Mitä ajattelette Tony Halmeen kamppailulajiurasta?

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
hunter killer sanoi:
En usko, että Suomalaisilla on asenteesta (kovuudesta) kiinni sinne meno.
Suomesta löytyy jo nyt, vaikka laji on kilpatasolla suht nuori, aika kovia jamppoja.
Laji menee koko ajan eteen päin ja siitä iso kiitos Gagen ja muiden ltojen järkkääjille.
Ihan varmasti jonain päivänä joku finlanderi vielä ottelee suuremmissa kehissä. Pitäisi vain saada oikea tyyppi, paljon rahaa,eli lue:ammattimainen treenaus päälle.
Rupponen oli ennen sairauttaan ainoa Pro-ukko Suomesta.Miten lie hänellä sponssit yms?
Ja se, kuinka helppoa on jonkun "ei amerikkalaisen" päästä UFC:hen on varmaan aika kysymysmerkki vielä näillä leveyksillä.Pitäisi saada kovia matseja alle, eli näyttöä......

Tony sano että se soitti vaan sen managerille ja sano että järkkää mut UFC matsiin. Tiedä häntä miten se oikeasti tapahtui, mutta näin hän sanoo kirjassaan. Halmeesta sen verran vielä että jos olisi viitsinyt jatkaa UFCssä ja saanut vastaansa esim. Tankin niin siinä ois ollu mielenkiintonen ottelu. Varmaankin häviö 30kg kevyemmälle kundille syletti Halmetta niin ettei kehdannut rinkkin mennä. Nämä ovat omia olettamuksiani eikä faktoja;)

Rupposesta, olihan se tuolla mma-vantaan saliskaboissa jo matsaamassa, että ei nyt aivan poissa pelistä taida olla. Pitäis järkkää rupponen tonne Ultimate fighter -ohjelmaan, kuka hoitaa? Tony nyt olis saanu kulta-aikana ittensä myytyä sinnekin:D

Onpi aika mahdotonta saada Rupposta noin koviin kuvioihin, ei taida Suomen managereista olla moisien tsänssien hommaamiseen.
Halmeella oli aika kova valtti toi Ludvig Borga-homma, helppohan sellainen on managerin tuputtaa vaikka mihin.

Bodaaja sanoi:
Ootteko samaa mieltä että ei pelkällä nyrkillä siellä pärjää?:)

Missä ei pärjätä? MMA-kehissä? Ootko sä samaa mieltä että ilman jalkoja ei voi osallistua 100m juoksu kilpailuun?

Bodaaja sanoi:
Tony sano että se soitti vaan sen managerille ja sano että järkkää mut UFC matsiin. Tiedä häntä miten se oikeasti tapahtui, mutta näin hän sanoo kirjassaan. Halmeesta sen verran vielä että jos olisi viitsinyt jatkaa UFCssä ja saanut vastaansa esim. Tankin niin siinä ois ollu mielenkiintonen ottelu. Varmaankin häviö 30kg kevyemmälle kundille syletti Halmetta niin ettei kehdannut rinkkin mennä. Nämä ovat omia olettamuksiani eikä faktoja;)

Huoh..ajat on pikkusen muuttuneet...tai noh..pitäsköhän tolle Rupposelle jonku antaa puhelin kouraan, ni se soittaa vaikka pällis Härkimölle, että järkkää mut vaikka prideen matsaamaan.:david: :david:

Ja Halme olisi tod. Näk saanut myös Tankilta otsaansa.Tank on/oli nopeampi kuin Halme.

hunter killer sanoi:
Huoh..ajat on pikkusen muuttuneet...tai noh..pitäsköhän tolle Rupposelle jonku antaa puhelin kouraan, ni se soittaa vaikka pällis Härkimölle, että järkkää mut vaikka prideen matsaamaan.:david: :david:

Ja Halme olisi tod. Näk saanut myös Tankilta otsaansa.Tank on/oli nopeampi kuin Halme.

Mutta Halmeella oli vuoteen 1997 mennessä jo nyrkkeilykokemusta useista matseista, ja Tankin matseja katsoessani ei oikein vakuuta:D

Vaikuttakohan IKÄ tuohon ihmettelyyn että miksi Halme pääsi UFC:hen mukaan, eikö ole historia hanskassa? Noilla läskipainijoilla/showpainijoilla on ihan vitun iso arvo lipun- ym myynissä USAssa. Juuri sen vuoksi Tony oli mukana... Ei kukaan Rupposta tunne, ei niitä kiinnosta kun ukko ei myy, kuin ehkä Suomessa. Nimi puuttuu. Tosin Rupposen matsi kestäisi todennäköisesti huomattavasti kauemmin kuin Halmeen, vastustajasta riippumatta...

Nostanpa ylös tänkin vanhan ketjun, mutta kuuleman mukaan Tony on laihtunut 20 kiloa sairauslomansa aikana. Eli jos meni sairaalaan 125 kilosena, niin nyt on Tony poju kyllä aika raato verrattuna entiseen kroppaansa:( Parhaimmillaanhan hän on omien sanojensa mukaan painanut jopa 160kg!:eek:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Oli miten oli,niin Halme on äijä ja sitä ei muuta mikään :D HARVA MEISTÄ ON RAUTAA!!!

Mitenkäs tuo, kun Halme ensimmäisessä kirjassa puhuu, että ekan Järvisen matsin jälkeen, jonka Halme hävisi, hän pyysi kaveriaan järkkäämään hänet Ultimate Fighting-matsiin.

Onkos tämä nyt se matsi, joka oli joskus clippinä netissäkin, eli Halme vs Couture, jossa Randy aika tylysti lopettaa matsin heti alkuunsa ?

Jännä vaan jos on sama matsi, niin kirjassaan Halme kertoo näin " KERRAN MÄ SAIN SIITÄ NISKALENKIN JA PURISTIN NIIN ETTÄ JÄTKÄLTÄ LENSI PASKAT ULOS KORVISTA VUODELTA 1976 ASTI JNE "

Ainakin mun muistaakseni se matsi meni niin, että Halme ryntäsi täysiä kimppuun ja Randy väisti ja kuristi Tonyn n. 10 sekunnin aikana taju pois !!

Muutenkin Tony tykkää laittaa löylyä ja lapinmiehen lisää juttuihin, sama kirja,
sivu 176, Tony kertoo. " Ultimate fighting, katutaistelu ilman sääntöjä on nykyään (kirja julkastu 1998) kielletty kaikkialla USA:ssa, Ottelut kiellettiin kun liian moni osallistuja kuoli tai loukkaantui vakavasti. Alabamassa sai silloin vielä otella ja mä oon h-vetin tyytyväinen, että ehdin mukaan "

noin siis kertoo meijän oma kansanedustaja Tony :)

JOS nyt muista oikein, ja tony otti couturea vastaan tän kyseisen matsin,niin

eikö se otettu ihan UFC-säännöillä, ja eikös se oo sallittua ihan muuallakin kuin
Alabamassa ? vai oonko mie ihan väärillä jäljillä... viisaammat kommentoikaa..

Onhan Tony tosin entinen nyrkkeilyn Suomen mestari, ei siinä mitään, kova jätkä se on.

juu mulla on kyseinen matsi koneella :P, eli kyllä niillä vaparihanskat ainakin on päällä joten ei ihan puhdasta fightingiä ole, matsi kestää semmoset 56 sekuntia :D

Joo ei niitä sen kirjan juttuja kannata ottaa kun puolitotuuksina, jos niinäkään. Eihän toi totuus olis yhtään niin kiinnostava kun mitä väritetty versio. Mä nään sen kirjan(oon lukenu vaan sen ekan joten en kommentoi muista) sellasena "perustuu" tositapahtumiin juttuna.

Juu sillä oli ekassa kirjassaan todella todentuntuisia ne "tapahtumat"...
Jossakin baarissa kerto joidenkin urpojen tulleen haistattelemaan. Halme oli heittänyt tuopin ilmaan ja tempassut kummaltakin tajun pois ja ottanu tuopin kiinni sen tullessa alas päin, niin ettei tippaakaan loiskunu. :D

Että ehkä Halmeen jutuissa voipi olla hiven liiottelua,ehkä.... :)

Mitenkäs tuo, kun Halme ensimmäisessä kirjassa puhuu, että ekan Järvisen matsin jälkeen, jonka Halme hävisi, hän pyysi kaveriaan järkkäämään hänet Ultimate Fighting-matsiin.

Onkos tämä nyt se matsi, joka oli joskus clippinä netissäkin, eli Halme vs Couture, jossa Randy aika tylysti lopettaa matsin heti alkuunsa ?

Jännä vaan jos on sama matsi, niin kirjassaan Halme kertoo näin " KERRAN MÄ SAIN SIITÄ NISKALENKIN JA PURISTIN NIIN ETTÄ JÄTKÄLTÄ LENSI PASKAT ULOS KORVISTA VUODELTA 1976 ASTI JNE "

Ainakin mun muistaakseni se matsi meni niin, että Halme ryntäsi täysiä kimppuun ja Randy väisti ja kuristi Tonyn n. 10 sekunnin aikana taju pois !!

Muutenkin Tony tykkää laittaa löylyä ja lapinmiehen lisää juttuihin, sama kirja,
sivu 176, Tony kertoo. " Ultimate fighting, katutaistelu ilman sääntöjä on nykyään (kirja julkastu 1998) kielletty kaikkialla USA:ssa, Ottelut kiellettiin kun liian moni osallistuja kuoli tai loukkaantui vakavasti. Alabamassa sai silloin vielä otella ja mä oon h-vetin tyytyväinen, että ehdin mukaan "

noin siis kertoo meijän oma kansanedustaja Tony :)

JOS nyt muista oikein, ja tony otti couturea vastaan tän kyseisen matsin,niin

eikö se otettu ihan UFC-säännöillä, ja eikös se oo sallittua ihan muuallakin kuin
Alabamassa ? vai oonko mie ihan väärillä jäljillä... viisaammat kommentoikaa..

Onhan Tony tosin entinen nyrkkeilyn Suomen mestari, ei siinä mitään, kova jätkä se on.

Nyt puhutaan eri matsista todennäköisesti. Olen nähnyt joskus jonkun vanhan artikkelin jossain lehdessä aikoinani (oliskohan ollut BODAUS) tai joku muu jossa hehkutettiin tonyn tulevaa ottelua. Siinä oli jotain että, suomen ensimmäinen ultimate fighting ottelu, ja kuuluisuus tony halme amerikasta...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom