Mistä nickisi on peräisin?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Zealot
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Voi yhdistää pieneen, laihaan, ruipeloon tai vaikka sukupuolitautiin.

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
oma nick tuli joskus pari vuotta sitten kun isoveljen kaveri heitti vaan kännissä jotai et "vittu toi ipe on kova jätkä" ja siit lähtien kaikki on sanonut ipeks, ja -88 on sit syntymävuosi...

ipe-88 sanoi:
oma nick tuli joskus pari vuotta sitten kun isoveljen kaveri heitti vaan kännissä jotai

Hyvä ettei nämä känniset heitot tapahdu vastasyntyneen lapsen kohdalle esim. varpajaisia vietettäessä isäntä heittää: "vittu, hyvä että sillä Tuppikullilla oli kaikki varpaat ja yks ylimääräinen". Ja siitä lähtien pikku naperoinen tunnettaisiin tuttavallisesti tuppikullina.

Thunder Dan

Joo...toi mun nicci tulee Phoenix Sunsin entisestä pelaajasta Dan Majerlesta, joka oli hemmetin hyvä heittelemään kolmosia. Itekin korista pelanneena ja "vaan" tällasena 185 senttisenä takamiehenä olis ollu mukava olla yhtä kova korilinko...mut sit aikanaan toi koris jäi jne. jne. Mut sportti ruletaa edelleen kaikissa muodoissaan :rock:

Rikhardiksi minua jotkut kutsuvat, oikea etunimi tietysti Riku. H piti laittaa isolla, kun alkoi olla kaikki muut muunnokset jo varattuja.

RikHard sanoi:
Rikhardiksi minua jotkut kutsuvat, oikea etunimi tietysti Riku. H piti laittaa isolla, kun alkoi olla kaikki muut muunnokset jo varattuja.

Toi on just hyvä kun on Rik ja Hard=kova. :hyper:

Avovaimo oli joskus opiskelujensa aikaan töissä McDonaldsissa ja sain siltä sellaisen paidan, jossa luki ISODINO. Tuo oli siis siihen aikaan joku myynnissä oleva hampurilainen. Että näin tylsä historia nickillä...

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
12 vuotiaana piti keksii roolipeliin nimi, mut ei enää tullu mitään hienoja englannin kielisiä nimiä mieleen nii piti vääntää sit suomeks. Aluks oli Kostaja Masa, mutta en jaksanu enää tänne Masaa kuljettaa. Nickki on kyllä palvellu ihan hyvin monessa paikassa.

Ehkä maailman parhaasta elokuvasta (ja Joni Skiftesvikin novelleista) Katsastus peräisin oleva surullisen hahmon ritari (?). On tullut käytettyä muillakin foorumeilla, mutta vähensin kun joku rupesi verkkokalevassa kirjoittelemaan poliittisia palopuheita tällä nickillä.

BTW, Joni oli vaimoinensa äskettäin sunnuntaikävelyllä meidän nurkilla ja meinasin ajaa autolla päälle kun eivät olleet varovaisia. Olisinko syyllistynyt johonkin oidipaaliseen isänmurhaan?

No, tuon vetasin ihan hatusta, kun joku piti keksiä. Kyllä se kuitenkin jotenkin kuvaa minua, sillä en ole mielestäni mikään perusjuntti. Varaan itselleni vapauden olla erilainen. :hyper:

Mun äitiä sanotaan Maleksi joka taas tulee sen nimikirjaimista. Joskus ala-asteella kaverit alkoivat kutsumaan minua samalla nimellä ja sitä on tullut käytettyä netissä.

Lisäksi olen todellinen uros (=male) :jahas:

Cthulhu sanoi:
Näin parina yönä hämärän unen jostain saaresta joka nousi merestä ja siellä oli ikivanha temppeli...yleensä tässä kohtaa herään mutta sana Cthulhu jäi jostain syystä pyörimään pääkoppaani. Tunnen myös outoa mielenkiintoa mustekaloja kohtaan.

On jäänyt vaivaamaan: mitä tossa sun avatarissa on? missä siit on suurempi kuva?

Richard75 sanoi:
Richardiksi on usein ihan lapsesta saakka kutsuttu, kun oikea nimi on Riku

Et ole ainoa Riku jota sanotaan Richardiksi :D väännetäänkö susta myös siitä vedos Richard = Richard Gere. Kaikki sanoo mua nääs Gereksi :thumbs:

Zealot sanoi:
Oma tarina on sellainen, että pelasin muutamia vuosia sitten starcraftia, ja nappasin siinä olleelta hahmolta nimen.

Mullakin on kokemuksia tuosta Starcraftista, mutta onneksi sekin nolife harrastus on loppunut..

Wert tulee tietenkin tietokoneen näppäimistä.

Zone-sarja -42%
niinpä

Cthulhu sanoi:
Näin parina yönä hämärän unen jostain saaresta joka nousi merestä ja siellä oli ikivanha temppeli...yleensä tässä kohtaa herään mutta sana Cthulhu jäi jostain syystä pyörimään pääkoppaani. Tunnen myös outoa mielenkiintoa mustekaloja kohtaan.

toi on yhestä suomalaisesta kauhu-novellista. oot ehkä lukenut sen muistamatta asiaa sen enempää. tietty myös chandleria.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom