Mistä nickisi on peräisin?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Zealot
  • Aloitettu Aloitettu
Pro Nutrition Fire Kick, 20 x 25 ml -20%
Mokoman Sydänjuuret-albumin 4. raita. Marko Annala on mielestäni yksi parhaimpia sanoittajia ja hemmetin mukava tyyppi mitä olen joskus jututtanut. Sydänjuuret-albumi taas on kovimpia levyjä ikinä :rock:

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
uakari-5978.jpg

Jostain luonto-ohjelmasta bongasin Uakarin ja se oli just ku peiliin kattos... ;)

Mun mielestä on aikamoista rienausta käyttää nimeä CROM ilman että edes tietää mikä se on. Crom sentään!

Sillähän ei ole mitään merkitystä mitä crom tarkoittaa !! Crom ja Crommed ovat kuitenkin aivan kaksi eri juttua.

Turhaa piipitystä, Reno^^

Sillon ku vielä pompin rullalaudalla, niin eka lauta oli Blindin Josh Kasper lauta (se missä se on sen pyörän kans kerrostalon katolla). Ja Josh nimestä kaks ekaa kirjainta on samat kun mun omassa nimessä ja sitten oma syntymävuosi perään. Näin kehittyi Josh87:puntti:

Kuuleppas kloppi! Sillä on aivan saatanasti merkitystä! Hyi!

Prkle.

Kylläpä kiinnostaa mielipiteesi. Kiva, kun jaoit sen kuitenkin kanssamme.

:face:

Elekee pojat tapelko! :D

Mun nicci tulee paristakin asiasta... Pienenä aina kuvittelin minun äidin olevan intiaani kun katselin vanhoja valokuvia, joissa hänellä oli pikimusta vyötärölle ulottuva tukka. Ja tykkäsin muutenkin kaikista intiaanijutuista, isän kanssa tykkäsin katsella länkkäreitä telkkarista.

Sitten luin Linda Lay Shulerin kirjan "Vain aurinko muistaa" (She who remembers) ja tuo Tiopi on sieltä poimittu. Tiopi oli se vähän ilkeä, sisukas ja kiukkuinen inkkari. :)

ps. minusta tosin voi ehkä lukea tuon ilkeän pois. ;)

Penkki Enkka Ei Vaikuta ElämänLaadun Improvementtiin

P.E.E.V.E.L.I

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Jabbariksi on kutsuttu useammassakin peliporukassa. Lempiheitto, silkinpehmeä sky hook, lienee tärkein syy :)

kaverit haukkuu supermieheksi/teräsmies vaikken kauhea hyvi osaa ees lentää, venäjäksi=Cynepmeh :D antavat aina lahjaksi supermies koruja ym. siistei kuteit joista kyl tykkäänki. :)

Zone-sarja -42%
Mara = johdettu etunimestäni (mikäkohän mahtaisi olla?) Ta = Toisesta nimestä eka tavu. So piti olla Si ( kirjoitusvirhe ....) = Sukunimestä pari ekaa merkkiä. Marataso

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom