Mitä lihastaryhmää treenaat mieluiten?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja @ez
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Joku käy kirkossa sunnuntaisin. Meillä käydään sunnuntaina treenaamassa jalkoja. Mieluiten mäyräkoiran kanssa;)

Selkä, ehdottomasti.
Käsivarsitreenit ovat myös mieluisia.

Olkapäistä olen alkanut tykkäämään, kun ovat viime aikoina pysyneet kiltisti terveinä ja on voinut tehdä isohkoillakin painoilla. Ennen ne olivat ykkösinhokkini.

Nykyinhokkini on jalkatreeni, koska saan pelätä, josko eräs vanha vaiva uudistuu heti kun isompaa painoa ja/tai pitempää sarjaa pukkaa.:wall:

Tällä hetkellä tuntuu että järjestys menee näin mieluisimmasta paskimpaan:

1. jalat
2. ojentajat
3. vatsat
4. selkä
5. rinta
6. pohkeet
7. hauis
8. olkapäät (kuntoutus menossa, ideaalisidejumppa kotona on kyllä kivaa :) )
9. kyynärvarret (en oikeestaan treenaa niille suoraa treeniä ollenkaan nytKÄÄN, hammer varmaan suorin liike..)

Paskana päivänä olkapääprob tietenkin laskee rinnan ja ojentajat tonne loppuun olkapäiden kanssa.

Mieluisimmasta vastenmielisimpään:

1.olkapäät
2.hauis
3.selkä
4.rinta
5.reidet
6.kyynärvarret
7.ojentajat
8.pohkeet
9.vatsa

Mieluisimmista vastenmielisimpiin:

1. Hauis :-))))
2. Ojentaja :-)))
3. Pohkeet :-))
3. Rinta :-)
4. Olkapäät :|
5. Jalat :<
6. Selkä :C

Vatsojen treenaaminen ei aiheuta minkäänlaisia tuntemuksia, joten en luokittele niitä mihinkään.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Mieluisimmasta ärsyttävimpään.

1. Selkä
2. Ojentajat
3. Rinta
4. Pohkeet
5. Olkapäät
6. Takareidet
7. Hauikset
9. Etureidet

Ne tyypit jotka laittaa etureidet ykköseksi ovat kyllä masokisteja. Itse alan useimmiten itkemään jalkapäivien aamuina. Ihan saatanallista sellainen touhu.

Tissit ja jalat

Mieluisin lihankiusauspäivä on Jalkapäivä... tärinä treenin jälkeen taattu ja iiihana polte mooonta päivää: ). Hyvänä kakkosena tulee olkapäät+rinta+kädet+vatsat. Selän vääntö on aika-ajoin :wall:

Kyllä mä tykkään eniten jaloista :D
*vilkuilee reeniohjelmaa* tjaah.. taitaapi tänään ollakin jalkapäivä... Huomenna taitaa olla aika hellänä jalat -> käveleminen tuskaa.
Mutta jalkareenin jälkeen on indeed sellanen olo että on jotain tullu tehtyä (emmä sitä, etteikö muina päivinä olis), jalkoja kun joutuu kävellessä käyttää esim. käsiä ei ole aivan pakko käyttää (ainakaan kävellessä)...

P.S. Jalkareenin jälkeen meinaa muuten kaikkein eniten lentää :urjo:

mikähän siinä on ku nuo tytöt/naiset tykkää tehdä nuita jalkoja..ja sit monilla pojilla/miehillä ohjelma on rinta/hauis painoitteinen..:D

Ihme masokisteja

Originally posted by mik99
mikähän siinä on ku nuo tytöt/naiset tykkää tehdä nuita jalkoja..ja sit monilla pojilla/miehillä ohjelma on rinta/hauis painoitteinen..:D

Mädän yhteiskunnan aiheuttamien vääristyneiden kauneusihanteiden tavoittelua vai luontaisten seksuaalisten signaalien korostamista ?

Ja asiaan: Mieluisin harjoiteltava lihasryhmä on se päivän viimeinen, jonka sen jälkeen pääsee suihkuun.
Tuo ylenmääräinen lihaskipu ei minusta ole ollenkaan mukavaa, ihmeellisiä masokisteja täällä. Onneksi sitä voi itse välttää.

Mitä treenaan mieluiten...

Täytyy myöntää että eniten tykkään tehdä jalkoja!! kyllä selkääkin mielellään tekee...
Mulla on kyykässä tulokset noussut huimaa vauhtia! alotin jollain 80-90kg noin kuukausi sitten ja nyt teen sarjoja 135-145kg, eilen nousi 165kg pari kertaa:D mutta kaikkia lihas ryhmät täytyy pistää rääkkiin:whip: tykkäs tai ei, mutta kokoo on saatava!:thumbs:

P.s.
Vattat on kyllä vittumaisimmat

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom