Mitä "et" treenaa?

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Gillyanne sanoi:
Enpä tee minäkään (unohtui edellisestä postista). Saanevat tarpeeksi rasitusta kovista maastavedoista. :whip:

Musta tuntuu välillä, ettei tarvitsisi tehdä olkapäitäkään erikseen maven jälkeen. Eikä kylkiä. Eikä alaselkää. Ei pakaroita ja reisiä... Eikä... :D On se vaan hyvä liike!

Alaselkä jää käytännössä tällä hetkellä treenaamatta selänojennuksia lukuunottamatta. Mave jäi pois selkäongelmien takia about vuos sitten. Selkä alkaa olemaan jo paremmassa kunnossa ja esim SJMV:n vois ottaa ohjelmaan.
Forkkuja ei juuri myöskään tule treenattua koska en ole sitä kovin tarpeelliseksi nähnyt kun kokoa tulee niihin muutenkin. Muuten tullu melko monipuolisesti kyllä treenattua kaikkia lihasryhmiä.

Yritän aina tehdä mahd täydellisesti kaikki reenit, mutta jalathan ne helposti on ainakin ennen jäänyt tekemättä.
Mulla oli vanhassa ohjelmassa jalat aina maanantaisin, niin jos viikonloppuna tuli viinaa otettua, niin eipä ollut maanantaina salille lähtöä.

Nyt kun muutin ton ohjelman, niin sattuu aina eri päiville treenit ja ei muutenkaan passaa tota viinaa ottaa, kun diettaa.

Yritän aina tehdä mahd täydellisesti kaikki reenit, mutta jalathan ne helposti on ainakin ennen jäänyt tekemättä.
Mulla oli vanhassa ohjelmassa jalat aina maanantaisin ja jos viikonloppuna tuli viinaa otettua, niin eipä ollut maanantaina salille lähtöä.

Nyt kun muutin ton ohjelman, niin sattuu aina eri päiville treenit ja ei muutenkaan passaa tota viinaa ottaa, kun diettaa.

Joo, jalat täälläkin, se kun on ollut parhaimpia lihasryhmiäni. Nyt on kuitenkin päässyt yläkroppa kasvamaan niin isoksi :D että alkaa tulla hätä ettei jalat tipu kyydistä...

Ja kun ne palautuu niin hitaasti, että joutuu kovan treenin jälkeen köpöttelemään monta päivää. Jo portaitten nousu tekee pahaa, saati juokseminen.

Oikeasti on vaan se verran laiska :whip: , että olosuhteiden pakottaessa jättämään yksi treenipäivä tekemättä, ne on ne kintut...

Pohkeita en treenaa juuri koskaan, sillä ne on jo nyt aivan liian isot. Viimeksi olen tainnut tehdä pohkeita vuosi sitten. Epäkkäitä ja forkkuja tulee myös treenailtua aika harvakseltaan.

En treenaa erikseen forkkuja, lähentäjiä, loitontajia enkä alaselkää (selänojennuksia). Pohkeiden treenauskin jäänyt viimeaikoina vähemmälle kun menevät herkästi tukkoon. Ovat itseasiassa kasvaneet taas pari senttiä kun vähensin treeniä...:rolleyes: En siis treenaa sitten säären etuosaakaan. Myös kylkien treenaaminen on jäänyt vähemmälle, mutta tulee taas ahkerampaan käyttöön dieetillä.

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Forkut, pohkeet, epäkkäät ja hauikset (myönnän, noin vuoden ajan 9,5-v reenihistoriasta olen säännöllisesti hauiskääntänyt).

Raskolnikov sanoi:
Mitkä ovat ne lihakset/lihasryhmät, jotka useimmiten (tai aina) jätätte treenamatta.
Rehellisesti sanoen:aiemmin pohkeita en treenannut koskaan! Nyt tänä vuonna sekin on muuttunut Armin tiukassa otteessa eli olen treenannut myös pohkeita ja ylipäätään treenannut varmaan säännöllisemmin kuin koskaan aiemmin...
kiitos siitä kuuluu :whip: treenikaverille!

Etuolkapäille en tee mitään (omaa) liikettä. Epäkkäitä en ole myöskään treenannut, voisi olla kyllä aiheellista. Mietin jos maven lämmittelysarjoissa tekisi yläasennossa olkapäänkohautuksen. Toimisikohan se?

jalat

Jalkoja en treenaa juuri koskaan, kun ne rasittuu mun mielestä Savatessa ja kesällä juostessa ihan tarpeeksi. Onnettoman heikot ne on ku jossain bodypump tunnilla mulla on huomattavasti suuremmat painot haboissa ku jaloissa, tosin on tätä elopainoakin kyllä enemmän ku keskimäärin muilla mimmeillä. Ja mulla on kiva takamus jo synnyinlahjana :hyper:
Välillä saa hillitä, että en tekis haboja joka kerta :kuola: ku ne on ehdottomasti mun lemppareita.

Treenaan käytännössä kaikkia lihasryhmiä säännöllisesti. Myös forkut, epäkkäät ja pohkeet.

Sulkijalihasta en treenaa erikseen koskaan, paskallakäynti saa riittää toistaiseksi.

HabaMih sanoi:
Jalkoja en treenaa juuri koskaan, kun ne rasittuu mun mielestä Savatessa ja kesällä juostessa ihan tarpeeksi. Onnettoman heikot ne on ku jossain bodypump tunnilla mulla on huomattavasti suuremmat painot haboissa ku jaloissa, tosin on tätä elopainoakin kyllä enemmän ku keskimäärin muilla mimmeillä. Ja mulla on kiva takamus jo synnyinlahjana :hyper:
Välillä saa hillitä, että en tekis haboja joka kerta :kuola: ku ne on ehdottomasti mun lemppareita.

(Rinta?)hauis pelle :jahas:

:)

Esa Nahka sanoi:
Jalkatreeni on minusta todella mielyttävä treeni.

Et ole vissiin koskaan tehnyt jalkoja tosissasi.

Jalkatreenin jälkeen tulos on täydellinen kooma, ainoa asia johon pystyy keskittymään on hengittäminen. Kuolema silmissä istut pukuhuoneessa, yrittäen pitää palautusjuomaan sisällä, jatkuvasti pinnistellen väistämätöntä vastaan.
Ei, sana joka kuvaa jalkatreeniä, ei todellakaan ole miellyttävä. Se on jotain sanoin kuvailematonta, se pitää kokea. Sitä ei pysty selittämään.

Infernaalinen tuska ei kuitenkaan tarkoita sitä ettei jalkoja pidä treenata, päinvastoin. Muutaman tunnin päästä suorituksesta siitä voi jopa nauttia tai ainakin todeta rasittaneensa jalkoja kunnolla.

Älä hyvä mies puhu miellyttävästä jalkatreenistä, jos et todella nauti kivusta.

Mä en treenaa mavea, sjmv:tä enkä normikyykkyä alaselkäongelmien vuoksi. (Tuli muuten selkä kondikseen kun lopetin nuo ja aloin tekemään säännöllisesti selänojennuksia ilman lisäpainoja, ja lisäsin venyttelyä huomattavasti.)

Forkkujakaan ei tuu treenattua erikseen kun mielestäni ne saavat aivan tarpeeksi rasitusta muun treenin yhteydessä.

Sitten tulee välteltyä sellaisia jalkaliikkeitä jotka tuntuvat voimakkaasti perselihaksissa, rupee nimittäin kohta olee toi perse kehittyneempi kun reidet :D

forkkuja en treenaa ikinä. Epäsuorastihan niitä tulee, joten en luultavasti tee jatkossakaan. Kylkiä tulee tehtyä jos muistaa/jaksaa..

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom