Mitä hajustetta/dödöä käytät?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tziisus
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Dödö: Calvin Klein Escape ja Crave, Boss Inmotion

Tuoksuna: Estee Lauder Pleasures for men, Burberry London, Boss Inmotion ja Calvin Klein Escape.....

Tällä hetkellä
Boss in motion
Joop rococo for men
J-PG Le Male
CK escape

Pitkään suosikkina oli Bossin hugo after shave ja CK eternity

Originally posted by Tziisus
Jeaun Paul Goultierin Le Male Eau de toilettea.

Itse käytän tuota dödöä, stickinä. Ns. "arkikäytössä" on Axe Dimensions spray.

Originally posted by Maaggeli
kertokaapas mulle mikä dödö pitäis kainalot kuivina ja hajut poissa parhaiten ku ei tunnu noi axen myrkyt riittävän

Mach 3:lla kainalot sileiks ja Nivea Antiperspiranttia päälle!

Pakkotoistolaiset haisee

Eli millekäs pakkotoistolaiset haisevat/tuoksuvat? Löytyykö nurkista isoisän wanha Old Spice, halpa Axe vai trendikäs Hugo Boss? Millä laitteella hajut laitetaan kainaloon tai muualle?

Itse käytän Calvin Klein - Crave -tuoksua, sekä spraynä kaulaan että stickinä kainaloon :)
KUVA

En voinut vastustaa tuota otsikkoa :D

Bossia tulee käytettyä suhuutettavana ja hinkattavana mallina.Tai sit perus axea...
Fahrenheittiä löytyy myös puteli.

Clayman sanoi:
No mutta tästähän on muistaakseni käyty jo keskustelua monen monta sivua.
No voi sun... searchilla etsin, tuloksetta... DVD-plazalla tästä oli keskustelua ja sen innoittamana perustin aiheen tännekin... :rolleyes:

Sen verran puhuin potaskaa, että eipä tästä monen montaa sivua ole puhuttu, mutta aihe on ollut esillä kuitenkin :)

Huppe sanoi:
halpa Axe vai trendikäs Hugo Boss? Millä laitteella hajut laitetaan kainaloon tai muualle?

Halpa Axe? Sehän on vitun kallista. Jotain pirkkaa tai halvinta paskaa kainaloihin. Ei muualle. Seuraavaksi varmaan voisi kysyä, millä pakkislaiset pyyhkivät perseensä, pitääkö olla ihan 100 € seteleitä, kelpaako kenties halpa silkkipaperi vai todella mauton ja rahvaanomainen lambi.

Kaapista löytyy:

Hugo Boss - Deep Red
Hugo Boss - Woman
Mexx - Woman
Kenzo - l'eau par Kenzo
Emporio - She
CK - Eternity

Miesten tuoksuissakin tuo Boss:n tuoksut vaan jotenkin on eniten mieleen. Sellanen kävelevä parfymeria ja itsensä partavedellä balsamoinut mies (tai nainenkin) on aika :urjo: , mutta sopivassa määrin noi tuoksut on aika :kuola:

viltteri sanoi:
Sergio Tacchinin Uomo. Aika hankala löytää nykyään muualta kuin stokkalta, siis edes ulkomailta. Kellään tietoa/ideoita?
Itsellä oli kans ennen tuo Uomo.
Laivalta sit löyty S.T.:n Stile, joka on nyt mulla stickkinä ja edt:nä.

Goatsilla sanoi:
Halpa Axe? Sehän on vitun kallista. Jotain pirkkaa tai halvinta paskaa kainaloihin. Ei muualle. Seuraavaksi varmaan voisi kysyä, millä pakkislaiset pyyhkivät perseensä, pitääkö olla ihan 100 € seteleitä, kelpaako kenties halpa silkkipaperi vai todella mauton ja rahvaanomainen lambi.
Aijaa... no eipä ole edes ollut tietoa jostain pirkasta tai halvimmasta tarjoustalon paskasta... Itse kierrän markettien hajustehyllyt kaukaa ja ostan tuoksuni Stokkalta tai laivalta, mutta kukin tyylillään ;)

Loppupeleissä noihin ei mene rahaa juurikaan, vaikka tuoksu maksaisi esim. 30 euroa. Kestäähän se vaikka kuinka kauan, päivähinnaksi ei pitäisi kovin suurta summaa muodostua. Ja tytöt ainakin tykkää kun jätkä ei haise isoisälle tai kuntosalin vessalle. :urjo:

Huppe sanoi:
Aijaa... no eipä ole edes ollut tietoa jostain pirkasta tai halvimmasta tarjoustalon paskasta... Itse kierrän markettien hajustehyllyt kaukaa ja ostan tuoksuni Stokkalta tai laivalta, mutta kukin tyylillään ;)

Mitä, saako tarjoustalostakin jotain? Paljonko maksaa? ;)

Loppupeleissä noihin ei mene rahaa juurikaan, vaikka tuoksu maksaisi esim. 30 euroa. Kestäähän se vaikka kuinka kauan, päivähinnaksi ei pitäisi kovin suurta summaa muodostua. Ja tytöt ainakin tykkää kun jätkä ei haise isoisälle tai kuntosalin vessalle. :urjo:

Joo, ei tarvitse haista paskalle, se ihan oikeasti häiritsee kanssaihmisiä. Mutta joku 30 € 2 ml kukkaistuoksusta on mielestäni rinnastettavissa perseen pyyhkimiseen seteleillä.

Uutena tuoksuna kaapista löytyy Hugo Boss Edition (se sininen pallo), mielenkiintoinen uutuus omalla kohdalla!

Polo Sporttia ja Puman deuskeja käyttelen. Löytyy myös joskus Italiasta ostettua Ferrarin hajustetta, mutta alkoholipitoisuus on siinä 80%, kainalothan siinä palaa.
Joskus tulee tosin sitäkin pistettyä.

Kainaloihi menee Bats antiperspirant apteekista, on todella hyvä tuote.

Tuoksuina on tällä hetkellä:

Calvin Klein Eternity
Gant G2
Gucci Rush
Emporio Armani White
Herrera 212 MEN
Bodyshop Kistna

Goatsilla sanoi:
Joo, ei tarvitse haista paskalle, se ihan oikeasti häiritsee kanssaihmisiä. Mutta joku 30 € 2 ml kukkaistuoksusta on mielestäni rinnastettavissa perseen pyyhkimiseen seteleillä.
No kyl, sanotaan tällaiset tunnetut valtamerkit: Boss, Klein, Hilfiger yms, ovat edullisia ja hyvän tuoksuisia ja suosin itse niitä...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom