Mistä nickisi on peräisin?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Zealot
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
vilma-liina sanoi:
Tuolla toisessa threadissa mainitsinkin, että tää vilma-liina vaan päksähti jostain päähän, kun piti rekkautuessa keksiä joku nimi. Taustalla ei siis valitettavasti ole mitään hienoja tarinoita elämän huippuhetkistä. Koko nimi on ihan karmee, eikä kuvaa minua millään tavalla.... Varsinkaan, kun Miken mielestä siitä tulee mieleen Pekka ja Pätkä elokuvissa jöötä pitänyt Justiina. :D
Mitä häh? Onko muut samaa mieltä? Jos on, niin paan sen samantien vaihtoon.

*piilottelee kaulinta essun alla*

Höh, älä nyt nimeäs vaihda :) Ei mulla ainakaan Justiina tuu mieleen yhtään.. tosin mulla oli pikkutyttönä hamsteri, jonka nimi oli Vilma, joten yhdistän sen nimen johonkin sellaiseen pieneen, söpöön ja pörröiseen :D Kaulin ei sovi siihen kuvaan yhtään!

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Suuresti ihailemani sotakirjailijan mukaan. Hyviä ja viihdyttäviä kirjoja kirjoittanut, kaikki luettu x 2 :hyper:

Mun nickin tarina ei liity mitenkään sattumalta saman nimiseen orkesteriin, vaan se syntyi teini-ikäisenä avatessani latinan sanakirjan.. (incubus=painajainen)

Minua on joskus huvittanut mehutölkkien teksti "Ravistettava - Omskakas". Erään kerran sitten eräälle vieraskieliselle foorumille rekisteröityessäni tämä nimi pälkähti päähäni. Eipähän ole tähän päivään mennessä tullut viestiä "username is already in use".

Pari päivää ennen kuin rekisteröidyin pakkikselle katselin kaverillani jotain kasikytluvun pro-wrestling (tai mikä lie sen ajan smackdown nyt olikaan) pätkää, jossa oli mukana eräs "mr. perfect" niminen heppu... se oli mun mielestä k00l. :david:
Eli nickilläni ei ole mitään tekemistä esim. Ernesto Hoostin kanssa.. eikä se myöskään tarkoita että pitäisin itseäni täydellisenä :)

Kaikilla on joku hieno tarina ton nimen synnylle. Mä tuijotin sitä nimikenttää ja ajattelin, että heitetään nyt joku hassu nimi, että pääsen nopeesti käsiksi sivustoon. Ekana tuli mieleen Pertti. No se oli varattu. Sitten numerot 123 perään ja avot.

Nipsu tulee Muumilaakson siitä oranssista, vähän meidän koiran näköisesta oliosta jolla ei ole hartioita ja joka rakastaa kolikoita jne :)

ZaGaTo tulee siittä ku joskus 4 vuotta sitten sain käsiini Magic Knight Rayearth anime filmejä,niin siinä sit oli ton niminen tyyppi ja se oli just cool :evil:

AKT tulee nimikirjaimista. Eli ei mitään sen syvällisempää merkitystä.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Herra 47 = Riihimäen Lion`s klubin miesten mies!!! (pulttibois) Itsellä yhtä huonoa tuuria naisten kanssa ja rintakarvoitus samaa luokkaa.

Kaveri innostui vääntämään etunimestäni tän nimen joskus, ei ole sukunimeni. Lisäksi muistelen kun joskus pienenä poikana minulla oli kivat "Jantuset" - talvihuopa-überkewl-ninja-tossut/saapikkaat, joilla oli niiiiiin kiva kävellä. :haart:
Tällaasta tämän nimen taustalla.

Zone-sarja -42%
Mun nicki tuli siitä, kun piti keksiä joku kalastukseen liittyvä sana kalastusfoorumille. Ja yleensähän sitä sanotaan että "kii on!", kun saadaan kala koukkuun, ja tohon k:n tilalle päätin laittaa C:n, se näytti nii cuulille, että päätin käyttää sitä muillakin foorumeilla.

Andy Temple on lontoonkielinen väännös oikeasta nimestä. Tuo nimi tulee yleensä väännettyä kaikkiin turhiin nettilomakkeisiin, esim. keskustelupalstoille... eli netti-alter ego.

Omasta nimestä (Ville), Willie Garvinista sekä tietenkin groundskeeper Williestä. *vastailee palstalle nauttien palautusjuomana nestemäistä haggista*

joskus ihan teininä, siis 15v keksin tän nikin kun kuuntelin kauhian kovasti metallicaa. Sittemmin oon alkanu käyttämään MtlMan-nickiä koska se mahtuu paremmin irkkiin eikä oo niin tyhmä koska toi metalmanhan on aika dorga :nolo:

Mä pelasin pari vuotta sitten netissä nimellä Judge. Sitten nimi kehittyi ja siitä tuli Finnish Judge. Myöhemmin vaihdoin sen, koska tuo kansallisuuden ilmoittaminen alkoi kyrsimään ---> siitä tuli Aluminium Judge. Myöhemmin siitä tosin tuli Aluminium Judge[FIN] ja nyt ollaan täällä nimellä alumiini...

Suositut

Back
Ylös Bottom