Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Terve!
Mistäköhän löytyisi Helsingin keskustasta liikkeitä jotka myyvät salihousuja, esim. GASP? Verkkokaupasta en jaksa tilata koska haluan sovittaa ennen ostoa.
Jos tarkoitat asematunnelin JR fitness storea, niin ei ainakaan minun mielestä siellä mitään gaspin vaatteita ollut. Tosin, tietenkin jotain pientä kamaa, lippistä yms. mutta ei mitään suurempaa. Tietysti lisäravinteet.No asematunnelista saat GASPit. *********.
Kampissa on myös Davidin liike. Itselläni on salikäytössä Davidin mesh-housut, ja olen tykännyt kovasti.
Älä ihmeessä osta vyölaukkua, ellet halua näyttää ihan urpolta. Se muoti on ollutta ja mennyttä.Mistä sais hyviä vyölaukkuja ja jenkkilippuhuiveja?
Mä ostin nuo omat byysat ennen kuin liike muutti Kampin keskukseen. Vanhassa paikassa oli ainakin viiden neliön tila, mistä se yksi neliö oli sitten omistettu miesten vaatteilleItse en löytänyt siitä yläkerran neljän neliön David-putiikista yhtään miestenvaatteita. Ei mikään yllätys, sinänsä, naisille on vaatteita missä vain kaupassa aina läjäpäin.
Älä ihmeessä osta vyölaukkua, ellet halua näyttää ihan urpolta. Se muoti on ollutta ja mennyttä.
Älä hemmetti! Ihanko totta? Kerro toki lisää!
Saaks mistää amerikan lipun värisiä salihousuja?
Miksei pakkiksen nettikauppa myy näitä?
Mistä sais hyviä vyölaukkuja ja jenkkilippuhuiveja?
Mistä sais hyviä vyölaukkuja ja jenkkilippuhuiveja?