Mitä ajattelette Tony Halmeen kamppailulajiurasta?

3 kpl Basic Nutrition EAA -25%
Tompppa sanoi:
Jos Halme ja Tyson ottelis tai ois otellu muutama vuos sitte siitä ois tullu oikeesti tiukka matsi. Sillä Tyson ei enää oo niin tarkka ku ennen ja suti näissä viimisissä matseissa ihan sikana ohi (ainakin niissä mitä mä oon nähny):) .

Kommentoikaapa vielä lisää tästä:)

tyson ei oo enää tarkka mutta eipä oo tonykaan mikään väistelijä :D

Eikös se siellä amerikoissa ollu jossain tutkintavankeudessa tai niin sanotusti säilössä tms... En sitten tiedä mistä oli, mutta joku voi kertoa joka paremmin tietää. Oon sen kirjankin lukenu muuta nyt ei vaan muistu.

themastodontti sanoi:
Eikös se siellä amerikoissa ollu jossain tutkintavankeudessa tai niin sanotusti säilössä tms... En sitten tiedä mistä oli, mutta joku voi kertoa joka paremmin tietää. Oon sen kirjankin lukenu muuta nyt ei vaan muistu.

haki kansallisuutta ja alkoivat penkomaan vanhaa turvamies juttua tony oli turvamies ja otti väärässä osavaltiossa aseen esille missä ei ollu aseenkanto lupa voimassa

valio sanoi:
haki kansallisuutta ja alkoivat penkomaan vanhaa turvamies juttua tony oli turvamies ja otti väärässä osavaltiossa aseen esille missä ei ollu aseenkanto lupa voimassa

Jäi vielä vähän epäselväksi tuo turvamiesjuttu?

SS-Adler sanoi:
Jäi vielä vähän epäselväksi tuo turvamiesjuttu?

Halmeella oli tatuointeina kaksi salamaa eli ne tulkitsi se niin että se on vetäny kylmäks kaks jäbää, toi oli virallinen syy. Se oli just saamassa Green cardin ku ne huikkas sen sivuun jonosta ja siitä se lähti.

Bodaaja sanoi:
Halmeella oli tatuointeina kaksi salamaa eli ne tulkitsi se niin että se on vetäny kylmäks kaks jäbää, toi oli virallinen syy. Se oli just saamassa Green cardin ku ne huikkas sen sivuun jonosta ja siitä se lähti.

Sinä taidat puhua paskaa niin, että korvista virtaa. Kuinka kauan se muka istu siellä linnassa.

M-Nutrition Sports Greens 1, 210 g, Lemon-Lime

Todella tykki viherjauhe

-33%
Siis Halmehan asui jenkeissä ja hänellä oli työlupa sekä myös se jäsenkortti että sai tehdä leffahommia.Siihen aikaan myös kaikissa haastatteluissa haukkui Suomen aina ihan paskaksi paikaksi ja kehui Amerikan menoa(katsokaa vanhat bodaus lehdet ja muu materiaali)Itse töppäsi systeemit siellä ja panivat pojan linnaan ja sen jälkeen heittivät maasta.

Mä ku muistelisin, et sil oli muija siellä jonka ansiosta se sai green cardin ja teki töitä jonain turvamiehenä tai jotain.
Mä en pidä USAn oikeuslaitosta mitenkään virheettömänä, mutta että oikein tatuointien takia linnaan? :rolleyes:

...Taisi siihen liittyä jotain hormonien salakuljetustakin, jos muistan Halmeen oman kirjan jutut oikein.

Näin mäki muistelen. Ja tuttuun Halme-tyyliinhän syyllinen ei ollut (Halmeen mukaan) hän itse, vaan joku talkkari tai jotain. Mutta sankarina sitten Tontsa istui tuomion.:lol2:

eikös halmeella ollu n. 18 asetta talossa kun poliisit tulivat sinne! ja lupien kans saatto olla vähän niin ja näin! jolla on kirja lähettyvillä voi tarkistaa! kirjas se sano et odotti sitä usan kansalaisuutta mutta sitä kun piti odottaa linnassa niin se luopu hommasta ja palas suomeen! niin ja kansalaisuus ei tullu kun niitä aseita ola repullinen jemmassa! muistelen näin!

Noniin, tässäpä tulee jonkun suomalaisen sankarin urotyö kaikille halme-faneille. Eli lähes kaikki ellei aivan jokainen halmeen WWF-matsi yhdellä nettisivulla klippeinä. Kiitokset kaverilleni joka vinkkasi tästä sivusta.

Tässä esimakua
http://koti.mbnet.fi/kogex/Ludvig Borga/Borga Promo 26-7-93.mpg

Ja täällä kaikki loput
http://koti.mbnet.fi/kogex/Ludvig Borga/

ENJOY

ps. kiinnittäkää huomiota halmeen spiikkeihin, on se äijä, sääli ettei oo suomalaiset päässyt kunnolla seuraamaan restlinkiä tuolloin.

"Halmeella oli tatuointeina kaksi salamaa eli ne tulkitsi se niin että se on vetäny kylmäks kaks jäbää, toi oli virallinen syy."

...Ne muut heput siellä häkissä kuvitteli niin. Jenkeissä tatuoidaan vankilassa tehdyn tapon jälkeen salama ja Halmeella sattui olemaan niitä kaksi :D
Ihan offtopic, mutta esimerkiksi Yakuzan porukat tatuoi muistaakseni renkaan käden ympäri jokaisesta raadosta.

Jos ei muuta, niin on sillä ainakin tarinankertojan lahjat kohdallaan :lol2:

Indra sanoi:
"Halmeella oli tatuointeina kaksi salamaa eli ne tulkitsi se niin että se on vetäny kylmäks kaks jäbää, toi oli virallinen syy."

...Ne muut heput siellä häkissä kuvitteli niin. Jenkeissä tatuoidaan vankilassa tehdyn tapon jälkeen salama ja Halmeella sattui olemaan niitä kaksi :D
Ihan offtopic, mutta esimerkiksi Yakuzan porukat tatuoi muistaakseni renkaan käden ympäri jokaisesta raadosta.

Jos ei muuta, niin on sillä ainakin tarinankertojan lahjat kohdallaan :lol2:

Ei Tony koskaan tarinoita ole kertonu :D

hunter killer sanoi:
Heh, pikkusen on pukattu lisää mausteita keittoon...tossa yhessä pätkässä sanotaan Halmeen nostaneen maasta yli 900 paunaa...:david: :david: :david: :david: :david: :david: :david: :david: :david: :david: :david: :david: :david: :david: :david: :david: :david: :david: :david
no mitä sitten. jenkkilkässähän muutenkin kusetetaan ihmisiä niin paljon ettei mitään rajaa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom