Mistä nickisi on peräisin?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Zealot
  • Aloitettu Aloitettu
Pro Nutrition Fire Kick, 20 x 25 ml -20%
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Omassa kaveri piirissä kaikki kaverit jotain 180cm ja ite lippa pystyssä merenpinnasta 173... Sit jossain välissä aina ne kettuili mun koosta ja joku kerran tuumas et varokaa pikkumaako pian suuttuu :-D

Piti jokin äkkiä keksiä ja omaan nimeen vittaavaan en halunnut ja kun sattui muistaakseni youtubessa soimaan juuri Eppunormaali- rääväsuita ei haluta suomeen, niin soli siinä.

Jotenki kirjottelin johki paikkaan treenauksesta ja sitte tuli pakkotoisto vastaan ja kirjauduin ni piti äkkiä keksiä nimi ja lyhensin treenaaja=trnaja
Ja kaverit joskus sano treenaajaks :jahas:

lempinimi, ei sen kummempaa :D

suomennos englannin kielen royal -sanasta, sillä nickillä menny junnuna kaikenmaailman internet online peleissä jne.

Pelailtiin joskus v. 2000 kaverin kanssa vanhalla pleikkaykkösellä jotakin NBA Live -koripallopeliä. Tehtiin omia pelaajia, ja mä rupesin miettimään, että mikä ois mun sukunimeni englanninkielinen versio. Kaveri vaan heitti, että eikö Lomax ois aika lähellä. Siinäpä se, samaa nimeä oon käyttänyt eri messulaudoilla yms. saiteilla siitä saakka.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Joskus monia vuosia sitten tylsistyneenä päätin katsoa Rentun ruusun elokuvan englannin kielisillä teksteillä. Sieltähän se sitten ilmestyi (tosin monikossa).

Nimimerkki taitaa mennä ammatinvalinnaan piikkiin...

Jenkkikaverit tapasi nimitellä LL Cool J:ksi ja sieltähän tuo juontaa juurensa - J tulee johdonmukaisesti etunimen 1.kirjaimesta, vaikka cooliudesta en tiedä tai siitä tykkääkö leiditkään, mutta toimiihan tämä lempinimi siinä missä muutkin..

En taida tietää itsekään, kai sen piti vaan olla joku siistiltä kuulostava. Voi olla että mm. skeittilautoja valmistavalla "Blind" -merkillä oli tuolloin vaikutusta asiaan.

Kertoo minusta kaiken oleellisen.

Kertoo minusta kaiken oleellisen.

chunky_monkey.gif

Zone-sarja -42%

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom