Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
rafael30 sanoi:Kyllä. Ei, piti vain testata kauanko kestää, että joku reagoi. 5 minuuttia. Selvennetään nyt sen verran, että olen '83 syntynyt.
Nimmari on ollut käytössä jo niiltä ajoilta kun pelailtiin Diabloa. Taisi olla joku random-name-generator josta tuon revin...
Wildemar sanoi:Wildemar. Wild-e-mar. Vaahtopäistä villiintynyt, voimakkaasti tyrskyävä mystinen syvämeri. Tai sittenkin ihan vaan Ville.
Jylli81 sanoi:
Mikä tässä on muuten nykyään tilanne, sillä olen nähnyt palstalaisilla yli sen 20 kB olevia animoituja avatareja sen jälkeen, kun ISP vaihtui. Eli onko se 20 kB vielä joku virallinen avatarin koon yläraja?
Ja itse aiheesta: Oma palstanickini tulee kaavalla etunimen 1. kirjain + väännös sukunimen alusta ja samalla lempinimi, jota minusta käytettiin armeijassa + syntymävuosi, eli J+(Yli...=>)Ylli+81=Jylli81. Kuulostaa tyhmältä, mutta en jaksa siitä suuremmin repiä stressiä.
Oletko varma ettet sittenkin vain aivastanut? ;)Cthulhu sanoi:Näin parina yönä hämärän unen jostain saaresta joka nousi merestä ja siellä oli ikivanha temppeli...yleensä tässä kohtaa herään mutta sana Cthulhu jäi jostain syystä pyörimään pääkoppaani.
Niin minullakin Se vaan johtuu siitä, että koko haba on golfpallon kokoinen.Robby.R sanoi:TÖRKEÄT HUIPUT HABOISSA,GOLFPALLOMAISET HUIPUT