Mitä ajattelette Tony Halmeen kamppailulajiurasta?

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Saattohoito sanoi:
veikkaanpa että siksi kun Halme oli siinä matsissa silmiinpistävän hidas mutta kankea. Ja jos olikin harrastanut shoottia, niin ei kyllä ollut oppinut paljon mitään, maassa oli nimittäin uskomattoman aanuksesta, vaikkakin Couture on kova painija. Halmeella ei siltikään ollut mitään sanomista, ei kerrassaan mitään. Mielestäni kamppailulajiuraa Halmeella ei ole ollut. Nyrkkeilyura ja showpainirura kylläkin.

Niin, oli kyllä onnetonta. Luulis että ois vähän paremmin...Taustalta kuuluu huutoa tyyliin: "Keep it up, Tony!" ei sekään auttanut. PS. Osaan ton matsin selostuksen lähes ulkoa;)

Saattohoito sanoi:
Mielestäni kamppailulajiuraa Halmeella ei ole ollut. Nyrkkeilyura ja showpainirura kylläkin.

Ja nyrkkeilykö ei ole kamppailua? WTF :anssi:

Tarkotan kamppailulajiuralla vapaaottelua. Ehkä olis sitten ollut parempi laittaa vapaaottelu-ura. Itselläni tulee kuitenkin kamppailulajiurasta mieleen nimenomaan Halmeen yritys otella vapaaottelukehissä. nyrkkeily on enemmänkin urheilua, kuten myös paini jne.

Kotti sanoi:
Muistettava myös se, että vielä tuossa vaiheessa Couture ei ollut läheskään sillä tasolla mitä hän oli parhaimmillaan.

Miten ni oli :hyper: Kapteenihan on vasta 43 vai onko se 44 vuotta nuori!!

Tiivitaavi sanoi:
esim. nuo Halmeen ottamat matsit taitavat mennä ennalta sovittujen matsien piiriin ...

Jos tarkoitat noita mitkä listasin tähän ketjuun niin ainakaan ton hollantilaista dick vrijtä vastaan olevan olis vaikea uskoa olevan ennalta sovittu, päättyi kuitenkin aika mojovalla polvella naamaan ja halme otti aidonnäköisesti lukua ja hilloa lensi. Tossa samassa rings-turnauksessa ihmettelin kun jossain matsissa äijät haki jotain nilkkalukkoja ym., oli vähän wrestlingmaista, mutta ei kaikissa matseissa ollut tollasta meininkiä, olisko kyse sitten siitä niinkun joku mainitsi että siellä on turnauksissa monenlaista ottelutyyppiä. Eli en usko noiden mainitsemieni matsien olevan mitään ennalta sovittuja/painityyppisiä, ei kai noi rings-jutut mitään wörkkejä oo ainakaan kaikki?

Edit:
Tässä yksi sivu missä Halmeen matseja/esiintymisiä/tuloksia...Ei löydy kuitenkaan kaikkia noita rings-tuloksia.
http://www.accelerator3359.com/Wrestling/bios/borga.html

themastodontti sanoi:
Jos tarkoitat noita mitkä listasin tähän ketjuun niin ainakaan ton hollantilaista dick vrijtä vastaan olevan olis vaikea uskoa olevan ennalta sovittu, päättyi kuitenkin aika mojovalla polvella naamaan ja halme otti aidonnäköisesti lukua ja hilloa lensi. Tossa samassa rings-turnauksessa ihmettelin kun jossain matsissa äijät haki jotain nilkkalukkoja ym., oli vähän wrestlingmaista, mutta ei kaikissa matseissa ollut tollasta meininkiä, olisko kyse sitten siitä niinkun joku mainitsi että siellä on turnauksissa monenlaista ottelutyyppiä. Eli en usko noiden mainitsemieni matsien olevan mitään ennalta sovittuja/painityyppisiä, ei kai noi rings-jutut mitään wörkkejä oo ainakaan kaikki?

Ei se ollu mikään wörkki, ottelun virallinen lopputulos: Doctor stopped due to swollen eye. mistä ton videon sais?

Niille jotka ei oo nähnyt ufc13 kokonaan, tässä Tonyn spiikki takahuoneesta ennen matsia osapuilleen.:lol2:

"I go there to kill or be killed, first i try to hit him as hard as i can, if i miss that i´ll try to headbut him, i miss that i´ll rip his arms of the sockets and his legs off the sockets, whatever comes i´m ready.
My greatest strength is i´m not afraid of anybody, ive got balls of iron and i go there to rip the head off or i´ll die trying"

Noita rings nauhoista tehtyjä vähemmän virallisia levyjä voi tilata omalla riskillä muutamista paikoista, esim. toi mmafights, mä sain sieltä joskus vhs-kasetin(tätä ei jostain syystä devuna saanut, liian pitkä?) history of rings missä olis ollu 2 tonyn matsia, no se oli tyhjä vhs se, enkä uutta saanut tilalle, samalla tuli väärä dvd, jonka tilalle sentään lähettivät uuden.

themastodontti sanoi:
Niille jotka ei oo nähnyt ufc13 kokonaan, tässä Tonyn spiikki takahuoneesta ennen matsia osapuilleen.:lol2:

"I go there to kill or be killed, first i try to hit him as hard as i can, if i miss that i´ll try to headbut him, i miss that i´ll rip his arms of the sockets and his legs off the sockets, whatever comes i´m ready.
My greatest strength is i´m not afraid of anybody, ive got balls of iron and i go there to rip the head off or i´ll die trying"

Noita rings nauhoista tehtyjä vähemmän virallisia levyjä voi tilata omalla riskillä muutamista paikoista, esim. toi mmafights, mä sain sieltä joskus vhs-kasetin(tätä ei jostain syystä devuna saanut, liian pitkä?) history of rings missä olis ollu 2 tonyn matsia, no se oli tyhjä vhs se, enkä uutta saanut tilalle, samalla tuli väärä dvd, jonka tilalle sentään lähettivät uuden.

Onks sulla se UFC 13 kokonaan? mä en oo löytäny mistään, siis kokonaisessa näytetään kun Halme astuu kehään ja esitellään. mun pätkässä se alkaa siitä tuomarin huudosta.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
On joo, se löyty joskus dc++:lla, kai sitä vieläkin on jossain jaossa. Siinä on myös toinen couturen matsi Halmeen matsin jälkeen, pääsee näkemään vähän lisää couturen sen aikaista matsia.

Saattohoito sanoi:
Sakuraban lajiksi ilmoitetaan kyllä sherdog.com:ssa Submission Wrestling, toisin kuin joidenkin japsien joiden lajina on pro wrestling. Pro wrestling tässä tapauksessa tarkoittanee jotain ihan muuta kuin amerikkalainen versio.

Itse olen viime vuodet katsonut lähinnä japanilaista ammattilaispainia. Puroresuun tutustumisen jälkeen amerikkalainen paini ei enää iske. MMA nyt on aina ollut tylsää nyhjäämistä.

Japanissa paini on kovempaa, todentuntuisempaa, urheilullisempaa, mutta kuitenkin sovittua.

wikipedia tietää http://en.wikipedia.org/wiki/Professional_wrestling_in_Japan

Strong style!

Pink Spider sanoi:
Itse olen viime vuodet katsonut lähinnä japanilaista ammattilaispainia. Puroresuun tutustumisen jälkeen amerikkalainen paini ei enää iske. MMA nyt on aina ollut tylsää nyhjäämistä.

Strong style!

I must say I disagree most strongly.

Ei kai ihmiset voi oikeasti tykätä enemmän aidonnäköisestä show-painista kuin oikeasta vapaaottelusta? Mit vit?

RRKalle sanoi:
I must say I disagree most strongly.

Ei kai ihmiset voi oikeasti tykätä enemmän aidonnäköisestä show-painista kuin oikeasta vapaaottelusta? Mit vit?
Jep, en minäkään ymmärrä MMA-faneja.

Puroresu vain on jännittävämpää, hauskempaa ja tunteita herättävämpää.

Pink Spider sanoi:
Jep, en minäkään ymmärrä MMA-faneja.

Puroresu vain on jännittävämpää, hauskempaa ja tunteita herättävämpää.

Niih, Will Smith oli kyllä satakertaa tunteita herättävämpi, jännempi ja hauskempi Muhammad Alista kertovassa leffassa "Ali" kuin oikea Muhammad Ali matseissaan ja elämässään ikinä. :nolo:

Eikö näille trollaajille voisi tehdä jo jotain?

Minä en kyllä saa mitään tunteita siitä että pari äijää tanssii keskenään ja toinen muka voittaa. Ei vaan herätä mitään tunteita. Ja kyllä voimistelijat aina reteempiä temppuja tekee kun painijat, siksi en jaksa hyppyjenkään takia katsoa.

No, jokainen taaplaa tyylillään, itse tykkään silti urheilusta enemmän kuin showsta.

Noista Halmeen Jaappanin otteluista puheenollen, niin eurosportilta niitä aikoinaan näkyi.Hassu näky oli Tony mustat farkut jalassa kehässä silloin jo eurosportin selostaja väitti hänen olevan nyrkkeilyn Suomen Mestari.Mistä lie moisen tiedon saanut!!!

On joo, se löyty joskus dc++:lla, kai sitä vieläkin on jossain jaossa. Siinä on myös toinen couturen matsi Halmeen matsin jälkeen, pääsee näkemään vähän lisää couturen sen aikaista matsia.
Kyllä löytyy, itekin imutin aika äskettäin. Jos joku tarvii hub-osoitteen mistä löytyy kokonaisena, multa löytyy.
Samas eventis oli myös Titon debyytti UFCssä ja Vitor-Tank.

Joo, Halme liekitti kyllä haastikses :)

ektomorfi sanoi:
Kyllä löytyy, itekin imutin aika äskettäin. Jos joku tarvii hub-osoitteen mistä löytyy kokonaisena, multa löytyy.
Samas eventis oli myös Titon debyytti UFCssä ja Vitor-Tank.

Joo, Halme liekitti kyllä haastikses :)

Mä oisin kiitollinen jos voisit antaa sen osotteen, ois kiva nähä se kokonaan.
postaa se tänne threadiin kun ei toi PM systeemi pelaa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom