Mitä lihastaryhmää treenaat mieluiten?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja @ez
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Mukavinta on treenata sitä lihasryhmää joka on kaikkein kevyin tehdä..joten valintani on mm. hauis. Jalkojen treenauksesta en pidä, koska niiden treenaminen on myös raskainta :D

Mutta se ei tarkoita ettenkö treenaisi jalkoja :)

Kamala. Porukka tykkää jalkojen treenaamisesta...

Mä vihaan niiden harjoittelua, koska mulla meinaa aina yrjö lentää ja heikottaa ja tuntuu pahalle. Pakko sekin on tehdä, muuten tulee kyllä :david:-keho.
Mut käsivarsien pumppaaminen on oikein mukavaa... :D
Ja pohkeet kans. Ja selkä. Ja rinta. Kaikki paitsi jalat..!

Juu jalkoja on kiva treenata, ja ojentajia. Selkää ja varsinkin leuanvetoja inhottavin.

Kumma kyllä mulla tulee pahemmat fiilikset hauiskäännöstä kuin kyykystä :david:

Tällä hetkellä paras on ehdottomasti jalkakyykky ja suorin jaloin maastaveto. Tuntuu pahalta mutta hyvältä. Lisää näitä.

Re: Mitä treenaan mieluiten...

Maastaveto on kyllä nyt tosi mukavaa ja yleensäkin semmoset liikkeet/lihasryhmät joissa tulosta tulee.

Originally posted by "Rukoilija"
Mulla on kyykässä tulokset noussut huimaa vauhtia! alotin jollain 80-90kg noin kuukausi sitten ja nyt teen sarjoja 135-145kg, eilen nousi 165kg pari kertaa:D

Oho! Onneksi olkoon noin kovasta kehityksestä! Millasia sarjoja olet kyykyssä tehnyt ja kuinka usein kyykkäät? Miten muut liikkeet, onko niissä tullu tulosta tuon kuukauden aikana noin hyvin vai onko pelkkä kyykky vaan kehittynyt?

Ojentajat on minulle mieluisin lihasryhmä. Vaikea sanoa miksi, jotenkin vaan tuntuu parhaalta...
Selkäpäivää inhoan. Tai no MaVe on vielä ihan jees, mutta muut selkäliikkeet ovat sitten sellaista pakkopullaa, että oksat pois...

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Selkä ehdoton suosikki :worship: syystä ei tietoa. ojentajat on sitten taas niin :wall: että melkein itku nirahtaa :|

Originally posted by azzyyr
Ojentajat on minulle mieluisin lihasryhmä. Vaikea sanoa miksi, jotenkin vaan tuntuu parhaalta...
Selkäpäivää inhoan. Tai no MaVe on vielä ihan jees, mutta muut selkäliikkeet ovat sitten sellaista pakkopullaa, että oksat pois...

niin oli mullaki alus varmaan lemppari liike mut ku alkaa painot esim ranskikses kasvaa niin ei oo enään niin mukava vääntää..:(
vaikka eihän ne mul viel isot ookkaan..siiis treeni painot

Originally posted by mik99
niin oli mullaki alus varmaan lemppari liike mut ku alkaa painot esim ranskikses kasvaa niin ei oo enään niin mukava vääntää..:(
vaikka eihän ne mul viel isot ookkaan..siiis treeni painot

Miksi joku liike ei oo enää mukava kun jaksaa tehdä isommilla painoilla? Mulla ainakin aina on mukavaa kun saa lisätä painoa...

Eniten odotan aina selkätreeniä :) Eli se on ehdottomasti mieluisin.

Inhokki on pohkeet, niinpä ne jäävät monesti jopa kokonaan treenaamatta :nolo:

Originally posted by andor
Miksi joku liike ei oo enää mukava kun jaksaa tehdä isommilla painoilla? Mulla ainakin aina on mukavaa kun saa lisätä painoa...

siis on se mukava et saa painoja lisätä mut etenkin ranskalaisessa ainakin mulla alkaa ranteet olla melko kovilla..olen harkinnutkin rannesiteiden ostamista..mut jos ymmärsit mun pointin..:)

Originally posted by andor

Ainakin henkinen puoli on paljon kovemmilla kun liikuttelee isoja romuja kuin että vääntää pienemmillä. Esim. kyykky- ja mave-sarjat vaatii paljon enemmän keskittymistä nykyään kun jaksaa hieman isommilla vääntää kuin aloitellessa. Mutta eihän siinä, tottakai on aina mukavampi vääntää isommilla jos jaksaa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom