Mistä nickisi on peräisin?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Zealot
  • Aloitettu Aloitettu
BCAA-valmisjuoma -40%
Olen miljoonia vuosia laittanut epäviralliseksi allekirjoitukseni J. viitaten Quentin Tarantinon käyttämään Q. No sitten kun tänne käyttäjää tein niin jostain syystä tuota J.:ttä ei voinut käyttää ja päädyin sitten J.. Helvetin ovela ratkaisu :D

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -33%
Daiina90 on muunnos parista eri nickistä mitä käyttänyt muissa yhteyksissä. 90 tarkoittaa syntymävuotta.

Zarathustra, englanniksi zoroaster, ja asterix pieni galli, musta yksi parhaista sarjiksista. ja jotenkin diggaan persialaisesta meningistä ziggurateista etc. yhdessä zoroasterix

Halusin käyttää eri nickiä kuin muilla foorumeilla, jotta mua ei tunnistettaisi niin helposti. Suomensin ja muutin yksikköön entisen jääkiekko joukkueeni nimen.

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
Nikki peräisin ammoisilta bomber-forum ajoilta... tallista saattoi siihen aikaan löytyä yksi tai useampi Yamaha V-Max... alku tuloo nimestäni...

Alunperin Jenni oli varattu ja lueskelin forumia jollain vastaavanlaisella nikillä, kunnes muutaman vuoden kuluttua huomasin ettei tuo kyseinen nikki ollut kirjoittanut yhtään postausta eikä myöskään logannut sisään aikoihin joten pöllin sen omakseni, buahaha. Saa olla aika sherlokki tajutakseen mistä tuo nikki tulee -_-

PREZONE Stimulant free 625 g -40%
T-101 on sen terminaattorikyborgin nimitys mitä Arnold esittää kyseisessä leffa-sarjassa... minulla se on nickinä, koska olen armoton Arska ja Terminaattori -fani ja silloin kun joskus Pakkikselle liityin niin kaikki "Terminaattori" ja "Terminator" yms. olivat jo menneet.

Muistaakseni ensimmmäisessä terminaattori leffassa kone tunnettiin vain nimellä "T-101", mutta sitten kun saagaa jatkettiin, niin joku käsikirjoittaja keksi, että Leffoissa 1 ja 2 oli "T-800 Model 101" ja T3:ssa "T-850 Model 101". Nykytiedon valossa "T-800" ja "T-850" viittaa kyseisen robotin merkkiin ja "Model 101" tarkoittaa sitä ihomallia, mikä näyttää Arnoldilta.

Ekassa leffassa Kyle Reese sanoo "Cyberdine Systems model 101", tokassa leffassa terminaattorin näytöllä on teksti ""Cyberdyne Systems Series 800 Model 101 Version 2.4" ja T3:ssa terminaattori puhuu edellisen leffan terminaattorista ja sanoo: "a different T-101". Käytetty T-101 on siis kai periaatteessa "virheellinen" vai pitäisikö sanoa "puutteellinen" ilmaisu... joskin vasta jatko-osa teki siitä sellaisen. Tosin Model 101 pitää sisällään kaikki cyborgit, jotka näyttää Arnoldilta riippumatta siitä onko sisällä T-800 vai T-850 robotti.

Olen miljoonia vuosia laittanut epäviralliseksi allekirjoitukseni J. viitaten Quentin Tarantinon käyttämään Q. No sitten kun tänne käyttäjää tein niin jostain syystä tuota J.:ttä ei voinut käyttää ja päädyin sitten J.. Helvetin ovela ratkaisu :D

Olen muuten käyttänyt vuosia virallisena nimikirjoituksenani myös J.

Ja juurikin mainitsemastasi Q. :stä nyysitty.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom