, tai sen kaikkein eniten :rock:

Mut sit Jenkeistä vois tuoda myös Pretzels-suolaiset ja ne ihan pelkästään bageleihin erikoistuneet, ihanat kuppilat, jollaisten bageleista suomalaiset vaan voi unelmoida. Suomessa myytävät "bagelit" on kauheeta paskaa siihen verrattuna, mitä siellä saa.

Oonko mä pieni lapsi? :rolleyes:
Jenkeistä en tiedä, mutta Italiassa söin usein tollasen aamupalan ja lounaan välissä...!

Ja sitten mitä ne on, ne keksit, jotka on keltaisessa pussissa/paketissa ja mustia? O-kirjain taisi olla nimessä.. Ne on vähän Dominon näköisiä, mutta pienempiä.. Oijoijoijoi...!
Oreo.

Oreo_Mini_Biscuits.jpg
207163_Oreo_4pkv3Eng.jpg

oreo.jpg

Mut sit Jenkeistä vois tuoda myös Pretzels-suolaiset ja ne ihan pelkästään bageleihin erikoistuneet, ihanat kuppilat, jollaisten bageleista suomalaiset vaan voi unelmoida. Suomessa myytävät "bagelit" on kauheeta paskaa siihen verrattuna, mitä siellä saa.
Jep, tuon unohdin. :kuola:

Auntie Anne's
http://www.auntieannes.com/

Ehkä yksi parhaista herkuista mitä olen koskaan syönyt:

auntie_annes.jpg

^Kun mä oikein hiljennyn ja annan kuolan valua suupielistä, mä pystyn melkeen maistamaan sen vastapaistetun pretzelin maun, jonka ekaa kertaa koin jollain ostarilla shoppaillessani ja välipalasnäkkiä kojusta napatessani. Taivaallista, siis voi elämä, TAI-VAAL-LIS-TA!!! :kuola:

Olen joskus kysellytkin, että saako (ei saa) Suomesta noita vahvoja mentholsavukkeita (Salem, Kool, Newport etc). Eli nikotiinia sellaiset 1.0 - 1.4mg. Pitäisi vissiin tilata jenkeistä.. pöh.

JOS, joku tietää vaikka röökikaupan, mistä noita löytyy, niin HETI tietoa! Palkitsen löytäjän vaikka virtuaaliruusulla.

Ainoat paikat mitä jenkeistä jäänyt kaipaamaan on Starbucks (ihanat proteiiniaamupalat) ja Pedro's (maailman paras meksikolainen ravintolaketju). Ja Armani Exchange, tosi makeita vaatteita halvemmalla.

ed hardya ja afflictionia on jengi kantanut thaimaasta nyt viime aikoina aika paljon, mutta ei se haittais vaikka joku alkais täällä kunnolla myydäkin, en vaan tiedä miten paljon ois markkinoita.

Fruitopia-juoman haluaisin Suomeen! Se on mehua, joka maistuu todella hyvälle! Siinä on jotenkin jännän hyvä jälkimaku, ehdottomasti parasta kaupasta saatavaa mehua, mitä olen maistanut! Kanadassa tuota ainakin myydään :)

Oonko mä pieni lapsi? :rolleyes:
Jenkeistä en tiedä, mutta Italiassa söin usein tollasen aamupalan ja lounaan välissä...!
En mä siit tiä, mut melkoset välipalat sulla, menikö kylkiin? Yleensä suositaan leipää, omenaa junou ;)

Varmaan kyllä hyviä, jälkkäriksi.

Ihanaa, kaks tuntia sitten söin tripla-Whopperin :hyvä:...Joo, tykkäisin kyllä myös käväistä Starbucksissa jos sellainen Suomessa olisi.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom