Mitä merkkejä haluaisit Suomeen ?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja lazki
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Taco Bell tosiaan olisi siisti, ei ole samantyyppistä ketjua Suomessa, purilaispaikoiksi riittää snägärit, heset ja mäkit. Onneksi Subway on Suomeen tullutkin! :kippis1:

Taco Bell on tervetullut, mutta ykkösenä listalla on In-N-Out. http://www.in-n-out.com/ Laatupikaruokaa, jossa mitään ei pakasteta ja kaikki tehdään tilauksesta. Ranskiksetkin ihka oikeasti pilkotaan ravintolassa tuoreista perunoista.

Joo, maksaa ja kestää vähän enemmän, mutta on sen arvoista. Tätä ei kannata jättää väliin jenkkireissulla.

Onneks Ben&Jerrys tuli jo... :kuola:

Baci-suklaat ja kaikkia niitä Kinder-juttuja mitä ei Suomessa ole! Esim suklaalla täytetty yksittäispakattu pannukakku...
Kiva välipala <3

Vaatteista Abercombie&Fitch, Pimkie-ketju, sekä TopShop.
Lonsdaleakaan en ole löytänyt Suomesta...

Baci-suklaat ja kaikkia niitä Kinder-juttuja mitä ei Suomessa ole! Esim suklaalla täytetty yksittäispakattu pannukakku...
Kiva välipala
<3
Huh, niin Jenkkiä. Sopii myös hyvin pienten lasten aamupalaksi ja jopa päivän pääateriaksi :D

Huh, niin Jenkkiä. Sopii myös hyvin pienten lasten aamupalaksi ja jopa päivän pääateriaksi :D
Saksa on täynnä kans noita Kinder-jutskia, niitä löytyy kylmäaltaista ja hyllyistä ja vaikka sun mistä vaikka sun miten erilaisia. Karseeta kuraa. Kinderpatukat on ihan jees ja noi kinder-joulupukit joita voi ripustaa kuuseen. Ihan hauska on myös tommonen 7 euron jättiläiskindermuna.

Abercrombie&Fitch
Yliarvostetuin merkki johon olen törmännyt. Esim. t-paita (ruma tietysti) jossa lukee Abercrombie & Fitch maksaa 3 kertaa enemmän, kuin jokin normaali suht tyylikäs t-paita.

Starbucksia en muuten kyllä kaipaa, mutta ne browniesit on kyllä herkkua. :kuola:

Onko Suomessa muuten mitään chimichurrin tapaista salsakastiketta? @ Domino's niitä oli niissä pikkupusseissa kuten ketsupitkin. Ei ole tullut vastaan.

Inditexin vaatekauppojakin saisi olla enemmän. Zara taitaa jo olla, mutta entäs Bershka ja Pull & Bear?

KFC, ei kiitos! Kerran tilattii kolmeen osaan semmoinen 18 kanapalan boxi ja oma osuus piti yrittää syödä, mutta jossain vaiheessa alko niin ällöttää ajatellakin niitä tehoprosessoituja superrasvaisia kanapalloja, etten voisi edes kuvitella syöväni ikinä KFC:ssä

7eleven.jpg

seiska leiska

:hyvä:

7eleven.jpg

seiska leiska

:hyvä:
Toi on parasta!
Jumankauta oon käyny tossa SAMASSA seiskassa vaihtamassa rahaa about 6kk sitten viimeks. Hieman taaksepäin ja vastapäätä tietä on postitoimisto jonne menin taksilla ja taksilla ei ollut antaa vaihtorahaa.

Aika jees kun otetaan huomioon että maailmassa on varmasti miljoona 7/11 myymälää :D

Kyllä.

Lisäksi Domino's tai Ceasar's pizza. Country Kitchen ketju olisi myös hyvä tukevine aamupaloineen.

Vanilla ja Cherry Coke.
Ei ikinä Dominosia. Ainoo syy miks opiskelijat jenkeissä syö tota moskaa on se et se on yleisesti halvin pitzeria kaupungissa.

Itse ostan ehkä yhden pirtelön/jäätelön vuoden aikana, mut tää on poikkeus: sellanen smoothieketju kuin Zumo. Tuli tutustuttua siihen briteissä. Oli muuten aivan saatanan hyvää :wtf:. Mitkään BK:t tai KFC:t eivät ole koskaan innostaneet.

http://www.zumosmoothiebar.co.uk/

Red Lobster :hyper:
Taco Bell :hyper:

Oikeastaan...Ei. Olisin persauki 24/7.

Yliarvostetuin merkki johon olen törmännyt. Esim. t-paita (ruma tietysti) jossa lukee Abercrombie & Fitch maksaa 3 kertaa enemmän, kuin jokin normaali suht tyylikäs t-paita.

Tästä nyt voisi aloittaa pitkän keskustelun mutta kyllä merkkivaatteilla on yleensä laadunkin puolesta eroa johonkin perus Jack&Jones- tai H&M-kamaan. Itse en kyllä A&F:stä pidä.

Oonko mä pieni lapsi? :rolleyes:
Jenkeistä en tiedä, mutta Italiassa söin usein tollasen aamupalan ja lounaan välissä...!

Ja sitten mitä ne on, ne keksit, jotka on keltaisessa pussissa/paketissa ja mustia? O-kirjain taisi olla nimessä.. Ne on vähän Dominon näköisiä, mutta pienempiä.. Oijoijoijoi...!

Joo toivottavasti R-kioski ottaisi mallia 7/11:stä. 7/11 on täynnä sellaista krapula-aamun/midnight snack runin luottokamaa. nuudeleita, pitaleipiä, energiajuomia jne. Huippukauppa :D

On kylla kieltamatta reppureissarin pelastus, ainakin taalla thaikuissa.

Jaa pahasti ikava tata kauppaketjua.:rock:

7/11 on kyllä hyvä. Saa viinaakin puoleen yöhön asti sieltä (Thaikuissa) ja tosiaan kaikkea pikku purtavaa myös. Ton lisäksi Burger King olisi kova Suomeen.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom