Mistä nickisi on peräisin?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Zealot
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Kun olin pieni radiosta tuli sellanen ohjelma ku Hamilton Jones, siskot ja serkut alko sit kuhtuu minuu sillä nimellä (etunimi on Hanna, kai se siitä juontuu), ja sisko kuhtuu tätäki nykyy minuu Jones-nimellä.

Kyllä. Ei, piti vain testata kauanko kestää, että joku reagoi. 5 minuuttia. Selvennetään nyt sen verran, että olen '83 syntynyt.

Nimmari on ollut käytössä jo niiltä ajoilta kun pelailtiin Diabloa. Taisi olla joku random-name-generator josta tuon revin. 30 tuli mukaan joskus kun alkoi alaikäistä ottaa päähän tavaroita netistä tilaillessa se, että firmat aina alkoivat peräämään vanhempien lupaa siihen ja siihen. Sitten se vakiintuikin ja on ollut jo 5 vuotta joka paikassa mukana. Onpahan vaan sellainen nimmari tuokaan, ettei ole toista tullut vastaan.

Zone-sarja -42%
rafael30 sanoi:
Kyllä. Ei, piti vain testata kauanko kestää, että joku reagoi. 5 minuuttia. Selvennetään nyt sen verran, että olen '83 syntynyt.

niinhän siellä profiilissä näkyi lukevan ;)

Nimmari on ollut käytössä jo niiltä ajoilta kun pelailtiin Diabloa. Taisi olla joku random-name-generator josta tuon revin...

Höh, se etunimi juttu meni vielä äsken läpi...

Mua on 'aina' sanottu Julliksi,mut se oli varattu...joten siitä väänsin ite "Jullikan"

Jylli81 sanoi:
:offtopic:
Mikä tässä on muuten nykyään tilanne, sillä olen nähnyt palstalaisilla yli sen 20 kB olevia animoituja avatareja sen jälkeen, kun ISP vaihtui. Eli onko se 20 kB vielä joku virallinen avatarin koon yläraja?
:offtopic:

Ja itse aiheesta: Oma palstanickini tulee kaavalla etunimen 1. kirjain + väännös sukunimen alusta ja samalla lempinimi, jota minusta käytettiin armeijassa + syntymävuosi, eli J+(Yli...=>)Ylli+81=Jylli81. Kuulostaa tyhmältä, mutta en jaksa siitä suuremmin repiä stressiä.

Se herjaa sitten kun liian ison laittaa.

Tietenkin Bruce Leen lempinimi yhdistettynä kampakeraamiselta ajalta olevaan syntymävuoteeni... Ja tietenkin parhaaseen (ainoaan?) ystävääni: lohis-tatuointiini :haart: ...Ja hei, olen ihan pirun pienikin!

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Robby Robinson aka "the black prince" siinä oli ukko KUNNOSSA
jo Arskan aikoihin ja vieläkin just keeps on pumping :rock:
TÖRKEÄT HUIPUT HABOISSA,GOLFPALLOMAISET HUIPUT :hyper:

viime juhannuksena kun heitin niska poseerauksen kännissä, niin yks kaveri vaan tokaisi että: "kato kaveri rukoilee" siitä tuli ns. "rukoilija lihakset" ja siitä taas kehitin nickin... :rolleyes:

Aikoinaan teininä takomastani miekasta. Hyvänä puolena on se että juuri missään en ole nähnyt muiden sitä käyttävän.

Cthulhu sanoi:
Näin parina yönä hämärän unen jostain saaresta joka nousi merestä ja siellä oli ikivanha temppeli...yleensä tässä kohtaa herään mutta sana Cthulhu jäi jostain syystä pyörimään pääkoppaani.
Oletko varma ettet sittenkin vain aivastanut? ;)

Oikea nimi on Joni ja yläasteella ollessani Neljä Baritonia esitti biisin Pop-Musiikki. Siinä laulettiin jotenkin seuraavasti:

"Heidän poikansa nimi oli Jonny, heimovaatteet ja kampaus.
Hän tapasi eilen Marian.....jne jne..."

Seurustelin silloin Maria nimisen tytön kanssa ja tuosta luokkakaveri sitten väänsi, että siinä lauletaan meistä. Omaksuin Jonnyboy:n sähköpostiosoitteeksi, mutta en kehdannut sitä koko pituudessaan laittaa tänne joten lyhensin sen Jonnyksi.

Ehdotonta Avatarien kärkeä on Wildemarin hytkyvä mies :D, entisenä Turtles fanina myös tuo Tomin nykyinen avatar pistää hymyn huulille.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom