Mitä hajustetta/dödöä käytät?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tziisus
  • Aloitettu Aloitettu
Bossin harmaa sarja. Stick, After Shave, Eau de toilette ja suihkugeeli.

Joskus pari vuotta sitten, ku Bossi pääsi loppumaan, niin ostin Harley Davidsonin sellasen mustan suihkepullon. Muuten ihan jees, mutta kainalot tuli aroiksi. Sama muillakin suihkeilla.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kainalot on tykännyt tosi hyvää tosta Nivean alkoholittomasta, ei meinaan tällänen herkkäkainalo voi joka tököttiä laittaa.
Ei sen puoleen hajuaistikin on mitä on ja muista ei oo paskan väliä... noo ehkä ajattelen vähän eukkoa ja poikia.
Joulupukki toi adidaksen jotain tököttiä, joka kai haisee paremmalta. Mutta taidan siirtyä takaisin tohon niveaan kun adidas loppuu.. kainalot on vähän samaa mieltä.:thumbs:

Joku Rexonan perusdödö yleensä viikolla ja sitten viikonloppuna tai hienompiin tilaisuuksiin Calvin Kleinin One.

LOL. Sanoinko mä noin? :lol2:

Käyn joka päivä suihkussa, joten minun ei tarvi peittää eläimellisesti hajuani millään muulla hajulla.

Käytän Nivean vähähajuista antiperspiranttia.

Muuten, siskolla oli koira, joka päätti kiemurrella lehmänpaskassa, ilmeisesti peittääkseen oman hajunsa. Voisiko ajatella, että ne ihmiset, jotka käyttävät hajuvesiä ovat pahanhajuisia eläimiä?

Originally posted by kekexx
Muuten, siskolla oli koira, joka päätti kiemurrella lehmänpaskassa, ilmeisesti peittääkseen oman hajunsa. Voisiko ajatella, että ne ihmiset, jotka käyttävät hajuvesiä ovat pahanhajuisia eläimiä?

Eikös näistä feromoneista ole tutkimuksia? Että naisetkin valitsevat miehen osittain hajun perusteella tai jotain siihen suuntaan. :nolo:

Käyn joka päivä suihkussa, joten minun ei tarvi peittää eläimellisesti hajuani millään muulla hajulla.

Tuttu tapaus tuo, meidänkin dogit tai toinen etenkin tykkää käydä lehmänpaskassa pyörimässä aina kun tilaisuuden saa.

Itse käytän perus-deon lisäksi hajusteena Rochas Man, hieman erilainen kuin perus aftershavet.

Originally posted by Richard75
Just tuon takia en itsekään osta tuoksuja koskaan Stockalta.

Oulun Stockalta on varsin mukava ostaa tuoksuja, kaikki myyjät ovat sen verran edustavia naisenpuolia. :D

Dödö ja Edt. Guccin Envy. Kainaloihin oon laittanu viikottain Absolut Torria, joka on tainnu jonkin verran auttaa hikoiluun.

Originally posted by gotto
Oulun Stockalta on varsin mukava ostaa tuoksuja, kaikki myyjät ovat sen verran edustavia naisenpuolia. :D

ei se oo potarien paikka..kerran elämässä oon siellä käynyt..;)

Ihan viisas pointti. Olemme samaa mieltä asioista. Käytän myöskin tuota samaa antiperspiranttia. Mielestäni vahvat "tuoksut", eli härskit dödöt ja hajuvedet ovat aika härskiä kamaa. Sopii kusipäille ja noita-akkoille.

Käytän ykkösenä Armanin Maniaa,järkyttävän hyvä tuoksu,suorastaan EHAANA!
Kakkoseen...tai siis kakkosena laitan Nina Riccin Memoirea

Aikasemmin CK contradiction oli se kova juttu.
Niin ja kaikissa vesissä on tietysti viinaa joukossa,minä en litkuihin sorru.

Armania (riippuu mielialasta mitä),
Diorin Fahrenheittia, Diorin Higher, Ralph Laurenin Romance, joskus bossin eri litkut menee myös...
Carl Lagerfeldin classiccia efter shave.

Calvin Klein One, Lancôme Miracle pitkäaikaisia suosikkeja

Originally posted by yuti
Diorin Fahrenheittia, Diorin Higher, Ralph Laurenin Romance, joskus bossin eri litkut menee myös...

Heh, sulla on täsmälleen samat litkut kuin mulla :) Etenkin toi Higher rokkaa ja kovaa...

Kaikkea mikä haisee paremmalta, kuin hiki.

Heh tuli mieleen studio julmahuvin minisarja mennenistä

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom