Mistä nickisi on peräisin?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Zealot
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Kirjautuessa pakkikselle piti äkkiä keksiä joku tyhmä nimi..ekana tuli jostain syystä mieleen tämä Fear Factoryn biis...en tiedä miksi?
Jälkeenpäin on kaduttanut, lyhyempikin olisi riittänyt...ja parempi...ja..ja..noh myöhäistä se on nyt kun on jo tavara housussa:(

Piti saaha joku joka liittyisi Suomen kirjallisuuteen. Seitsemästä veljeksestähän Venla on lainattu... Se vähän harmittaa kun se on tuolla tavalla pienellä alkukirjaimella tullut lätkäistyä tohon, ärsyttävää.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
hunter killer sanoi:
Kirjautuessa pakkikselle piti äkkiä keksiä joku tyhmä nimi..ekana tuli jostain syystä mieleen tämä Fear Factoryn biis...en tiedä miksi?
Jälkeenpäin on kaduttanut, lyhyempikin olisi riittänyt...ja parempi...ja..ja..noh myöhäistä se on nyt kun on jo tavara housussa:(
Nimimerkin voi vaihtaa anytime kun mulle mailaa. Tosin jotkut nimimerkit ovat profiloituneet, joten aina ei kannata vaihtaa.

hunter killer sanoi:
Hyvä nickihän tuo on :thumbs:

Zone-sarja -42%
Mun nicki tarkottaa yhtä entsyymiä jolla voi pilkkoa DNA:ta. Valitsin sen kun en muutakaan siihen hätään keksinyt ja kun kerta opiskelen biokemiaa niin se kuvaa sit mun taustaakin:) Ja melkein tulee mieleen Bambi joka on kans ihan kiva asia:)

Back
Ylös Bottom