Mistä nickisi on peräisin?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Zealot
  • Aloitettu Aloitettu
Pro Nutrition Fire Kick, 20 x 25 ml -20%
Joku helvetin vanha nicci tuolta vuodelta ja toisilta foorumeilta. Joskus käynyt mielessä että vois vaihtaa nicin siihen mikä nykyisin on muualla käytössä mutta samapa tuo...

Zone-sarja -42%
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Paskoista ranteistani :D Nykyään nää on ihan hyvät ja kelpo pelit ja oon nyt koittanukki ettiä mistä saisin vaihettu tän nimimerkin...
Joku helvetin vanha nicci tuolta vuodelta ja toisilta foorumeilta. Joskus käynyt mielessä että vois vaihtaa nicin siihen mikä nykyisin on muualla käytössä mutta samapa tuo...
Nimimerkin vaihtoa voi kysellä Mikeltä sähköpostitse.

Joskus kun olin kaverin kanssa menossa kauppaan niin semmoinen 45-50 vuotias akka juoksi ulos sieltä kaupasta ja tarttui minua rivakasti hartioista kiinni ja huusi minulle täyttä kurkkua "Olen pettänyt Ristomattia!!!" :D

Joskus kun olin kaverin kanssa menossa kauppaan niin semmoinen 45-50 vuotias akka juoksi ulos sieltä kaupasta ja tarttui minua rivakasti hartioista kiinni ja huusi minulle täyttä kurkkua "Olen pettänyt Ristomattia!!!" :D

Aika hyvä :)

Nikki on jostain vuodelta 2001, kaveria saan siitä kiittää.. Vil tulee etunimen kolmesta ekasta kirjaimesta ja loppu on vain sointia :D Joiltain Tanskalaisilta hemmoilta sain kuulla hienon analyysin nickistä: Vildt sur = erittäin vihainen :P Joskus käytän lyhennettä vltsr..

Läpällä vaan heitin jotain joskus kun ajattelin ettei tuu kumminkaan täällä kirjoteltua pahemmin, no nyt on tullu jonkun verra kirjoteltua ja nikki alkaa melkeenpä välillä hävettään:D

johanzuk:

nimenihän on oletettavasti Johan ja zuk on vähän vaikea selitteisempi.

Zuk: kuulostaa alussa kovin menevältä "zu" mutta sitten "K" törmään johonkin. :D (tekevälle sattuu ja tapahtuu)

kavereiden keksimä

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Joskus vuosia,vuosia sitten mietin hyvää nimimerkkiä eräälle toiselle keskustelupalstalle. Rakastin tuolloin yli kaiken erästä "Brasil"-paitaa ja aikomus oli myöskin ostaa sellainen. No kuitenkin eräässä unessa yhdistyivät sitten nämä molemmat ja näin unta, että laitoin nimimerkiksi "Prasil" kovalla P:llä, joten aamulla kun heräsin, niin muistin kyseisen unen ja sitten oli pakko tehdä tunnukset tälle nimelle.

Joskus vuosia vuosia sitten, en edes muista mitä varten, olisiko ollut jonkun foorumin takia kun tämän nickin otin ja tottakai semmonen piti saada mitä ei vahingossakaan tule vastaan missään ikinä. Voin sanoa, ettei ole tullutkaan. Tietysti enemmän tahi vähemmän kiero ajatusmaailma tätäkin saattoi avittaa.

Ihan junnusta asti kutsuttu Ekuksi, ja siitähän tuo on lähtösin. Ekku -> eqq.

Ikävää on tosin se, että tuossa vasemmalla nickin ollessa alleviivattuna, moni luulee nickiäni munaksi eli egg:ksi, prkl :D

http://fi.wikipedia.org/wiki/Mega_Man_(pelisarja) Tuli joskus pikkupoikana näpytettyä aika huolella niin se tuli sitte ekana mieleen. :D Tai jos tarkkoja ollaan niin ihan ekana taisin olla täällä joku nimimerkki naperonpaska mutta en kerenny ku laittaa tuloksia johonki ketjuun ja kaikki kävi niin agressiviisesti päälle niistä, että herkkänä poikana menin siitä ihan lukkoon enkä käyny yli vuoteen täällä ja välttelin puheen aiheenaki pakkotoistoa.:lol2:

Ensimmäisellä englannintunnilla opettaja "käänsi nimiä englanniksi" tyyliin Joni -> John. Opettaja lausui Juho-nimeni jollain X-tavalla, jota en muista, mutta kaveri väänsi siitä tämän Jouhoun. Vuosia tämän jälkeen tarvitsi keksiä mese-osoite ja muistin tämän lempinimen. Laajakaistan hankinnan jälkeen nimimerkkiä onkin sitten käytetty monessakin paikassa. Harvassa paikassa tätä nimeä tapaa, mutta muutaman postin JouHou-täällä(kin) oli jo, joten olen ottanut tämän JouHou6-nimimerkin varalle. Hieman harhaanjohtava Japani-touhuihin tai hiphoppiin päin, mutta parempi tämä kuin mikään väkisin väännetty.

Piti keksiä joku nickki nopeaa ja sattui juuri silloin soimaan sonic syndicatea niin tuostahan päätin lyhentää nickiksi pelkän syndicaten.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom