Mistä nickisi on peräisin?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Zealot
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Yritin keksiä silloisesta olemuksesta kertovaa nickiä. Ensimmäisenä tuli varras mieleen, vaikka eihän niissä ole läskiä vaan lihaa. :D

Zone-sarja -42%
He was a cop, and good at his job. But then he committed the ultimate sin and testified against other cops - gone bad. Cops who tried to kill him, but got the woman he loved instead. Framed for murder, now he prowls the badlands. An outlaw hunting outlaws, a bounty hunter - a Renegade!

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Miettimällä mietitty. Oma etunimeni alkaa A ja N kirjaimilla, sitten vaan keksin siihen etuliitteen ;) Q ei siis ole mistään, mutta erottuu joukosta.

Viime vuosisadalla minulla oli tapana vastata kysymykseen "kuinka seksikäs mielestäsi olet?" sanalla mursu.
Sitten joku huomautti että niin (nyt jo edesmennyttä) Barry Whitea kutsutaan rakkauden mursuksi.
En minä nyt niin seksikäs sentään ollut silloinkaan, joten muutin vastaukseni muotoon ryhävalas jonka englanninkielinen versio on nickinä.

Joskus vanhalla nikillä taisin tähän vastatakin, uudella en vissiin. Tää on ihan vaan nimikirjaimista + syntymävuodesta, eli ei mikään kovin omaperäinen, mutta samapa tuo.

Kummeleissa kuulin ensimmäisen kerran nimen Pasi Kuikka. Siinä sketsissä Pasi oli tuomarina "mister" kisoissa yhdessä Pentti Hirvosen ja Simo Hovarin kanssa. Pasi jäi sellaiseksi sisäpiirivitsiksi joka sitten piti ottaa ihan nimimerkiksi.:D

Kummeleissa kuulin ensimmäisen kerran nimen Pasi Kuikka. Siinä sketsissä Pasi oli tuomarina "mister" kisoissa yhdessä Pentti Hirvosen ja Simo Hovarin kanssa. Pasi jäi sellaiseksi sisäpiirivitsiksi joka sitten piti ottaa ihan nimimerkiksi.:D

Hassua, olisin veikannu että PaSi KuiKka-->KuSi PaiKka. Ainakin kaveripiirissä sanotaan kännipäissään pasi kuikka kun käydään kusella. Tai sitte oot niin siveä ettet kehdannu kirjottaa sitä.:)
Tai sitte mä oon nii tyhmä et takerruin tähän :(. Khih...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom