Mistä nickisi on peräisin?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Zealot
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Joskus koitin keksiä ittelleni osuvaa pelinimeä, ja leikin ilmaisella sanakirjalla. Nappasin kieleks ranskan ja heitin suomeksi siihen kostaja tms, nii sieltähän tuo nickki sitte pulpahti. Ranskan kielen valitsin siks että olin juuri itse tullut Ranskasta lomailemasta. :D

joskus kehittelin itelleni nickiä irkkiä ja jotain cs:ä varten, ja se oli aluksi jho, joka tulee nimestä Juho. Sitten porukka sai tuosta jho väännettyä lempinimeksi tseihou, ja nyt minut sitten tunnetaan irkissä ja irl nimellä zeihou.

Slartibartfast oli suosikkihahmoni kirjassa Linnunradan käsikirja liftareille, ja olen käyttänyt sitä nickinä jo monta vuotta. Slarti on lyhennys.

The Fast Show:n ensimmäisen sketsin päähenkilö oli Ed Winchester.

Legendaarisesta Kummeli...

... sarjasta Speedy Keinosen aisapari Sakari Östermalm taipui nickiksi Östermalmi.

Eipä siinä sen kummempia.

Avatariin valitsin tosin muutamaa astetta kauniimman persoonan :rolleyes:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Stonen biisistä taisin ton napata..

252px-Metallisyd%C3%A4n.jpg

En kyllä enää kirveelläkään muista, mistä helvetistä tämän silloin aikoja sitten keksin :D. Muutaman kerran on käynyt mielessä, että muuttaisi tämän samaksi nickiksi mikä mulla on muilla foorumeilla käytössä, mutta tavallaan on kiva kun on edes yksi paikka, missä nimimerkki ja todellinen naamataulu/henkilöllisyys eivät yhdisty toisiinsa niin vielä en ole sellaista radikaaliratkaisua viitsinyt tehdä.

Piti keksiä äkkiä jotain, niin nappasin nimen rahkapurkin kyljestä. Mutta koska en halunnut man loppua, jotteivat kaikki luulisi minua mieheksi, käänsin kirjaimet toisin päin. Sitäpaitsi halusin kampanjoida rahkansyönnin puolesta, suurkuluttaja kun olen, niin toi loppu on siksikin parempi. Tämä ajatustehtävä suoritettiin siis kiireessä parissa minuutissa töissä.

Zone-sarja -42%

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom