Mistä nickisi on peräisin?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Zealot
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Sukunimestä tulee tääkin. Äijät keksi sen jossain 7-luokalla.

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Poretablettipurkista.:D
abcde.jpg

Rekkaamishetkellä oli unkarilaisten kavereiden kanssa jotain puhetta Sziget-festareista. Siitä siis nikki. Sanahan tarkoittaa saarta, ja on mun mielestä lausuttuna jotenkin huvittavankuuloinen. Tosin vielä hauskempi olisi szigeti (saaret).

Pikkuveli tuolla nimellä minua kutsui, kun opetteli puhumaan.

Ikivanhasta viestistä nostan esille pakkiksen parhaimpiin lukeutuvan nimimerkin.

Edit. lempinimestä omani, moni varmasti tunnistanut jo.

Zone-sarja -42%

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Kirjautuessani en koskaan keksi mitään hienoa ja katu-uskottavaa nimeä ja siksi mulla on näin tyhmä nicki. Mutta eihän kaikki ihmiset voi olla katu-uskottavia? Nössöjäkin täytyy olla.:)

Haha, sama homma :D Entisen hevoseni nimestä tulee tämä.

Miksen minä tuota keksinyt! Our Fast Girl olisi ollut minulle juuri passeli nimimerkki :hyper: Huh, onneksi löytyy Our Fast Boy myös :) Olisiko sitten Our "Fast" Boy ollut sitten imarteleva nimimerkki ;)

Yritin ensin muistaakseni Hermannia, mikä oli kutsuma nimeni ennen kastetta. Se ei sitten käynyt päinsä. Sitten hätäpäissään vain ajatteli että haluasin olla kyllä arska. Mutta kun se ei ole mahdollista ilman aineita, niin sen takia tuli Arskan eteen Wannabe. Arska nyt kuulosti leikkisemmältä kuin Arnold niin päädyin Arskaan. Siitä sitten tuli Wannabe Arska. Tekisi kyllä mieli vaihtaa nimimerkkini johonkin hieman henkilökohtaisempaan. Mutta eipä ole tullut mieleen mitään fiksua. :confused:

Edit: Itse asiassa en oikein pidä tästä kyseisetä nimimerkistä :( Se on hieman liian kliininen minulle.

Yhelt melko nimekkäält keharilt oon tän pöllin.

Ennen pakkikselle liittymistä tää oli jopa muissa paikoissa hyvin omaperäinen nick!:D Irl oon ollu 05 lähtien kans koulukavereille jne ruhli, rulla tms ^^;

Pitäisiköhän tänne järjestää joku MC Nössöt -kerho? Kaikki uncoolit voi liittyä;) No ei vaan, vitsi vitsi. Fiona on hieno nimi. Sen voi jopa osata lausuakin. Mä en osa lausua Shibaa hienosti japanilaisittain -enkä oikein suomalaisittainkaan.:D

´Minulla on mäyris nimeltä napsu, noh vedin hiukset vittuun (siis milli sänkä) ja kun kaverit hiplaa "hiuksia" niin ne sanoo "kuin napsua silittäs" siis olen nape

Back
Ylös Bottom