Mistä nickisi on peräisin?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Zealot
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
jpm sanoi:
Avatar on tätä nykyä myös yhtä omaperäinen, kun minulla pitkään käytössä ollut pyörivä under construction avatar ei enää mahtunut asetettuihin rajoihin.
:offtopic:
Mikä tässä on muuten nykyään tilanne, sillä olen nähnyt palstalaisilla yli sen 20 kB olevia animoituja avatareja sen jälkeen, kun ISP vaihtui. Eli onko se 20 kB vielä joku virallinen avatarin koon yläraja?
:offtopic:

Ja itse aiheesta: Oma palstanickini tulee kaavalla etunimen 1. kirjain + väännös sukunimen alusta ja samalla lempinimi, jota minusta käytettiin armeijassa + syntymävuosi, eli J+(Yli...=>)Ylli+81=Jylli81. Kuulostaa tyhmältä, mutta en jaksa siitä suuremmin repiä stressiä.

Zone-sarja -42%
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Kuten varmaankin tarkkaavainen katsoja
saattaa päätellä,
nickini on lyhennys etunimestäni sekä
syntymävuodestani.
Omaperäistä eikö!!? :hyper:

Futista tulee seurattua jonkin verran ja Paul Gascoignen sekoiluista voisi kirjoittaa paksun kirjan :hyper:

"Kaikki englantilaiset jalkapallohuligaanit eivät kuitenkaan ole vain katsomon puolella. Yksi tunnetuimmista pelaajahäiriköistä on Paul Gascoigne. Tuorein Gascoignen aiheuttama skandaali tapahtui viime viikolla lentokoneessa, joka toi Englannin maajoukkueen takaisin Aasian ottelukiertueelta. Syntymäpäiväänsä juhlineen Gascoignen epäillään hajoittaneen lentokoneen luksusosaston sisustusta 50 000 markan arvosta. Tunnettujen huligaanien pääsy EM-kisojen katsomoihin siis kyllä estetään mutta Gascoigne päästetään kentälle asti."

:wanha:

Nimimerkki on Italiaa ja se sai alkunsa kun tutkin MOT sanakirjaa, kuvaa minua ihan hyvin.

Avatar on Iines siksi että olen suuri Ankka fani ja mulla pyrstö heiluu samalla lailla kun Iineksellä. Joo... on myös yhtä iso :)

Pertti 123 sanoi:
Kaikilla on joku hieno tarina ton nimen synnylle. Mä tuijotin sitä nimikenttää ja ajattelin, että heitetään nyt joku hassu nimi, että pääsen nopeesti käsiksi sivustoon.
Ei mullakaan ole mitään erityistä syytä tälle nickille. Ensin tuli mieleen, että sen pitää ainakin liittyä bodaukseen ja toi devil, nykysin Demon taisi tulla siitä kun just sillon kuuntelin Dimmun Spellbound by the Deviliä.

Enot antoivat joskua aikoja sitten mulle lempinimen Timba ja kun toi Timba oli varattu tänne rekatessani, niin lisäsin sitten ton syntymävuoden 79 siihen perään, todella omaperäistä joo...

On muuten monta kertaa pitänyt alottaa tällanen samanlainen thread.

Tossa Miken nykysessä vapaudenpatsas avattaressa on munaa!!

Mistä muuten tulee sana avatar??

Oma ei tule etunimestani (joskus oletettu tuota) vaan rekisteroitymisen aikaisesta elamastani kamppailulajille.

P.S. Tama tread on vanha, ollut joskus aikaisemminkin. Kaikki mahdolliset viestiketjut on varmaan jo kayty lapi, enaa puuttuu klassinen "peniksen pituus" ketju (joka oli jo roiniksella tai roina.da.rulla).

Nimieni alkukirjamet.

Timba79 sanoi:
Mistä muuten tulee sana avatar??

Avatar kai tarkoittaa ainakin joissain uskonnoissa jumalolennon ilmentymää, myöhemmin yleistynyt tarkoittamaan jonkun tietyn asian (tilapäistä) ilmentymää yleisemminkin.
meniköhän oikein? :zzzz:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
JuhazOnen Juha on etunimeni. Kun minun piti valita Hotmailiin tunnus, Zone kuulosti aikoinaan hienolta yläastelaisen korvissa. :) Jossakin vaiheessa keksin sitten kutsua kotisivujani nimellä JuhaZone ja itseäni JuhazOne. Yksinkertaisen kirjaimen koon muunnoksen takia minun ei tarvitse miettiä, hakeako kotisivuilleni nimimerkkini vai kotisivujeni nimen mukaista tunnusta, molemmat ovat samat pienillä kirjoitettuna.

James Clavellin kirjasta Shogun, joka on parhaita lukemiani kirjoja. Yksi päähenkilöistä on Mariko, viisas, rohkea ja neuvokas samurai-nainen.

Zealot sanoi:
Eli: Mistä palstanickisi on peräisin?

Sattu oleen ensimmäisen reggaukseni aikoihin monitorin vieressä pöydällä kaupan kelmuissa tuollainen Captains Of Crush gripperi ja siinä paketissa seisoi päällä IronMind.

Sittemmin olen jo avannut kelmun ja harkinnut myös nimimerkin vaihtoa johonkin vähemmän ex-tempore turaukseen, kun en alkujaan arvannut juuttuvani näinkin pitkäksi aikaa tänne jauhamaan. Toisaalta taas ei enää viitsi nickiä vekslata, kun on tullut niin paljon intettyä tuolla nykyisellä.

Nimikirjaimistahan tuo tulee. Pitäis melkein vaihtaa se tuossa nimenkin alla lymyilevään Grim Reaperiin. Se taas tulee Terry Pratchettin Discworld-kirjojen ja Grim Fandango- tietokonepelin pohjalta.

Avomies keksi sen .
sano sillon ku rekisteröidyin , et oo vaikka timantti. chatissä oon timu tai timsku
ja neki nimet on poikien päästä.
et semmonen tarina .
:wanha:

Countteria pelatessa rupes ottamaan päähän samalla nickillä pelaavat, jostain
päänsisästä pulpahti toi ja ei oo missään tullu samaa nickiä vastaan.
Myöhemmin jotku hullut on maininnu että tarkottaa vapahtajaa :hyper:
Itelle tulee El Savatoresta mieleen semmonen läski meksikolainen juoppo niinkun siinä Glint pätkässä hyvät, pahat ja rumat :thumbs:

Vanha la-puhelin kutsuma nimeni ja myös sukupuuttoon kuollut lintulaji.

Mun on alunperin Tapparan sivuilta olevan "Battleaxen" muunnos, mutta joku perk...hyväkäs oli sen jo varannut.
Ei kaunoja ;)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom