Mistä nickisi on peräisin?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Zealot
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Sitä jossainvaiheessa tajusin, että olen vaan tällänen perusjantteri. Ihminen muiden joukossa, luulot suuret, mutta lopputulos sama kaikilla. Vaihtasin ehkä johonkin "machompaan" jos voisin ja keksisin:D

Nicki on peräisin erään pari kertaa jonkun bodailukisan voittaneen pikkumiehen nimestä. Teki myös maailmanennätykset penkkipunnerruksessa, maastavedossa ja kyykyssä.

Zone-sarja -42%
Nicki jonka aioin ottaa oli varattu, joten pitii keksii toinen. Koubi nyt tuli mieleen, tosin paremmankin nickin olis voinu keksiä:jahas:

Väännös sukunimestä. Tosin piti heittää puntti tohon eteen, kun oli jo Häiskä käytössä. :jahas:

Marion Zimmer Bradleyn Avalonin usvat on ollut vakiolukemisena 8-vuotiaasta asti, ja henkilöhahmoina löytyy sekä Morgause että Morgaine. Alunperin Pakanaverkkoon liityttyäni piti keksiä jokin nickki koska en halunnut yleiskeskusteluissa pyöriiä omalla nimelläni, ja yhdistin edellämainitut naisennimet Morgaiseksi. Nimi muuten löytyy kelttiläisistä nimilistoista, ja tarkoittaa vapaana käännöksenä "merestä syntynyttä". Nyt mua ei netistä muulla nimellä löydäkkään, ja se on "tosielämässäkin" liki yhtä yleisessä käytössä kuin se nimi, jolla verotoimisto mua muistaa.

armeijassa kämmijöille huudettiin "voi vitun ossi" ja "helvetin pena"

tiedä sit mistä noi tuli, mutta kun noi kaksi yhdistyy niin tulee supersankari! noei ihan jees nimimerkki, joka ei liity mitenkään mihinkään.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Kai tämä nimi juontaa juurensa muksuna nähtyihin pelottaviin uniin, joissa kyseinen hirviö myllersi. Eli Grulox = Mörkö

En keksiny mitään muutakaan, joten tehdessäni accountin lyhentelin: VolleyBall Player (nykyisin tohon tulis Ex-alku) ja kaverihan siitä keksi sitten oman versiosa: Very Big Penis...:jahas:

Edit: toi ei siis oo :jahas:-asia, vaan :D-asia

eräs ystäväiseni väänsi jannesta aina kun ryssin töissä jotain niin "jantu, jantu, jantu, meni taas ihan vituiks"

trainingdaydvd.jpg

Denzelin roolinimi....

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom