Mitä ajattelette Tony Halmeen kamppailulajiurasta?

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Alec sanoi:
eikai kukaan tota Pink Spiderin kommenttia tosissaan ottanu :D

mutta Ludvig Borga-Marty J matsi löytyy kyllä koneelta :D
No, luepa Bodaajan aikaisempia kommentteja tästä threadista, aikamoista juttua tulee. Joten kyllä hän sen tosissaan otti.

rövare sanoi:
No, luepa Bodaajan aikaisempia kommentteja tästä threadista, aikamoista juttua tulee. Joten kyllä hän sen tosissaan otti.

Jaa voisitko täsmentää. Vai onko tää taas tällasta virtuaali vittuilua? Hä?

En minä mitään vittuillut, mutta huomasihan tuosta kommentistasi, että tosissasi se heiton Marty J matsista otit. Aikaisemmistakin posteista paistaa nuori ikäsi (tai joku muu) melko hyvin läpi, kuten kommenttisi tankista yms...

rövare sanoi:
..Aikaisemmistakin posteista paistaa nuori ikäsi (tai joku muu) melko hyvin läpi, kuten kommenttisi tankista yms...

Tuo on siis niin totta :D

Ite en Halmeen kamppailulajiurasta mitään oleellista tiedä, mutta ei siinä äijässä teot ja puheet vastaa toisiaan. Riehuu kännissä ja vähän selvänäki. Turha egomies, joka pääs jotenki eduskuntaan..en edes jaksa avautua millä eväillä.

rövare sanoi:
En minä mitään vittuillut, mutta huomasihan tuosta kommentistasi, että tosissasi se heiton Marty J matsista otit. Aikaisemmistakin posteista paistaa nuori ikäsi (tai joku muu) melko hyvin läpi, kuten kommenttisi tankista yms...

Joo, välillä mä vähän innostun liikaa:D mut mun mielipide on se että Halme ois hakannu Tankin ja Ferrozon, tankki ois saattanu olla vaikeempi kala, mutta ootteko nähny yhtään Ferrozon matsia? äijä vaan kävelee ja maha roikkuu;)

Bodaaja sanoi:
mutta ootteko nähny yhtään Ferrozon matsia? äijä vaan kävelee ja maha roikkuu;)

Sama meininki siis kun halmeen matseissa. :D

Mr.Bueno sanoi:
Kyllä varmaan Tankkia vastaan olis voinukkin pärjätä mutta jos on yhtään nähnyt Belfortin otteluita parhaina aikoinaan niin ei ole epäselvyyttä siitä kuka oli paras pystyottelija. Belfortia vastaan Tankki tais kestää minuutin ja Ferrozo ehkä jopa kaks. Silvankin tako pahaan kuntoon. Suotta ei ole sanottu maailman nopeimmiks käsiks. Lähinnä kyseistä herraa tarkotin tuolla kovilla iskiöillä. Tottakai varmasti pystyssä paremmin olis pärjänny mutta tuskin ikuna UFC:n pelätyimmän pystyottelijan titteliä olis vieny...:)

Siitä lähetään että 4 jätkää peru matsin Halmeen kanssa, kunnes sitten se Couture uskalsi asettua "Hullua Suomalaista" vastaan. Tosin ennen ottelua Tony uhos että Randyn kädet ja jalat vaihtaa paikka, mutta kuten me kaikki hyvin tiedämme lopputulos oli jotain aivan muuta.;)

Bodaaja sanoi:
Joo, välillä mä vähän innostun liikaa:D mut mun mielipide on se että Halme ois hakannu Tankin ja Ferrozon, tankki ois saattanu olla vaikeempi kala, mutta ootteko nähny yhtään Ferrozon matsia? äijä vaan kävelee ja maha roikkuu;)
Siis voisitko nyt oikeasti selventää, että miten tuo maha liittyy ukon kovuuteen. Ei Halmekaan ihan fitness-kunnossa ole koskaan ollut. Nuo ufc:n matsit eivät ole kehonrakennuskilpailu, eikä niissä mitata hauiksen kokoa...

Bodaaja sanoi:
Siitä lähetään että 4 jätkää peru matsin Halmeen kanssa, kunnes sitten se Couture uskalsi asettua "Hullua Suomalaista" vastaan. Tosin ennen ottelua Tony uhos että Randyn kädet ja jalat vaihtaa paikka, mutta kuten me kaikki hyvin tiedämme lopputulos oli jotain aivan muuta.;)

Silloin tuo UFC oli pinviinien hakkaajan kulta-aikaa kun vaastaansa saatoi saada jonkun karatekan joka oli koko ikäksä potkinu ilman ja haistellu tuoksukynttilöitä himalajan juurella ja luuli osaavansa liikuttaa vuoria. Eli koko laji oli ns. murrosiässä, kuten monet Halmetta fanittavat pinviinin hakkaajat. Siihen aikaan halme olis voino saadakkin vastaansa jonkun samanlaisen uhoojan jonka olis voinu voittaa. Nykyään kyseessä on kilpalaji ihan siinä missä nyrkkeily ja painikin. Vapaaottelussa ei onneksi siitä saa pojoja recordiin että osaa uhota ja pelotella vastustajiaan joten mitä hienoo siinä on että 4 ukkoo peru ottelunsa halmetta vastaan???

PS: Ei se halmeen mahakaan mikään pieni ollu!

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Mr.Bueno sanoi:
Silloin tuo UFC oli pinviinien hakkaajan kulta-aikaa kun vaastaansa saatoi saada jonkun karatekan joka oli koko ikäksä potkinu ilman ja haistellu tuoksukynttilöitä himalajan juurella ja luuli osaavansa liikuttaa vuoria. Eli koko laji oli ns. murrosiässä, kuten monet Halmetta fanittavat pinviinin hakkaajat. Siihen aikaan halme olis voino saadakkin vastaansa jonkun samanlaisen uhoojan jonka olis voinu voittaa. Nykyään kyseessä on kilpalaji ihan siinä missä nyrkkeily ja painikin. Vapaaottelussa ei onneksi siitä saa pojoja recordiin että osaa uhota ja pelotella vastustajiaan joten mitä hienoo siinä on että 4 ukkoo peru ottelunsa halmetta vastaan???

PS: Ei se halmeen mahakaan mikään pieni ollu!

No oi se mun mielestä hienoo jos jätkät ei uskaltais ottaa matsia...jos Halme ois ollu joku 50 kilonen käsipaino niin veikkaan et siel ois ollu jono sen häkin ulkopuolella.
Eli kyllä ilmeisesti se koko ratkasee pelätäänkö sua. Kuka sellasta ruikku pelleä pelkäis jolla on vaan sixpäkki eikä mitään muita lihaksia:rolleyes:

Bodaaja sanoi:
No oi se mun mielestä hienoo jos jätkät ei uskaltais ottaa matsia...jos Halme ois ollu joku 50 kilonen käsipaino niin veikkaan et siel ois ollu jono sen häkin ulkopuolella.
Eli kyllä ilmeisesti se koko ratkasee pelätäänkö sua. Kuka sellasta ruikku pelleä pelkäis jolla on vaan sixpäkki eikä mitään muita lihaksia:rolleyes:
Ja taas lainauksia melkein suoraan Halmeen kirjasta. Ja sinä ihmettelet, miksi sinulle vittuillaan? Et voi olla tosissasi...

rövare sanoi:
Ja taas lainauksia melkein suoraan Halmeen kirjasta. Ja sinä ihmettelet, miksi sinulle vittuillaan? Et voi olla tosissasi...

Okei mä lähen vittuun täältä foorumilta:)

Bodaaja sanoi:
Kuka sellasta ruikku pelleä pelkäis jolla on vaan sixpäkki eikä mitään muita lihaksia:rolleyes:

Pidä toi! Ihan hyvin sä vejät! Kyllä jos kyseisten urheilulajien pariin joskus eksyt niin se pieni nörtin näkönen kynis voi ihan hyvin pyyhkiä sulla vessoja.:)

Bodaaja sanoi:
Okei mä lähen vittuun täältä foorumilta:)
Jep, oikea asenne, muut vittuilevat, vaikka itse olet keskustellut asiallisesti:anssi: Kyllä sinun pitäisi tajuta, että jotain Halmeen kirjoja lainailemalla et välttämättä saa hirveätä arvostusta. Varsinkin, kun esität juttuja niin kuin ne olisivat omiasi.

rövare sanoi:
Jep, oikea asenne, muut vittuilevat, vaikka itse olet keskustellut asiallisesti:anssi: Kyllä sinun pitäisi tajuta, että jotain Halmeen kirjoja lainailemalla et välttämättä saa hirveätä arvostusta. Varsinkin, kun esität juttuja niin kuin ne olisivat omiasi.

Okei tää on mun viimenen viesti ja teillä tulee varmaan ikävä tätä trollaajaa:D
Joten oli hauskaa niin kauan kun sitä kesti, koittakaa pärjäillä. Mä otan nyt kaljan ja rupeen kattoon UFC 56sta.:rock:
Hei kaikille

Muistakaa mut tästä: :anssi:

Pakko huomauttaa että Halmeen "pään aukominen ja uhoaminen" on helvetin hyvää ja tehokasta showta = bisnestä. Se on uhoa joka tuo maksavan yleisön katsomaan kun joku "hyvä jätkä vetää kusipäätä" lättyyn.
Sponsorit ja promoottorit kiinnostuu kun yleisö kiinnostuu.

Pään aukominen jne. ei kerro Tonysta mitään siviilihenkilönä vaan se kertoo miten taitava showmies hän on todella kieron busineksen pyörteissä jossa raha merkitsee kaikkea.

Urheilu on viihdettä, ennenkaikkea - muistakaa tämä.

Mickey M. sanoi:
Urheilu on viihdettä, ennenkaikkea - muistakaa tämä.

Urheilu on viihdettä katsojalle, ei kilpailijalle. Oletko ajatellu että jotkut tääläkin saattais olla niitä urheilijoita joille se ei ole viihdettä...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom