Mistä nickisi on peräisin?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Zealot
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Sukunimestä väännös, joskus yläasteella luokkakaverit sen kehitteli. Ja omaperäisesti oma syntymävuosi perässä ;)

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Ite olin rekisteröitymispäivänä pelannu jotain pari tuntia huuto500- peliä (korttipeli). Ja se tuli ensimmäisenä mieleen ku piti nikki laittaa.

Piti rekata aiemmalla nickillä tänne, mutta jokin meni vikaan tai oli jo varattu (outoa), joten pistin sitten jotain päästäni ja otin tämän. Helevetin tyytyväinen olen, kun en sillä aiemmalla rekannut btw.

Tyttöbändistä:rolleyes:

Stone Temple Pilotsin ja nykyään Velvet Revolverin keulahahmon mukaan:

Scott Weiland

g8_scott.jpg

Jotenkin oon omaksunut tuon nimen siten, ettei välillä meinaa muistaa mistä se alun perin juontui :rolleyes:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Zone-sarja -42%
Ne jotka ovat lukeneet Pahkasikaa tietävät.
Kova jätkä vaikka vähän invalidi.

He he.. oli toisena nickinä eräällä treffipalstalla, en halunnu et kukaan ois kirjotellu mulle sen profiilin perusteella.. Oli ihan muut syyt pistää se sinne:D Silti jotkut kiinnostu just sellasesta itsetietosesta, ehkä hieman ylimielisestä vaikutelmasta, mikä siitä tuli:rolleyes:

Shiba on sellainen pienehkö punaturkkinen japanilainen koiramerkki jolla on pystyt korvat. Kirjautuessani en koskaan keksi mitään hienoa ja katu-uskottavaa nimeä ja siksi mulla on näin tyhmä nicki. Mutta eihän kaikki ihmiset voi olla katu-uskottavia? Nössöjäkin täytyy olla.:)

Tulee kun aloitin salilla käymistä, tein penkkiä totesi yksi äijä että taivaskäsi. Ilmeisesti kun nostin tangon ylös äijä katto että ompa pitkät kädet. Sano että äijähän voisi vetää kuun noilla käsillä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom