Nickini Shamrock ei ole otettu taistelevilta Shamrockin veljeksiltä, vaikka se voisi tulla ensimmäiseksi mieleen. Olen ollut nuoresta lähtien kova Irlanti-fani ja Shamrock on Irlantilaisten "kansallistunnus" (vihreä apila).
Luulin että siinä kysytään oikeaa nimeä ja tuli mieleen kun opettaja sanoi joskus sähköposteja tehtäessä laitetaan omaksi nimeksi usein aku ankka, hessu hopo tai vastaava.
Sille ei mitään voi..
Tää mun nickin kehitys on suht pitkällinen prosessi... tai sit se vaan tuli mieleen. Ei liity mitenkään sanoihin dead tai death. Mun avatarin mä löysin joltain sivulta, missä oli niitä paljon, olin just ruvennu vipiks ja päätin et tällanenhan pitää saada. Alunperin mun oli tarkotus käyttää tätä avatarina vaan jonku aikaa, kunnes laittasin siihen kuvan vaikka omasta käsivarresta tjsp. mutta päädyinki pitämään tätä vähän pidempään.. Se kuva ei ole hieno, mutta niissä väreissä on sitä jotain..
Parhaita avatareja on (tai oli) mun mielestä esim se Kusimadon eka avatar, jossa oli se pulka turkoosi otus. Se Steamia morkkaava oli kans aika hassun näkönen. Hulkin avatar on kans aika kova..
Joskus 90-luvun loppupuolella saliharrastusta aloitellessa oli pituutta samanverran kuin Lee " Lucky " Priestillä ja ukko oli muutenkin niin mahtavan näkönen että siitä tuli tämän nuorenmiehen idoli. Tuosta sitten yhdistelemällä muodostui Leelucky.Sen kummempaa glamouria ei tämän nickin takaa löydy.
No mun nickiin nyt ei mitaan kummallisia liity. Keksimiseen meni noin 30s. Sen verran kylla mietin, etta nimeksi voisi laittaa jotain sellaista joka ei aiheuta kauheita paineita. Taten paadyin sitten Pullaan, pullasorsan taisi sitten Mike keksia tuolla rajattoman irstaassa irssissa.
Mun on maailman parhaasta pelistä eli Falloutista. Saan vieläkin orgasmin lähes joka kerta kun kuulen sanan gatling laser tai .223 pistooli, saati sitten alien blaster.
Miksikö? Hmm, lukiossa tuli tehtyä pirun hieno ja onnistunut tutkielma keskiajan kidutusmuodoista, ja tuo jäi siitä päähän. Lisäksi 80-luvulla kanadalaisbändi Slaughterin tekemä levy Strappado on yksi all-time TOP-5 suosikkilevyistäni.
Joskus muinoin nickinä ollut sunrise8..Joka tulee yhdestä biisistä ja tuo 8 tulee-84.. 4 vaan ei mahtunut joukkoon..tosi omaperäistä;) siitä sitten lyhentelin sitä Suni8.. ja seuraavaksi 8 tippui poish.. eli Suni
Tarkoitukseni oli aikoinaan keksiä mahdollisimman mitäänsanomaton nicki ... ja onnistuinkin yli odotusten. Nee on alkuosa muinaisen alter egoni nimestä, joka puolestaan tulee Suomeen suoraan Gujaratista USAn ja Irlannin kautta Platonin julkilausumia sivuten.