Mistä salihousut Helsingissä?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Otzi
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Terve!

Mistäköhän löytyisi Helsingin keskustasta liikkeitä jotka myyvät salihousuja, esim. GASP? Verkkokaupasta en jaksa tilata koska haluan sovittaa ennen ostoa.

Jos Uncle Sam merkki kiinnostaa, niin kampissa olavinkadulla on liike.

Kampissa on myös Davidin liike. Itselläni on salikäytössä Davidin mesh-housut, ja olen tykännyt kovasti.

Terve!

Mistäköhän löytyisi Helsingin keskustasta liikkeitä jotka myyvät salihousuja, esim. GASP? Verkkokaupasta en jaksa tilata koska haluan sovittaa ennen ostoa.

=>wrange, ei oo keskustas, malminkartanon jätemäen nurkilla, junalla
malminkartanoon ja sieltä pientä kävelyä sitten

No asematunnelista saat GASPit. *********.
Jos tarkoitat asematunnelin JR fitness storea, niin ei ainakaan minun mielestä siellä mitään gaspin vaatteita ollut. Tosin, tietenkin jotain pientä kamaa, lippistä yms. mutta ei mitään suurempaa. Tietysti lisäravinteet.

Kampissa on myös Davidin liike. Itselläni on salikäytössä Davidin mesh-housut, ja olen tykännyt kovasti.

Itse en löytänyt siitä yläkerran neljän neliön David-putiikista yhtään miestenvaatteita. Ei mikään yllätys, sinänsä, naisille on vaatteita missä vain kaupassa aina läjäpäin.

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Itse en löytänyt siitä yläkerran neljän neliön David-putiikista yhtään miestenvaatteita. Ei mikään yllätys, sinänsä, naisille on vaatteita missä vain kaupassa aina läjäpäin.
Mä ostin nuo omat byysat ennen kuin liike muutti Kampin keskukseen. Vanhassa paikassa oli ainakin viiden neliön tila, mistä se yksi neliö oli sitten omistettu miesten vaatteille :)

Älä hemmetti! Ihanko totta? Kerro toki lisää!
:david:

Tuo eka meni hymyillessä mutta tuo seuraava kommentti pisti jo repeemään. Lisää nyt tuohon sitten vielä se vyölaukku ja tanssi siihen red hot chili pepperssin musavideon malliin...

McHammer.gif

Metil Gymiltä pitskusta saa metallin housuja. Ei tosin ole keskustassa, mutta yleisillä pääsee helposti perille.

Jees, kävin tuolta asematunnelin JR-Fitnessistä sitten ostamassa tuommoiset Gaspin mesh-kankaiset housut. Hyvältä vaikuttaa, kiitoksia!

Otzi, mulla olis täysin käyttämättömät GASP:in treenihousut myytävänä. Koko on L. Voisin myydä ne suht edullisesti kun en itse niitä tarvitse.

Suositut

Back
Ylös Bottom