Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
vilma-liina sanoi:Varsinkaan, kun Miken mielestä siitä tulee mieleen Pekka ja Pätkä elokuvissa jöötä pitänyt Justiina. :D
Mitä häh? Onko muut samaa mieltä? Jos on, niin paan sen samantien vaihtoon.
*piilottelee kaulinta essun alla*
Rikuriu'un avatar selkeesti! Aina naurattaa, kun sen näkee. :DJakob sanoi:Tähän threadin voisi laittaa jatkoksi vielä, että mitkä on hienoimmat/mieleen painuvimmat avatarit? entä löytyykö niiden takaa jokin tarina. Mulla on yksi ylitse muiden ja se on muistaakseni Helgan loikoileva porsas, se on jotenkin niin leppoisa kuva. Tulee aina hyvä mieli kun siihen täällä törmää .
Dangerous Dave oli myös aikoinaan hieno tietokone peli. Itse asiassa niitä oli kaksikin ja se kakkososa oli olevinaan ihan tajuttoman hieno. Haulikolla zombeja sun muuta kappaliksi.Dangerous_Dave sanoi:Dangerous Dave on Ali G:n kaveri. "Me mate Dangerous Dave..."
Jakob sanoi:Eipä oo meikänkään nickin taustoilla mitään ihmeellistä tarinaa. Jotkut kaverit on sanoneet jakobiksi joskus ja siitä se vaan pöllähti.
Tähän threadin voisi laittaa jatkoksi vielä, että mitkä on hienoimmat/mieleen painuvimmat avatarit? entä löytyykö niiden takaa jokin tarina. Mulla on yksi ylitse muiden ja se on muistaakseni Helgan loikoileva porsas, se on jotenkin niin leppoisa kuva. Tulee aina hyvä mieli kun siihen täällä törmää .