Mitä "et" treenaa?

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Yritin jossain :david: -puuskassa ottaa forkut mukaan, mutta siitä seurasi vain vitullinen kipu seuraavana selkäpäivänä noissa lihaksissa, erityisesti ylätaljaa tehdessä vaikka oli remmitkin käytössä. Eikä ne oikein mihinkään muuallekaan istuneet. Saavat olla mun puolesta (toistaiseksi ainakin). Vatsoja treenaan luvattoman vähän, koska spot reduction myth meni liiankin hyvin perille :rolleyes:

Forkuille en tee enään ikinä mitään. :curs: Tulehtuivat tuossa vuodenvaihteen jälkeen. Ei vieläkään uskalla täysillä treenata.

forkuthan nyt palautuu sen verran nopeasti ettei niitä ton takia kannata jättää pois.

Ite en tee nyt 2-jakoisessa takaolkapäitä enkä epäkkäitä.

edit: tarkoitin tuota cocktonin viestiä.

Katoin, että tässä mietittiin E.T:n treenejä:D

vatsat ja trapsit jäävät liian usein treenaamatta. Forkkuja ei tule tehtyä.

Ribee sanoi:
forkuthan nyt palautuu sen verran nopeasti ettei niitä ton takia kannata jättää pois.

Ite en tee nyt 2-jakoisessa takaolkapäitä enkä epäkkäitä.

edit: tarkoitin tuota cocktonin viestiä.
unohdin vielä alaselän, sitä en oikeastaan tee...

Alaselkää ja forkkuja en treenaa erikseen, enkä reiden lähentäjiä tai loitontajiakaan. Vatsat teen ehkä pari kertaa kuussa.
Toisaalta olen kohta alottelemassa uutta treeniohjelmaa, ja nähtäväksi jää miten sitten tulee pumppailtua.

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
- Alaselkä, saa osansa mave, sjmv etc.
- Kyynärvarret, saavat myöskin oman osansa muun treenin ohessa.

Miksi ihmeessä jengi jättää pohkeet treenaamatta? Oletteko kaikki jotain geenifriikkejä, vai asennoidutteko pohjetreeniin sellaisella "ei ne kasva kuitenkaan" -periaatteella?

Varmaan ne yleisimmät joille monet ei vedä erillistä treeniä eli forkut ja alaselkä jää tekemättä erikseen minullakin. Ne saa osansa kumminkin muita lihasryhmiä treenatessa.

Tomi sanoi:
Miksi ihmeessä jengi jättää pohkeet treenaamatta? Oletteko kaikki jotain geenifriikkejä, vai asennoidutteko pohjetreeniin sellaisella "ei ne kasva kuitenkaan" -periaatteella?

Samaa ihmettelen minäkin. Mulla ainakin pohkeet suorastaan räjähti kasvuun kun aloin tekeen ne kahdesti viikossa.

Ja loitontajat ja lähentäjät sun muut jää myös treenaamatta.

Pohkeita enemmän itse ihmettelen hauiksen treenamattomuutta, tuota kropan ehkä parhainta/näkyvintä lihas ryhmää:)

Kyynärvarret ja epäkkäät jää tekemättä, ja silti ovat parhaimpia lihasryhmiä. Kyynärvarret tulevat selkä- ja hauistreenissä hyvin, kun remmejä en käytä. Ja epäkkäät mavessa.

kaikki muut paitsi rinnnan ja hauikset jätän treenaamatta. :jahas:

;)

-kyynervarret
-alaselkä erikseen
-vinotvatsat/kyljet
-lähentäjät/loitontajat
-puristusvoimajuttuja

Tekeeko muutkin niskaa, kun kukaan ei ainakaan tunnu sanovan ettei tee. Niska ja epäkkäät mun suosikkeja.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom