Mitä hajustetta/dödöä käytät?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tziisus
  • Aloitettu Aloitettu
EdT-osastolta käytössä Ralph Lauren Romance for men sekä Tommy Hilfiger. Kainaloon noita samoja tai hajutonta Niveaa.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kyllä kai siellä tuolla huussin kemppariosastolla jotain parempaakin ösösnöötä on mutta luotan kyllä axe-efektiin. Luottaisivat vain naisetkin - ainakin toistaiseksi on saanut olla rauhassa esim. hisseissä mutta liekö sitten syy siinä että naama höylää huutaa vaikka kirveelläkin olisi vielä töitä.:jahas:

Axea tullut käytettyä, mutta iho on Roaccutanin takia sen verta huonona ettei enää oikein kestä noita rolloja. Joten siirryin stickeihin. Ovat erittäin mietoja hajultaan, ainakin Axet, ja pitävät kaupan päälle paremmin hien kurissa.

Aftershave? Mikä vitun aftershave? :D

Bossin dödöt on hyviä ja päivittäisessa käytössä menee toi lumenen miestenmalli, ihan pitävä ja mieto tuoksu!

Mitä suosittelisistte Herkälle ja kuivalle iholle?
Mieleellään melko mietoja, ettei kaikki vaattee ja koko kämppä tuoksuisi sitten sille :)

Rexonan miehille suunnatut alkoholittomat ovat olleet ihan hyviä, muita

Aika arsenaalihan näitä löytyy...
Bossin edt:t ja deodorantit on pääasiassa käytössä eli "Hugo Boss" tuoksu on suosikkini.
Myös käytössä Bossin Dark Blue ja Boss in motion.
Davidoffin tuoksut, Cool Water ja Echo
Azzarron Chrome
Jeaun Paul Goultierin Body Kouros myös yksi suosikki.

Pääasia että on ns. maskuliininen tuoksu, teknopoika tuoksut ei oikein sovi meikäläiselle.

Antiperspiranttina Nivea Dry, pitää 100x paremmin hien poissa kun mitkään hiilfigerit/poolo sportit.
Partavetenä Hugo Boss Dark Blue, Ferrari Black, Axe Africa

Olin vielä viikko sitten menossa ostamaan Guccin Rush:a paikalliselta stokkalta ja kysyin homppelin näköseltä myyjältä mistähän ko. tuoksu mahtaisi löytyä ja mitä maksaa, vähän ajan päästä myyjä tuli paketin kanssa, kertoi hinnan ja tokaisi "on muuten EHAAAANA tuoksu!" Olin hieman :jahas: ja sanoin miettiväni vielä ostosta.

Joka joulu tulee joululahjaksi jotain perus Tommy:n deostickkejä, jotka lemppaan suoraan kaapin perille. En yksinkertaisesti tykkää noista merkkidödistä, maksavat 4x enemmän kuin nivea ja eivät toimi yhtä hyvin.

Originally posted by kattila

Olin vielä viikko sitten menossa ostamaan Guccin Rush:a paikalliselta stokkalta ja kysyin homppelin näköseltä myyjältä mistähän ko. tuoksu mahtaisi löytyä ja mitä maksaa, vähän ajan päästä myyjä tuli paketin kanssa, kertoi hinnan ja tokaisi "on muuten EHAAAANA tuoksu!" Olin hieman :jahas: ja sanoin miettiväni vielä ostosta.

:lol2: Just tuon takia en itsekään osta tuoksuja koskaan Stockalta.

Bats roll onnia kainaloihin, sitten edt:t Boss in motion, CK be ja Balenciaga.
Tuo Bats pitää hyvin hikoilun kurissa, apteekista jotain 8 eur.

Originally posted by kattila

Hannuhan on iha särmä jätkä! Mä oon hyvää pataa sen kans, esittelee mulle aina uusimmat hajut. Mut mä oon ruvennu kyl miettii, et ku mä oon käyny joka kerta saman kaverin kans siel shoppailee, ni se varmaan luulee et me ollaan joku pari. Antaa varmaan jotain homotuoksui mulle :thumbs:

Ns. edustusdödö on Calvin Kleinin Crave. Käytän sitä päivittäin. Secondary dödö on joku sininen Nivea, jonka korkki on paskana. Se asuu salikassissa ja kulkee mukana aina jos tiedän peseytyväni kodin ulkopuolella.

kun nyt näyttäis tämä ketju menevän täysin mies voittoiseksi vastauksien määrässä, niin voisi naisetkin hieman arvostella uroitten valintoja!

Itse en juurikaan käytä muutakun jotain antiperspirantteja ja niistäkin tuntuu riittävän noi mild osastot.

-edit-
eikun löytyyhän multa 10v vanha pullo Christian Diorin Fahrenheittiä:D

Itse tykkään Bossin, Polo Sportin tai Burberryn tuoksuista...siis miehen päällä :D Varsinkin tuo Burberryn tuoksu on käsittämättömän hyvän tuoksuinen, menee jalat alta kun haistan tuon ;)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom